Vojenská jednička při poklesu asi na 210V dává i trvale 1,5kVA a pokud to neshodí jistič, tak snáší i obrovské nárazy.
Pokud budeš mít štěstí na nejetou, nebo jetou hodně málo a nekuchanou, tak můžu vřele doporučit. Bývaly tam na různých místech motoru i altíku šrouby s plombovací hlavou, aby se poznalo, který vojcl do toho jebal.
Krom toho je uvnitř rozvodné skříňky počitadlo motohodin a prodejci o něm většinou neví
Regulaci otáček to má mechanickou-odstředivou a elektrická je transduktorová, naprosto bezporuchová záležitost, stejně jako větší 3-6kVA.
Při zálohování běžných spotřebičů je jim stejně úplně prdel, jestli má to sinusové napětí 48 či 52Hz.
Trojka zase - než se nahřeje a vypadne 17A M-jistič, je schopná dávat i půl hodiny o 1kVA navíc. S nárazy to samý, regulace totéž.
Čtyřky a šestky už byly třífázový. Čtyřky měly nástavby jako R4AT, R140, šestky RDM-6 a podobný ruský žrouty.