Jak u VW/Audi funguje kontrola žárovek?
Moderátor: Moderátoři
U mé fabie (rok 2001) blbne kontrola žárovek. Po prvním zabrždění hlásí závadu, přičemž žárovky jsou v pořádku. Vytáhnul jsem krabičku hlídače (foto https://sedlam.rajce.idnes.cz/Hlidani_zarovek/) a na patici na příslušných pinech jsem ampermetrem měřil odběr levé i pravé žárovky i třetího brzd. světla. Závada tedy bude v samotné jednotce hlídání, ale nenapadá mě, co se tam mohlo pokazit...
Tak to jo. Máš to hezky udělaný. Já mám 10W čipy, ale že by svítily nějak super se mi nezdá. Mohl bych teda zkusit jen čip v couvačce, asi by to svítilo líp. Ale zase se mi nechce to nějak plácat, jako ty nemám asi trpělivost. A potřeboval bych je, protože folie. Nevím o nikom, kdo by dělal žárovky třeba 35W v týhle patici, hodilo by se to. Díra na trhu:-))
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Tak konkrétně Audi TT 8J - přední obrysovky, původní osazení H6W - při 33% (samotná LED) to občas hodilo chybu. Někdy hned, někdy až po pár minutách. Při 40% už jsem z toho chybu nevyloudil, tak jsem tu LED zašuntoval na 42% a prohlásil to za vyřešené.EKKAR píše:... co vím, tak automatika nevyhazuje chybu až do nějakejch 25% nominálního proudu - takže když místo 55W žárovky dáš LED nesmysl (nemá homologaci) s odběrem 20W, neměla by to elektronika vyhodit jako chybu. U obrysovek a číslovek to údajně toleruje i jen 10% odběru -