BOBOBO píše:Pro vyzkoušení starteru je to šumák . Ta rezatá svorka 2 se mi zdá dost shnilá . Když spojíš oba silné šrouby na starteru , musí se protočit . Potom drátem od přívodu aku s přívodem na cívku . Pokud se v obou případech točí , je chyba na cestě od spínačky k cívce . Rozebral jsi zkusmo hned ten konektor u cívky ? Nějak se motáš v kruhu . Čas hledání této chyby je v řádu minut. A hlavně!!!! nezapomeň vyřadit a přesvědčit se o tom !!!
Tak propojením + z baterky a cívky u startéru to krásně nastartovalo jak nikdy pomocí klíčku, sotva jsem se dotkl plusu, už to bylo nastartované. Na vyřazení jsem si dával majzla už při přechozích pokusech. A samozřejmě po vypnutí nastartovat nejde, plus svítí kontrolka baterky.
Takže chyba je cestě ke startéru zřejmě. A jak nejlépe to najít, či co přesně udělat? Chápu, že pro někoho to banální, ale ještě jsem to nedělal, ale schopný snad budu s vaší pomoci.
Motám se sice v kruhu, ale pomalu a jistě se snad vymotávám. Ten rezavější šroub u startéru asi nemusím čistit, jak to chytlo ne? Je tam strašný přístup, na těch fotkách to tak nevypadá, ale dostat se k tomu, to by jen tak nebylo.