TV Samsung UE32D5500 má na obrazovce zvláštní svislé pruhy a také samotné rozlišení obrazovky je takové "hrubé" - jako kdyby se zobrazovaly jen liché nebo sudé řádky.
Před několika dny to bylo ještě v pořádku.
Co to může být za závadu? Má cenu to dávat do opravy?
Na Youtube je aj veľa videí, ako sa to dá amatérsky opraviť-celkom pekná fušerina, aj videá, ako to opravujú v čajne odstránením vodivých pásikov, vyčistením a nalepením nových vodivých pásikov. Majú na to technológiu.
V servise najskôr skonštatujú "NEOPRAVITELNÉ". V tomto prípade je to tak na 95%. Oni to skonštatujú aj pri poruche podsvietenia, čo je aj v amatérskych podmienkach opraviteľné.
Nechápu proč by servis nechtěl opravit podsvit? To mi vysvětli, co potom v takové servise dělají? Jiná situace je u výše uvedené závady protože tento problém odstranit opravdu prakticky nelze.
Mám dvoch známych, ktorým odišiel práve podsvit. V servise im povedali že výmena LCD panelu, čo je nerentabilné. Tieto LCD sa dostali ku mne na stôl a robil som ich po tejto diagnostike na "kolene". Je dosť možné-to je moja úvaha, že v servise čakajú, že im to tam majiteľ daruje na súčiastky.....
Ale ono to účtování za "diagnostiku" je nakonec v pořádku. Musejí zjistit, co s tím je a tu hodinku s tím prostě ztratí, když to rozdělají a ověří. Samozřejmě ne jen odhad bajvoko. Pokud ověří, co se opravdu musí vyměnit, ocení materiál a práci, tak jsou kolikrát na ceně, co se zákazníkovi nelíbí a to tu "diagnostiku" mají samozřejmě rozpuštěnou v té práci. Ale na té ceně bude každý, co se tím živí, protože ani to podsvícení není jen podle ceníku dodavatele, ale musí v tom být i pošta a další blbosti.
Nikdo nebude celé dopoledne věnovat zadarmo rozdělání a kontrole závad na pěti TV, kterou samozřejmě vždy odhadl bajvoko na základě zkušeností, ale musí ji ověřit v případě zájmu zákazníka o provedení opravy. A jestli mají zkušenosti s tím, jak s nima zákazníci vydrbávaj, tak se ani nedivím, že se někdy tímto způsobem vymlouvají, protože už vidí, co z toho zase vznikne. Já bych samozřejmě taky nebyl spokojený s takovým přístupem servisu, ale docela je chápu. Lidi si koupí TV v akci a pak se diví za pár let, že oprava stojí tolik a tolik.