Výber jazdenky
Moderátor: Moderátoři
Tá klimatizácia tedy musí byť riadny záprah. Ja ju nemám a proti jazdným vlastnostiam žiadna (a nie len ja). Vadí mi oneskorená reakcia na plyn (elektronický plyn) a cirkulárkový hukot.
https://www.autobazar.eu/mazda-2-125i-c ... 10616.html
https://auto.bazos.sk/inzerat/81609628/ ... RV2001.php
Fakt už neviem, čo chcem. Asi pauzu.
https://www.autobazar.eu/mazda-2-125i-c ... 10616.html
https://auto.bazos.sk/inzerat/81609628/ ... RV2001.php
Fakt už neviem, čo chcem. Asi pauzu.
Zdárek. Takže. Kamarát mechanik mi vymenil napínaciu kladku, ktorá by síce ešte vydržala, ale už bola načatá. To je dobre, ale rušivé kvílenie zostalo. Zhodil remeň a naštartoval bez neho a kvílenie bolo preč. Usúdil, že zostáva vodná pumpa a možno alternátor. Obe sa ale pri skúšaní javia zdravo, takže sa zrejme prejavujú pod záťažou. Chcem sa toho piskotu zbaviť, ale druhou stranou mi napadá, či to môže byť vlastnosť vodnej pumpy a tedy jej výmenou sa nič nezmení. Alternátor mi pišťal vo Favorite a bol to iný zvuk. Čo myslíte?
Samozrejme riešili sme i iné veci (výfuk, olej, brzdy) a má tých áut viac, tak som čakal poradovník a i ja som riešil i iné veci a tak.
Inak priebežne cvične laškujem s myšlienkou toho upgrade. Chcem ABS, klímu a ťažné. Musí to byť päťdverák, benzín a niečo menšie a nie príliš žravé. Inzeráty som vyselektoval na Citroen Xsara II 1,4l , Citroen C4 1,6l a Fabia 1, 74kW a možno Golf 5. U Japoncov a Kórejcov sa bojím drahého servisu. Nechcem ísť nad 3000€.
Elektronický plyn už zvládam. Mazdy vraj hnijú.
Samozrejme riešili sme i iné veci (výfuk, olej, brzdy) a má tých áut viac, tak som čakal poradovník a i ja som riešil i iné veci a tak.
Inak priebežne cvične laškujem s myšlienkou toho upgrade. Chcem ABS, klímu a ťažné. Musí to byť päťdverák, benzín a niečo menšie a nie príliš žravé. Inzeráty som vyselektoval na Citroen Xsara II 1,4l , Citroen C4 1,6l a Fabia 1, 74kW a možno Golf 5. U Japoncov a Kórejcov sa bojím drahého servisu. Nechcem ísť nad 3000€.
Elektronický plyn už zvládam. Mazdy vraj hnijú.
Kup si Roomstera, 1,4 16V 63kW ročník 2010 a novější = kód motoru CGGB, ten už plní normu €uro5. Dělaly se do dubna 2015. Starší od roku 2006 do 2010 včetně s motorem BXW o stejným výkonu mají "jen" €uro4. Pokud ho teda v nějakým bazaru objevíš. Když vyčenicháš kus s nájezdem do 50 000km, budeš mít prakticky nový auto. Kus se 100 tisícema je v poho akceptovatelnej, jen je potřeba si ohlídat výměnu rozvodovýho řemene. Bez ohledu na nalítaný km neměl bejt řemen v autě starší než 10 let. Spotřeba s lehkou nohou 6,5 litru, po městě se vejdeš do 10, na dálnici při dodržování limitu podle GPS pojedeš za 8-8,5. Možná je vošklivej, ale praktičtějšího dříče neseženeš.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Xsara II 1,4l je trochu slabší motor, ale jde to. Mnohem lepší je 1.6 - motor TU5JP4. V C4 možná najdeš už motor 1.6 THP, vyvíjený spolu s BMW. Ten už má například odpojování vodní pumpy u studeného motoru a podobné vymyšlenosti, takže možný zdroj poruch. Ale jako u každého motoru platí chovat se k němu slušně a včas měnit kvalitní olej. Kdo na to kašle, má problémy.
Roomster mi pripadá už viac úžitkový, než osobný. Keby som mal veľkú rodinu a tak. Ja sa vozím sám a najazdím málo. Aj cenovka je dosť cez.
Ako je to u Citroenu s odolnosťou voči korózii oproti Fabii? Citroen je "rodina" s Peugeotom, to vo mne budí pochybnosti.
Čo súdite o tej vodnej pumpe? Zvykne u HTP kvíliť (nejaké vírenie vody a následný piskot), alebo je to závada?
Tak od Citroenu že aby som sa držal preč, hnusne sa opravujú.
Ako je to u Citroenu s odolnosťou voči korózii oproti Fabii? Citroen je "rodina" s Peugeotom, to vo mne budí pochybnosti.
Čo súdite o tej vodnej pumpe? Zvykne u HTP kvíliť (nejaké vírenie vody a následný piskot), alebo je to závada?
Tak od Citroenu že aby som sa držal preč, hnusne sa opravujú.
Proboha, ty nad tim laborujes, jako by jsi kupoval vrtulnik, ne auto za 2 platy... najdi neco, co funguje, a neni shnily naskrz.
Treba tady par pekacu pro inspiraci
https://www.autofrc.cz/inzerat/bmw-rada ... vypis&rP=0
https://www.autofrc.cz/inzerat/opel-ome ... vypis&rP=0
https://www.autofrc.cz/inzerat/peugeot-306--1999/1814/
https://www.autofrc.cz/inzerat/lancia-d ... 1997/1829/
https://www.autofrc.cz/inzerat/citroen- ... vypis&rP=0
atd...
Treba tady par pekacu pro inspiraci
https://www.autofrc.cz/inzerat/bmw-rada ... vypis&rP=0
https://www.autofrc.cz/inzerat/opel-ome ... vypis&rP=0
https://www.autofrc.cz/inzerat/peugeot-306--1999/1814/
https://www.autofrc.cz/inzerat/lancia-d ... 1997/1829/
https://www.autofrc.cz/inzerat/citroen- ... vypis&rP=0
atd...
Ad BMW: Ak má motor vpredu a náhon vzadu, tak to sorráč.
Rozhodol som sa nechať si vymeniť tú vodnú pumpu, Dúfam, že to kvílenie nie je vlastnosť. Na rad prídem niekedy v máji.
Auto si tento rok asi nechám a ďalej sa uvidí. Zvažujem Fabiu kombi, alebo Golf, možno Octaviu, uvidím. Asi v rámci koncernu (kvôli dostupnosti a náročnosti servisu).
Má to byť za štyri platy. Pre mňa to nie je zanedbateľný peniaz. Najazdím tak tisíc-dvatisíc za rok, tak by som to auto potom chcel mať nejakú dobu, nie dva roky, tak preto. Ospravedlňujem sa tým, ktorých iritujem. Za rady a tipy ďakujem.
Rozhodol som sa nechať si vymeniť tú vodnú pumpu, Dúfam, že to kvílenie nie je vlastnosť. Na rad prídem niekedy v máji.
Auto si tento rok asi nechám a ďalej sa uvidí. Zvažujem Fabiu kombi, alebo Golf, možno Octaviu, uvidím. Asi v rámci koncernu (kvôli dostupnosti a náročnosti servisu).
Má to byť za štyri platy. Pre mňa to nie je zanedbateľný peniaz. Najazdím tak tisíc-dvatisíc za rok, tak by som to auto potom chcel mať nejakú dobu, nie dva roky, tak preto. Ospravedlňujem sa tým, ktorých iritujem. Za rady a tipy ďakujem.
Když má dole řemen tak snad není problém zjistit, že jě něco před smrtí. Mě kňučí altík už 45tkm a dokud dobíjí, pojede. Sám bych to ani neřešil, ale v servisu jim ten zvuk přišel divný. Furt zkoumali z čeho to jde a že je divné, že po zdechnutí ten zvuk jakoby dobíhá, ač motor stojí Co by to u 1,9SDI asi mohlo být, že?....
Asi jsem nepochopil, co tim melo byt receno.Duvsan píše:Ad BMW: Ak má motor vpredu a náhon vzadu, tak to sorráč.
Fabiu klidne, ale ne s tim HTP, to je snad to nejhorsi, co kdy z koncernu vypadlo. Jak po strance projevu, tak spolehlivosti.
Oktavka za 4 platy bude uzasna. Dobra varianta by byla Nissan Primera nebo Almera