brzdovy kotuc - ako je vyrobeny?

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Lukas-Peca »

Bylo to asi dvakrát v servise, na nic nepřišli. Bubny byly zvenčí rezavé jak liška, očistil jsem je, odrezil a vzal hliníkovou barvou. Na starém autě ta barva vydržela několik let, tady to pod ní za pár měsíců zase vykvetlo. Prostě to rezne tak rychle, že pakny po pár dnech ve vlhku k bubnu přireznou.

Uživatelský avatar
witt
Příspěvky: 501
Registrován: 01 dub 2018, 02:00

#17 Příspěvek od witt »

no asi tam nějaké má, když se mu přilepí k bubnu. Tohle je spíše o lanovodech.

Uživatelský avatar
fredis
Příspěvky: 5000
Registrován: 17 lis 2004, 01:00
Bydliště: Třebíčsko

#18 Příspěvek od fredis »

Na nějaký lanovody zapomeň, ty mají uvnitř plast :wink: . O zarezlých jsem nikdy neslyšel. Zato "přilepené" zadní pakny v bubnech na FI jsou úplně normální a častý projev. Navíc to nemá na nic vliv..
Rotor rotuje a stator stagnuje...

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 4499
Registrován: 10 kvě 2004, 02:00
Bydliště: Košice

#19 Příspěvek od Atlan »

Doporycujem fabiu zdvihnut a zatocit kolesami. Lahko sa mohlo stat ze ten koncernovy zlepsovak prasiatka z hlinika, uz tak zaoxisoval ze to brzdi stale medzera jen0.0nic. Lebo valceky sa nevracaju a bubon je sustavne nalesteny. A zahrdzavie aj cez noc.....

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#20 Příspěvek od PixelOrgy »

Lukas-Peca píše:Zrovna teď byl ve speciálu Světa motorů článek o novém superbu, který ale měl už po pár tisících km hloubkově zkorodované zadní kotouče. Prý to bylo tím, že tempomat neumí brzdit motorem a v táhlejších klesáních jsou brzdy přetížené a materiál se vyhřeje.
To je parada, to musim mit... Brzdit motorem umi uz tempomat na mym aute z roku 2004. Dokonce stejny koncern :-)
Do Skody se to uz asi nedostane

Uživatelský avatar
witt
Příspěvky: 501
Registrován: 01 dub 2018, 02:00

#21 Příspěvek od witt »

A není to auto s automatickou převodovkou? Případně odpojování válců?
Tyhle auta prostě motorem nebrzdí.

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#22 Příspěvek od PixelOrgy »

Proc by auto s automatem nebrzdilo motorem?

Uživatelský avatar
witt
Příspěvky: 501
Registrován: 01 dub 2018, 02:00

#23 Příspěvek od witt »

Prostě oproti normální převodovce brzdí téměř zanedbatelně. Z kopce nohu z plynu sundat nestačí

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#24 Příspěvek od rnbw »

Novsie auta nebrzdia poriadne motorom ani s manualnou prevodovkou.

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#25 Příspěvek od PixelOrgy »

To nevim, mam jen stary popelnice, ale je fakt, ze trivalcovej litr moc brzdit nebude...

@ witt: Spousta aut. prevodovek ma moznost rucne podradit, brzdi to celkem normalne, bezne to pouzivam

Uživatelský avatar
Sadra17
Příspěvky: 508
Registrován: 26 led 2013, 01:00
Bydliště: Netolice

#26 Příspěvek od Sadra17 »

tenhle kotouč je běžný jev, říkám to pořád že kotouče vzadu jsou jen pro zlost :D

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“