![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Parádní výrobky (přesunuto)
Moderátor: Moderátoři
- Monogatari
- Příspěvky: 100
- Registrován: 03 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Holešov
Máš nesprávnej překlad. Přesná formulace, kterou používají příslušný představitelé výrobců, zní "optimalizace výrobních nákladů". A znamená to, že pokud se na výrobu vybírá subdodavatel podle kritéria "co nejnižší cena" a nějakej uchazeč o dodávku skutečně pošle svoji cenovou nabídku na hranici výrobní ceny bez zahrnutí třeba mzdovejch nákladů na pracovníky nebo bez amortizace strojovýho parku, po roce-dvou ten monopolní odběratel začne tlačit na další snížení ceny - a vůbec ho nezajímá, že už podle původní smlouvy byl dodavatel na nulovým zisku, takže pokud ještě klesne cena, bude prodělávat ... A každej dodavatel v ten moment vidí jedno - "když já jim TEĎ vyhovím, oni mi (SNAD) dají další zakázky přednostně" - A ZAČNE KROUHAT NÁKLADY NA SVÝ STRANĚ = nepřidá lidem, začne kupovat míň kvalitní recyklovanej materiál a míchat ho s originálním, aby ušetřil na nákladech, sníčí četnost preventivní údržby svýho strojovýho parku ... Další zakázku samozřejmě dostane jeho konkurent, protože díky horší údržbě a levnějšímu matroši stoupne počet vadnejch kusů v dodávkách a odběratel si "udělá černou tečku" ... Pak se všichni divíme, na jaký prasečiny narazíme třeba uvnitř výrobků renomovanejch značek ... Takže pro příště - katování kostů tomu říkáme my, ale výrobci vždycky jen "optimalizace výrobních nákladů" ...ZdenekHQ píše:@Neniu: Podobnou otázkou začíná každé "katování kostů" (cost cutting). Výsledky jsou běžně vidět kolem nás...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)