Stále si nedodal kód motora a výkon v kW. Na tej poistke č2 je všetko od motora.
To čo je v popise chránených obvodov od poistky č2 som všetko sem nedal.
Ak chceš centrál tak je tu nech sa páči.
Ale aj centrál. zamykanie je jednoduché a dvojité zamykanie....žiaľ ani to si neuviedol takže je to s tebou holt ťažké .
díky za schema,
doufal jsem že z toho vyčtu co by mohlo být zpožděno, ale to se z toho nedozvím.
Nevíš kde je ten centrál ?
typ a výkon jsem napsal hned jak jsem to zjistil - RHY 66 kW
ale majitel to taky neví přesně, techničák je u auta,
auto je 10 km daleko, a jaké to má doplňky asi neví ani majitel. O dvojím zamykání slyším poprvé - co to je ?
Vím že je to se mnou těžké ale když se něco zeptáš tak to musím vydolovat telefonicky z majitele. Já to auto neznám.
Asi bude nejlepší zjistit VIN ?
VIN nepotrebujem. Centrál býva v BSI .
Napadlo ma že by si sa mohol pozrieť na 5-dvere . Tam sa nachádza taká gumenná priechodka z dverí do karosérie . Volá sa to "husí krk" .Treba sa pozrieť či nie sú tam polámané vodiče dosť častá chyba .
To isté sa týka aj všetkých dverí .
PS:Môj typ.
Vypojil by som centrálnu zásuvku v BSI (sektor B) ktorá spája RJ z ovládaním zámkou . A meral prúd na poistke č.2 10A .
Dvojité zamykanie je zaistenie "kľučky" zvnútra aby sa nedalo odomknúť . Potiahneš kľučku zvnútra a dvere neotvoríš . Systém vygeneruje ešte jeden impulz a to druhé zamykanie potom deaktivuje.
Niekedy sa tomu vraví aj SAFE .
děkuji za vysvětlení zamykání, až budu u auta vyzkouším.
přelomené kabely to asi nebudou, protože vzadu není nic co by bylo časem zapínáno po 1 minutě. Zámky přes dálkáč fungují normálně.
Stáhl jsem schemata z Xantie, bohužel má jiné rozložení pojistek a není tam typ RHY , takže taky nic...
chtěl jsem majiteli dát dárek k vánocům ale asi se to nepovede...
Chtělo by to autodata, tam by se to mohlo nechat dohledat
Xantiu mám, s motorem RHZ rv. 1999. Co visí na pojistkách dost závisí od stupně výbavy. BSI nehledej, xantia ji nemá, ani nikdy neměla. Zamykání řídí komfortní jednotka Textron, ale ani se k ní nepokoušej dostat- musí ven celá palubní deska. Z toho, co se spouští s nějakým zpožděním: napadá mně ventilátor topení, kompresor klimatizace (s tím souvisí sahary) a dožhavování. Dvojité zamykání pokud je mi známo xantia také nikdy neměla.
Dorota píše: BSI nehledej, xantia ji nemá, ani nikdy neměla. Zamykání řídí komfortní jednotka Textron, Dvojité zamykání pokud je mi známo xantia také nikdy neměla.
No každý tomu nadáva ináč že ? U vás v češtine tomu vravia ináč?
A mýliš sa s tým dvojitým zamykaním. Xantia ju má tiež ale záleží od motorizácií .
Nepsal jsem to, protože bych toužil po tom se s někým hádat. Ano, texton je takový předchůdce jednotky BSI, ale ta už je opravdu o dost vyšší level. Co se týče dvojitého zamykání- možná se opravdu mýlím, jen za spoustu let na xantiaclubu jsem nepotkal nikoho, kdo by to v autě měl.
No ja sa nehádm tiež ale za tie roky praxe už niečo viem . Termín BSI alebo komfortná jednotka je skoro rovnaký . Nemci aj francúzi s tým nemajú problém .
Mám v TEXTE (diagnostika) ale aj v AUTODATA dvojité zamykanie.
Citroen Xantia 2,0 HDi RHZ r.v 2001.
Zrejme na Xantiaclubu to možno nemajú , ale ja som už robil aj takú Xantiu .
Robil som aj BSI alebo komfortku (ako si to kto nazve) . Mal som ju von a menil som v nej relé a pár drobností a palubnú dosku som nerozoberal.
Možno niekde na YT je aj taký návod možno aj v servis. manuáli ale ja robím po svojom . Menil som napríklad vent. kúrenia na Megáne a tiež vraveli že palubku von no ja som ju nedal a aj tak som ventilátor vymenil .
Niekedy sa aj mne smejú že som v tom aute naopak. Hlavu mám tam kde vodič nohy a nohy mám tam kde vodič hlavu na opierke .
Hezkej seznam, co vše je na tý pojistce, ale vylučovací metodou od toho nejjednoduššího (nejlíp přístupnýho/změřitelnýho) by se k tomu mohlo dát dopátrat i bez rozdělávání svazků ... Ideálně spolu s kompletním načtením všech jednotek (nejen DTC v nich můžou taky napovědět...)
A vyřiď majiteli, že zkoušet 30A pojistku je docela hazard ... Nedávno jsem zprovozňoval (zatím aspoň provizorně, jinak je to taky na komplet palubku dolů a rozdělání svazků...) Transita, kde někdo něco "navěsil" na 15A pojistku a dal tam místo ní 30A pojistku (a už neřešil, že na to ty vodiče nejsou dimenzovaný...), která držela a držela a držela, až se roztekla/napekla v pojistkovce a drát se tak prohřál, až to začlo hořet (izolace se roztekla a napekla ještě několik dalších vodičů) ... Naštěstí neblaflo celý auto, ale už jen vzhledem k tomu, že to bylo na několika metrech a šluslo se to s pár dalšíma kabelama, tak docela klika, že to dopadlo "jen" takhle a stihli to uhasit...). Kupodivu to žádný další/větší škody (jako např. vypálený jednotky, apod.) nenapáchalo a auto už zas jezdí, ač by to zasloužilo ještě dořešit, vyměnit x drátů (palubku dolu,...) a udělat to tak, aby hasičák nebyl víc než povinnou výbavou, ač prvotní příčina požáru je "bypassovaná" ...
to soemtron : zatím to stojí na dvorku, nepřeje počasí ani čas..
nevíte neexistuje něco na vyhledání vodiče ve svazku ?
Kdysi jsem něco viděl, připojil se nějaký generátor na konec drátu a sledovačem šlo vyhledat kam ten drát vede.
Už to nemůžu najít. Rádio se na to nehodí.
nebo nemáte zkušenost s tímto : https://detektory.heureka.cz/cable-tracker-hct-6812/#