Grundig Vision6 26-6930T soft

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
fredis
Příspěvky: 5000
Registrován: 17 lis 2004, 01:00
Bydliště: Třebíčsko

Grundig Vision6 26-6930T soft

#1 Příspěvek od fredis »

Nemá někdo, prosím, soft do tohohle Grundi, nebo koupím nahranou paměť. Main je YVR190R-3, chassis T8. Díky.
Rotor rotuje a stator stagnuje...

Uživatelský avatar
Heno
Příspěvky: 1900
Registrován: 21 bře 2015, 01:00

#2 Příspěvek od Heno »

Moc sa v Grundikoch nevyznám, našiel som len na 32" YVR190R-7 tiež chassis T8 obsah IC403. A viditeľný rozdiel medzi main YVR190R-3 verzus YVR190R-7 rovnakého chassis moc nevidím, skús posúdiť ty.

Aký má tvoj tv 26" panel?

Uživatelský avatar
fredis
Příspěvky: 5000
Registrován: 17 lis 2004, 01:00
Bydliště: Třebíčsko

#3 Příspěvek od fredis »

Měl by to být T260XW02VP00 056W26-AU21. Je to štítek ze zadního deklu, ale není problém rozdělat, pokud to nebude ono. Mainů je víc typů, našel jsem stejné označení YVR190R-3, ale přitom má jen dva konektory HDMI. Na nějaké porovnání se necítím, nemám takové zkušenosti jako ty. Moc díky!
Rotor rotuje a stator stagnuje...

Uživatelský avatar
Heno
Příspěvky: 1900
Registrován: 21 bře 2015, 01:00

#4 Příspěvek od Heno »

HW dosky je rovnakým či su tam 3 alebo 2 HDMI prd záleží.
Co sa týka panelov sú tam odlišnosti, ale to môže byt origoš riešené už vo výrobe iným lvds káblom-ale nemusí.
Jediná možnost je skusit soft ktorý je k dispozícii a uvidíš a predtým si stiahni povodný, je tam šanca že programator ti ho stiahne ešte ok aj ked tv už s ním íst nechce, kedze programator chodí pomalšie a asi aj na stabilnejšom napájaní ako MB a potom po vymaze nebude treba žiadny druhý soft.

Uživatelský avatar
fredis
Příspěvky: 5000
Registrován: 17 lis 2004, 01:00
Bydliště: Třebíčsko

#5 Příspěvek od fredis »

Poslal jsem Ti SZ. Díky.
Rotor rotuje a stator stagnuje...

Uživatelský avatar
Heno
Příspěvky: 1900
Registrován: 21 bře 2015, 01:00

#6 Příspěvek od Heno »

A ja som ti hned potom poslal odpoveď :)

Uživatelský avatar
Heno
Příspěvky: 1900
Registrován: 21 bře 2015, 01:00

#7 Příspěvek od Heno »

Daj vedieť ako to dopadlo, tiež som zvedavý.

Odpovědět

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“