![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Auto je z roku 89, tudiz moc velke diagnostiky se delat nedaji, mel jsem to u 2 diagnostiku a nic...Jeden se nespojil vubec big_smile a druhy jo a tomu to hlasilo ze je vse OK, coz bylo, jelikoz za ten cely den se kontrolka ABS na palubovce nerozsvitila big_smile a druhy den se rozsvitila po 2 km od baraku. Predem podotykam ze jsem to dal lidem, kteri se zabyvaji auto elektrikou, ale problem nenasli a nekteri strileli od boku at vymenim vse v konecne dusledku a dalsi vec mne hodne prekvapila , ze nekteri vedeli jeste mene nez vim ja o elektrice big_smile a nektere postupy neznaly vubec, holt doba diagnostik udelala sve. Tak se snazim problem vyresi sam.
Delal jsem komplet generalku naprav cca dva roky zpatky...Do te doby s ABS nebyl..menily se vsechny veci, i trubky a hadicky...cidla ABS se taky musely vymenit, jelikoz byly tak zarezle v tom naboji ze pri vytahnuti se poskodily a rozpadly...Koupil jsem nove a od te doby se mi rozsviti kontrolka ABS vzdy po nejaky chvilce...jednou mi to neudelalo vubec a to jsem najel cca 70km a nekdy po 2km se rozvsviti
jednotka ABS je dobra, zkousel jsem jinou funkcni a stejny problem
vcera jsem meril ABS relatka...dve jsou u abs pumpy viz fotka..4 a 5 pin
a jedno je pod palubovkou 7 pin s pojistkou 10A
relatka obe cvakaji...a odpor pod proudem 12v je skoro 0,coz je dobre a jsou funkcni.
to treti rele jsem zatim nijak nezkousel, viz fotka s 76 cislici...Vsechny 4 cidla davaji odpor okolo 1,1-1,2 Ohm
kdyz jsem meril kabely ktere vedou k jednotce tak jsem nenameril vubec nic..zadny odpor u kazdeho vedeni cidla...viz fotka s temi piny coz mi prijde trosku divne, ze by vsechny 4 kabely byly spatne.
na posledni fotce jde videt konektor ABS jednotky a jednotka ABS
Uz jsem docela zoufaly, ze problem nemuzu najit...Tak jsem vcear vytahnul to rele z pod palubovky to 7 pinovy velky a misto neho dal drat...viz fotka...Pokud se ABS rozsviti jak pojedu tak je jasne ze to nebude tim relatkem...
Dle manualu pisou ze relatka by mela mit od 70 do 120 Ohmu. Jedno ma 80 a druhe pod 50, ale nevim, jeslti to je pouze znamka nefunkcnosti, kdyz cvakalo a pod napetim byl odpor 0,001 coz je spravne. Udelal jsem i novou kostru ABS pumpy, jelikoz predtim byla docela orezla...
VIm ze na diagnostiku je nejlepsi original "bosch abs 2 led system" ale ten nikdo nema co jsem tak hledal.