Jak se měří tlaky, když se nedostanu ani pořádně ke svíčkám ?
Z dolévání oleje se nekouří, ani tam nic neprdí.
Nicméně se zeptám, na výměnu, nebo uvolnění zapečených pístních kroužků je zapotřebí udělat co ?
Máte nějakou zkušenost s dekarbonizací před výměnou oleje ?
Olej to baštilo asi 0,5l/10kkm, teď po výměně 300km, žádný pozorovatelný úbytek.
Nicmíně se zeptám, výměna těsnících kroužků na ventilech se dělá jak ?
Při 120kkm je předepsaná kontrola rozvodového řemene a pak po dalších 30kkm. To se to kvůli kontrole musí vždycky z boku celé odstrojit ?
Volnoběh je kolem 800 podle rafiky otáčkoměru na palubce a měl jsem ho tak vždy.
Závady v diagnostice -
Mám jen nějakej VAG KKL a diagnostika jela jen v demo módu, nebylo to tam podrobně popsané.
Několikrát tam byla chyba časování, jednou kontrola mazání a jednou jsem to asi přetočil.
Výfuk děravý není a okolo sání nic nesyčí.
Tu výměnu svíček jsem svěřil kamarádovi, který se mi o to auto staral, ale protože teď nedělá v servisu, tak nemá diagnostiku k dispozici.
Já jsem zvládl akorát výměnu vzduchového filtru
Všech 5 aut, co jsem měl před tím jsem si spravoval sám, včetně generálky motoru na MB1000.