Pěknou sobotu všem !
Mám v autě výše jmenované rádio a zajímalo by mne zapojení zadních Cinch.Upřímně nezkoumal jsem to ale zajímal by mne jestli slouží jako linkový výstup?
Moje představa je subwoofer jak je vlastně řízená vlastní hlasitost ? Chtěl bych něco decentního žádná pojízdná disco. JInak auto mám osazeno repro JBL
Moc to téhle problematiky ozvučení aut nevidím.
Panasonic cq-1313nw zapojení
Moderátor: Moderátoři
Máš manuál? Jestli ne, sosni ho tady: https://www.e-manual.eu/cs/stazeni-manu ... SmjSEdSBUQ
A pak se podívej na část SPECIFICATIONS - máš tam napsáno, že to je 4kanál, s výkonem podle verze 45 nebo 50W na kanál. To první je pravda, to druhý jen z půlky - je to 4kanál, ale výkon z koncovejch můstků je tak s bídou 20W na každej kanál. A z můstkovýho uspořádání plyne, že žádnej z vývodů k reprům není ukostřenej - pokud bys některej z vodičů k reprům spojil na kastli, vyčudíš půlku příslušnýho koncáku. Tyhle vývody jsou na ISO konektoru.
A v části popsaný "WIRING" máš stejně jasně popsáno, že na těch 2 CINCH konektorech máš výstup z přezdesilovače pro zadní kanály - takže jejich hlasitost řídíš normálně levým otočným knoflíkem v režimu VOLUME zároveň s předníma a poměr mezi hlasitostí předních a zadních se nastavuje v režimu FADER. Kladný hodnoty na Faderu znamenají víc hlasitosti vepředu, záporný vzadu. Mezi režimama přepínáš zamačknutím levýho ovladače do panelu - je tam Volume, Bass, Treble, Ballance a právě ten Fader.
A pak se podívej na část SPECIFICATIONS - máš tam napsáno, že to je 4kanál, s výkonem podle verze 45 nebo 50W na kanál. To první je pravda, to druhý jen z půlky - je to 4kanál, ale výkon z koncovejch můstků je tak s bídou 20W na každej kanál. A z můstkovýho uspořádání plyne, že žádnej z vývodů k reprům není ukostřenej - pokud bys některej z vodičů k reprům spojil na kastli, vyčudíš půlku příslušnýho koncáku. Tyhle vývody jsou na ISO konektoru.
A v části popsaný "WIRING" máš stejně jasně popsáno, že na těch 2 CINCH konektorech máš výstup z přezdesilovače pro zadní kanály - takže jejich hlasitost řídíš normálně levým otočným knoflíkem v režimu VOLUME zároveň s předníma a poměr mezi hlasitostí předních a zadních se nastavuje v režimu FADER. Kladný hodnoty na Faderu znamenají víc hlasitosti vepředu, záporný vzadu. Mezi režimama přepínáš zamačknutím levýho ovladače do panelu - je tam Volume, Bass, Treble, Ballance a právě ten Fader.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ano, u tohoto rádia slouží jako linkový výstup, každý kanál 200 Ω, při přehrávání tónu 1 kHz o úrovni 0 dB z CD je na každém výstupu efektivní napětí 2,5 V (uvádí se z CD, protože rádio není zdrojem tak jednoznačně definovatelné úrovně).
Ale to máš přece napsané v návodu.
Vstup to má zpředu jackem 3,5 mm, Zi = 10 kΩ, efektivní hodnota vstupního napětí nemá přesáhnout 2 V.
Ale je to tvoje volba, rozmlouvat ti ho nebudu.
Ale to máš přece napsané v návodu.
Vstup to má zpředu jackem 3,5 mm, Zi = 10 kΩ, efektivní hodnota vstupního napětí nemá přesáhnout 2 V.
Z toho si nic nedělej, většina těch, kdo si k reprům JBL instalují do auta ještě subwoofer, prokazují, že do toho nejen nevidí, ale hlavně neslyší.cechpk také píše:...Jinak auto mám osazeno repro JBL.
Moc to téhle problematiky ozvučení aut nevidím.
Ale je to tvoje volba, rozmlouvat ti ho nebudu.
JJ díky za nevedení no jsem rád že jsi mi potvrdil že do toho nevidím
No JBL mám osazené pouze přední dveře vzadu jsou repro co sériově montoval Citroen,
V porovnání s Š Octavia II je rozdíl propastný JBL model GT5 652 jsou vynikající tím že je opravdu slyšet vše na rozdíl od Škody kdy to buď duní a pouze cinká a nebo nic..
Zadek je podstatně horší tedy u Citroenu..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
V porovnání s Š Octavia II je rozdíl propastný JBL model GT5 652 jsou vynikající tím že je opravdu slyšet vše na rozdíl od Škody kdy to buď duní a pouze cinká a nebo nic..
Zadek je podstatně horší tedy u Citroenu..
Škodifky obecně trpěj na mizerný tlumení dveřního prostoru - už samotný vylepení dvířek zevnitř nějakým tlumicím matrošem na bázi bitumenovýho sendviče zvedne kvalitu reprodukce origo dveřníma reprákama o 50% ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Žádné pofiderní drátování vše přes ISO...EKKAR píše:Máš manuál? Jestli ne, sosni ho tady: https://www.e-manual.eu/cs/stazeni-manu ... SmjSEdSBUQ
A pak se podívej na část SPECIFICATIONS - máš tam napsáno, že to je 4kanál, s výkonem podle verze 45 nebo 50W na kanál. To první je pravda, to druhý jen z půlky - je to 4kanál, ale výkon z koncovejch můstků je tak s bídou 20W na každej kanál. A z můstkovýho uspořádání plyne, že žádnej z vývodů k reprům není ukostřenej - pokud bys některej z vodičů k reprům spojil na kastli, vyčudíš půlku příslušnýho koncáku. Tyhle vývody jsou na ISO konektoru.
A v části popsaný "WIRING" máš stejně jasně popsáno, že na těch 2 CINCH konektorech máš výstup z přezdesilovače pro zadní kanály - takže jejich hlasitost řídíš normálně levým otočným knoflíkem v režimu VOLUME zároveň s předníma a poměr mezi hlasitostí předních a zadních se nastavuje v režimu FADER. Kladný hodnoty na Faderu znamenají víc hlasitosti vepředu, záporný vzadu. Mezi režimama přepínáš zamačknutím levýho ovladače do panelu - je tam Volume, Bass, Treble, Ballance a právě ten Fader.