Jak u VW/Audi funguje kontrola žárovek?

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
msar
Příspěvky: 253
Registrován: 22 dub 2006, 02:00
Bydliště: Hradec Králové

#16 Příspěvek od msar »

U mé fabie (rok 2001) blbne kontrola žárovek. Po prvním zabrždění hlásí závadu, přičemž žárovky jsou v pořádku. Vytáhnul jsem krabičku hlídače (foto https://sedlam.rajce.idnes.cz/Hlidani_zarovek/) a na patici na příslušných pinech jsem ampermetrem měřil odběr levé i pravé žárovky i třetího brzd. světla. Závada tedy bude v samotné jednotce hlídání, ale nenapadá mě, co se tam mohlo pokazit...

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#17 Příspěvek od TAKJAN »

Tak to jo. Máš to hezky udělaný. Já mám 10W čipy, ale že by svítily nějak super se mi nezdá. Mohl bych teda zkusit jen čip v couvačce, asi by to svítilo líp. Ale zase se mi nechce to nějak plácat, jako ty nemám asi trpělivost. A potřeboval bych je, protože folie. Nevím o nikom, kdo by dělal žárovky třeba 35W v týhle patici, hodilo by se to. Díra na trhu:-))

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#18 Příspěvek od tomasjedno »

EKKAR píše:... co vím, tak automatika nevyhazuje chybu až do nějakejch 25% nominálního proudu - takže když místo 55W žárovky dáš LED nesmysl (nemá homologaci) s odběrem 20W, neměla by to elektronika vyhodit jako chybu. U obrysovek a číslovek to údajně toleruje i jen 10% odběru -
Tak konkrétně Audi TT 8J - přední obrysovky, původní osazení H6W - při 33% (samotná LED) to občas hodilo chybu. Někdy hned, někdy až po pár minutách. Při 40% už jsem z toho chybu nevyloudil, tak jsem tu LED zašuntoval na 42% a prohlásil to za vyřešené.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“