"Tlačítko" s časovou prodlevou (přesunuto)
Moderátor: Moderátoři
Tady varianta s PICem + PCB + HEX
- Přílohy
-
- Start-stop.HEX
- HEX
- (268 bajtů) Staženo 114 x
-
- START-STOP.txt
- Popis
- (1.31 KiB) Staženo 85 x
-
- Start-stop-spoj.pdf
- PCB
- (9.87 KiB) Staženo 84 x
-
- Start-stop.pdf
- Schema
- (10.94 KiB) Staženo 74 x
Jak u kterýho - od určitýho data ti zku.rvy.syni z Brusele ZAKÁZALI možnost vypnout trvale pomocí kódování tyhlety sračky. Zůstala možnost manuálního vypnutí po každým startu pohonný jednotky, často ale ani "papírově" úplně vypnutá funkce není tím manuálním vypnutím deaktivovaná úplně - třeba u Stop-Start systému to platí, ale u nejrůznějších stabilizačních systémů to neplatí a když auto zaregistruje příchod rizikovýho okamžiku (snímače podélnýho a příčnýho zrychlení plus snímače otáček kol a úhlu natočení volantu), informaci vyhodnotí elektronika a když výsledek "přeleze hranici, často se ESP a jeho obdoby nouzově znovu plně aktivujou a zasáhnou, což pro člověka vědomýho si "úplnýho vypnutí elektronickejch berliček" může znamenat překvapení až úlek, když auto najednou začne samo reagovat tak, jak řidič nečeká.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- romanzbrna
- Příspěvky: 168
- Registrován: 14 pro 2015, 01:00
- Bydliště: 61800
To je pro mě nevyhovující. Já jsem proměřoval lištu. Napájení tam je max 2,52V na LEDku. Pokud je tlačítko vyplé, je tam 1,53V.
Potřebuji něco, co funguje na tak nízké napětí. Táhnout 12V od motoru se mi rozhodně nechce.
Kdybych to bral podle první varianty, co jsem psal. Tak oba vstupy při logické 0 mají 1,53 a při log 1 2,52V. Bude mi něco fungovat? Našel jsem na aukru nějaký "black box", který taky funguje jen na toto napětí za 600kč, tam je ale nějaká paměť. Tu já nepotřebuju.
Druhá varianta padá, protože tl. zámek funguje na dveře a po otevření a znovuzavření dveří by se mi to zase přeplo zpět
Potřebuji něco, co funguje na tak nízké napětí. Táhnout 12V od motoru se mi rozhodně nechce.
Kdybych to bral podle první varianty, co jsem psal. Tak oba vstupy při logické 0 mají 1,53 a při log 1 2,52V. Bude mi něco fungovat? Našel jsem na aukru nějaký "black box", který taky funguje jen na toto napětí za 600kč, tam je ale nějaká paměť. Tu já nepotřebuju.
Druhá varianta padá, protože tl. zámek funguje na dveře a po otevření a znovuzavření dveří by se mi to zase přeplo zpět
Obvody řady 74AC pracují od 2V. Můžeš zkusit upravené zapojení podle následujícího schémátka. Pokud by tou "zdrojovou" LED byla prosvětlovací dioda, která po stisku tlačítka zhasne, pak by snad bylo vhodné nepoužít oddělovací diodu D2.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Přílohy
-
- stop-start.png
- (17.71 KiB) Staženo 93 x
Já bych se vůbec nevyhejbal použití 12V k napájení - stejně ta ŘJ má napájení "spínaný klíčkem", takže ona sama má napájení všech periférií odvozený od 12V a i kdybych tam měl 10x nějaký děliče, tak pořád celek je napájenej z palubní sítě auta. Vytáhnout 1 drát od "spínanýho plusu" někde u pojistek snad není takovej problém, ne?
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- romanzbrna
- Příspěvky: 168
- Registrován: 14 pro 2015, 01:00
- Bydliště: 61800