Fabia - elektrovýbava, interiér, tuning
Moderátor: Moderátoři
Ďakujem za vysvetlenie významu airbagu. Nicméně u spolujazdca nie je a otázka stojí, čo si môžem dovoliť a čo nie, viď vyššie.
To na tom obrázku je vôbec krytka (otváracia, nie odnímateľná, ak to vysvetlenie patrilo tomu - sorráč, napísal som to tak, chyba), alebo je to trhanec? Začínam mať dojem, že tá palubovka tam má oslabenie, cez ktoré sa to roztrhne.
To na tom obrázku je vôbec krytka (otváracia, nie odnímateľná, ak to vysvetlenie patrilo tomu - sorráč, napísal som to tak, chyba), alebo je to trhanec? Začínam mať dojem, že tá palubovka tam má oslabenie, cez ktoré sa to roztrhne.
Nikam nic nedávej, na fotce máš nakresleno kde co je, když to je. Ta druhá fotka je z feliny, která má mnohem tenčí palubovku, tam by se airgag ani nevešel - nebo by v ní nemohla bejt schránka. Pokud je pod potahem palubovky airbag, je tam udělaná perforace - z líce neviditelná, ale vystřelující bag tam potah roztrhne a vyletí ven. Místo roztržení je přesně nadefinovaný už při návrhu, aby to nikoho neohrozilo a bag co nejrychlejc vyletěl ven. Oprava se samozřejmě musí učunit kompletní výměnou palubovky včetně bagu - tapecírunk už nikdo tak kvalitně neslepí a navíc slepený spoje by bránily novýmu bagu v případným dalším vystřelení.
A jedno doplnění - jestliže máš servisku a origo návod/příčurku k autu, hned na první vnitřní stránce pod obálkou je tabulka trojznakovejch kódů. Říká se jim "kódy doplňkový výbavy" a stejnej štítek bys měl najít nalepenej i v autě na plechu pod rezervou. Ty kódy mají každej svůj přesnej význam a existuje i on-line dekodér pro koncern VW (každej výrobce má svoje kódy s přesně specifickým významem = mezi výrobcema se samozřejmě neshodujou).
Ten koncernovej dekodér najdeš tady:
http://igorweb.org/equidec.aspx
a návod na použití je tady:
http://igorweb.org/decoder/jaknato.html
A když si na webu Škody Auto najdeš kontaktní e-mail a pošleš jim VIN auta a svoje osobní údaje pro ověření registrace (aby sis neobjednal nic pro cizí auto), tak ti pošlou kopii toho výbavovýho štítku přesně podle specifikací, který to auto mělo v momentě sjetí z výrobní linky - to pro případ, že by origo serviska už nebyla a štítek v autě sežraly myši ... Co to je VIN a kde ho v autě nebo v dokladech najdeš ti snad vysvětlovat nemusím ...
A jedno doplnění - jestliže máš servisku a origo návod/příčurku k autu, hned na první vnitřní stránce pod obálkou je tabulka trojznakovejch kódů. Říká se jim "kódy doplňkový výbavy" a stejnej štítek bys měl najít nalepenej i v autě na plechu pod rezervou. Ty kódy mají každej svůj přesnej význam a existuje i on-line dekodér pro koncern VW (každej výrobce má svoje kódy s přesně specifickým významem = mezi výrobcema se samozřejmě neshodujou).
Ten koncernovej dekodér najdeš tady:
http://igorweb.org/equidec.aspx
a návod na použití je tady:
http://igorweb.org/decoder/jaknato.html
A když si na webu Škody Auto najdeš kontaktní e-mail a pošleš jim VIN auta a svoje osobní údaje pro ověření registrace (aby sis neobjednal nic pro cizí auto), tak ti pošlou kopii toho výbavovýho štítku přesně podle specifikací, který to auto mělo v momentě sjetí z výrobní linky - to pro případ, že by origo serviska už nebyla a štítek v autě sežraly myši ... Co to je VIN a kde ho v autě nebo v dokladech najdeš ti snad vysvětlovat nemusím ...
- Přílohy
-
- PALUBOVKA.jpg
- (273.33 KiB) Staženo 50 x
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Ne, máš recht, ono je to prťavý - až když jsem si to roztáhnul na celej screen, tak je vidět, že to je fábule. Zmát mě ten 3-ramennej volant, takovej si z žádný jedničkový fábule, se kterou jsem jezdil, nepamatuju.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Ten som si ani nevšimol. Ale napokon nemusí byť originál. Nie?
Oni dávajú do kódu ešte aj strešnú anténu?
Ale servo riadenie by som radšej nemal. Je to pekné pri parkovaní. Pri jazde mi prekáža.
Keď som ho spomenul. Trochu odbočím. Je možné upraviť citlivosť toho servoriadenia? Zvýšiť/znížiť. Je riadené elektricky a mohlo by sa to dať dostaviť. Cez WAG? Len ešte neviem, o koľko. Iste nie na doraz, to nie.
Oni dávajú do kódu ešte aj strešnú anténu?
Ale servo riadenie by som radšej nemal. Je to pekné pri parkovaní. Pri jazde mi prekáža.
Keď som ho spomenul. Trochu odbočím. Je možné upraviť citlivosť toho servoriadenia? Zvýšiť/znížiť. Je riadené elektricky a mohlo by sa to dať dostaviť. Cez WAG? Len ešte neviem, o koľko. Iste nie na doraz, to nie.
Jedničkový fábule bez serva byly jedině první Juniory se čtyřválcem 1.0MPi 37kW - to byl motor v podstatě stejnej, jako ve fáčku/felině, ale s objemem na úrovni "tisícovky" = 998cm³. Jenže to auto se nedokázalo rozjet proti 20% kopci, což je jedna z homologačních podmínek ... Všecky ostatní fábule včetně trojválcovejch Juniorů 1,2HTP 40kW už servo měly.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Hoši, vozil som sa vo Favoritke. Keď som bol v pohybe, posilňovač mi vôbec nechýbal. Naopak, teraz mi pripadá, že zavadzia. Mám chuť ho vyhodiť. Lenže to údajne nemôžem. A ani to parkovanie nebolo taká hrôza.
Keby som kupoval auto teraz, hľadal by som 1,6l Felíciu MPi, pretože dávkuje pred ventily a nemá EGR. Ale servo áno. Čo už. Ale čo, tá Fabia pre moje využitie (krátke trasy) je v poho. Má 12V a vyvažovačku, takže dobre. Všetky chyby ako prehrievanie katalyzátora a oleja sú naopak výhodami, teda okrem ošmejdenej rozvodovej reťaze a spol. To len na okraj.
Keby som kupoval auto teraz, hľadal by som 1,6l Felíciu MPi, pretože dávkuje pred ventily a nemá EGR. Ale servo áno. Čo už. Ale čo, tá Fabia pre moje využitie (krátke trasy) je v poho. Má 12V a vyvažovačku, takže dobre. Všetky chyby ako prehrievanie katalyzátora a oleja sú naopak výhodami, teda okrem ošmejdenej rozvodovej reťaze a spol. To len na okraj.
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
V strede palubovky, nad rádiom, je rada tlačítok. Ja tam mám vyhrievanie zadného skla, zvyšok sú len záslepky. Tam by šlo čo-to podopĺňať. Neviete niekto, existuje sem určený prepínač so štyrmi prepínacími kontaktmi? Niečo ako isostat, ale určený sem. Ďalej som uvažoval cez túto lokálku zapínať/vypínať rádio a interiérové svetlo, zdá sa mi to pohodlnejšie. Na to stačí jeden spínací kontakt pre každé. Dík
A do dutiny nad tú odkladaciu priehradku by nešlo umiestniť malý subbasák nižšej kvality, pre "rozumné" hlasitosti, tedy žiadne disko? Ten "kopancový" podmaz sa mi celkom páči, mám to u TV (100Hz SONY). Ď
A do dutiny nad tú odkladaciu priehradku by nešlo umiestniť malý subbasák nižšej kvality, pre "rozumné" hlasitosti, tedy žiadne disko? Ten "kopancový" podmaz sa mi celkom páči, mám to u TV (100Hz SONY). Ď
Ešte k tomu airbagu. Toto mi hovorí, že by som mal mať právo tú palubovku narezať a vopchať tam kastel. Ale i tak, lobby a spol. Bál by som sa. To len pre odľahčenie.
Šlo by do toho dorobiť meranie teploty oleja? Má motor pripravené miesto pre pripevnenie snímača? Dík
Šlo by do toho dorobiť meranie teploty oleja? Má motor pripravené miesto pre pripevnenie snímača? Dík