Zvýšená spořeba Octavia 1.6 MPI
Moderátor: Moderátoři
Jeden zasne nad tim, ze i do Ochcavek se davaly motory MPi 55 kW. Ale.dobry, reakce je podle ocekavani. Danharde, zkus napsat Georgovi.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
- PCmaniac99
- Příspěvky: 749
- Registrován: 07 úno 2008, 01:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Tak nevím kluci. 1.6 AEE 55kw je ve felde i koktě, 1.6 74kw a 75kw už jen v koktě.
Jinak teda napíchnout na diag. Nikde jsem nepostřehl r.v.
Hlavní podezřelí jsou teplotní čidlo, lambda. Zkontrolovat jejich fci pomocí diag (ne jen vyčíst pameť ale podívat se do skutečných hodnot jestli to funguje jak má)
Pokud je vyšší volnoběh, zkusil bych i zákl. nastavení klapky. Pokud skončí chybou tak výměna klapky, u oktávek občas odcházely.
Jinak teda napíchnout na diag. Nikde jsem nepostřehl r.v.
Hlavní podezřelí jsou teplotní čidlo, lambda. Zkontrolovat jejich fci pomocí diag (ne jen vyčíst pameť ale podívat se do skutečných hodnot jestli to funguje jak má)
Pokud je vyšší volnoběh, zkusil bych i zákl. nastavení klapky. Pokud skončí chybou tak výměna klapky, u oktávek občas odcházely.
Nojo, spravím si to sám a dám vědět, čím to konkrétně bylo.
ps. taky přisávání falešnéhovzduchu (zelený kroužky těsnění se neměnily
Ale začnu kontrolou těch dynamických hodnot, před výměnou oleje mi to cukalo, jedna svíčka byla zaolejovaná (jde tam 🤐 odtah z motoru) a párkrát mi to střelilo do vejfuku, jelo to na 3. válce.
Uvidíme, jestli to nakoplo Lambdu, nebo jen jestli to nehráblo do dynamickáho nastavení.
Smazáním (firmní nastavení) konstant motoru snad nic nezkazím.
ps. taky přisávání falešnéhovzduchu (zelený kroužky těsnění se neměnily
Ale začnu kontrolou těch dynamických hodnot, před výměnou oleje mi to cukalo, jedna svíčka byla zaolejovaná (jde tam 🤐 odtah z motoru) a párkrát mi to střelilo do vejfuku, jelo to na 3. válce.
Uvidíme, jestli to nakoplo Lambdu, nebo jen jestli to nehráblo do dynamickáho nastavení.
Smazáním (firmní nastavení) konstant motoru snad nic nezkazím.
S 1,6 MPi 75 kW jsem jezdil kdysi ve firmě, takže mě spotřeba nezajímala.
Ale feldu ještě vlastně mám doteď, jen skoro nepojízdnou, jezdím francouzskou pomstou...
No a abych tady nebyl úplně za vola- tady pár inzerátů na Ochcávku 1,6 MPi, ve slabší verzi: 55 kW
Ale feldu ještě vlastně mám doteď, jen skoro nepojízdnou, jezdím francouzskou pomstou...
No a abych tady nebyl úplně za vola- tady pár inzerátů na Ochcávku 1,6 MPi, ve slabší verzi: 55 kW
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Však já vím, že to není motorizace, kterou řešíš.
Ale kdyby někdo třeba nabyl dojmu, že v Ochcávkách byly jen motory 75 kW...
Víš jak - pro jistotu
Ale kdyby někdo třeba nabyl dojmu, že v Ochcávkách byly jen motory 75 kW...
Víš jak - pro jistotu
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
No a tady potřebuju radu kam se mám podívatPCmaniac99 píše:Tak nevím kluci. 1.6 AEE 55kw je ve felde i koktě, 1.6 74kw a 75kw už jen v koktě.
Jinak teda napíchnout na diag. Nikde jsem nepostřehl r.v.
Hlavní podezřelí jsou teplotní čidlo, lambda. Zkontrolovat jejich fci pomocí diag (ne jen vyčíst pameť ale podívat se do skutečných hodnot jestli to funguje jak má)
Pokud je vyšší volnoběh, zkusil bych i zákl. nastavení klapky. Pokud skončí chybou tak výměna klapky, u oktávek občas odcházely.
Volnoběh je v normálu.
Na palubce teplota o.k., ale motor má asi druhé čidlo. S diagnostikou jsem nikdy nedělal, jsou to okna motoru, engine, co tam uvidím ?
rv 2009, Octavie Tour, 120kkm, to mi nepřipadá moc