Vtipy, vtipné články a odkazy IV
Moderátor: Moderátoři
To je ale sbirka bludu sepsanych zavilym komancem
Faktem je, ze Francouzi se dostavaji do sracek z uplne stejnych duvodu jako vsichni na svete kteri dopustili aby se dostali k moci socky. A je uplne jedno jestli jde o nas, Rusko, nebo treba Venezuelu. Cim vic ty ve zcestne myslenky prosazuji, tim rychleji do tech sracek spadnou.
Faktem je, ze Francouzi se dostavaji do sracek z uplne stejnych duvodu jako vsichni na svete kteri dopustili aby se dostali k moci socky. A je uplne jedno jestli jde o nas, Rusko, nebo treba Venezuelu. Cim vic ty ve zcestne myslenky prosazuji, tim rychleji do tech sracek spadnou.
V tom případě je Kalousek taky levičák a socyjálysta? Dyť celá ta Toprdlánkova vláda doslova 🤐 na co šáhla - a to si říkají pravice ... U nás to je totiž úplně jedno, jestli vládnou rudý nebo modrý. Pod sebe hrabou úplně všecky a nevohlížejí se napravo nalevo, po nás potopa, hlavně že voni se nakapsujou.termit256 píše:To je ale sbirka bludu sepsanych zavilym komancem
Faktem je, ze Francouzi se dostavaji do sracek z uplne stejnych duvodu jako vsichni na svete kteri dopustili aby se dostali k moci socky. A je uplne jedno jestli jde o nas, Rusko, nebo treba Venezuelu...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Houby, už v devadesátkách napsal ekonom Kenedy, že pokud je cena dopravy marginální (fixed) bude bohatství rozprostřeno rovnoměrně po celé Zemi. Takže napřed schudnou nejbohatší státy a polepší si ty vedle a posléze si polepší i ty dál. Za těch třicet let stouply platy v Číně několikanásobně, ale pořád jsou to nižší náklady než ve Francii, proto se tam stěhuje výroba a kapitál. Pak se bude přesouvat zase jinam, ale určitě se ta bohatě placená pracující třída z 80. let v USA a Evropě už neobjeví.
Ano, občas se něco stěhuje zpátky, ale celková tendence to není.
Ano, občas se něco stěhuje zpátky, ale celková tendence to není.
http://webm.land/media/YL5y.webm
Požádal jsem manželku, aby mě orálně uspokojila.
"Mám ti ho vykouřit?" zeptala se.
"Ne, stačí když budeš chvíli držet hubu."
Požádal jsem manželku, aby mě orálně uspokojila.
"Mám ti ho vykouřit?" zeptala se.
"Ne, stačí když budeš chvíli držet hubu."
https://www.novinky.cz/krimi/493170-ze- ... holub.html
Dalši by mohl být oranžový s reflexními pruhy.
Dalši by mohl být oranžový s reflexními pruhy.
https://www.novinky.cz/krimi/493180-rid ... achod.html To jsem netušil, že Ochcávka je z tak slabýho staniólu, že se dá propíchnout nožem.
Poliši by měli přezbrojit na starý Moskviče z 60-70 let, co se jim říkalo "Dlabanej ingot" pak by nemuseli nic řešit. Nikdo by je nepropíchnul ale taky by nikoho nedohnali.
Poliši by měli přezbrojit na starý Moskviče z 60-70 let, co se jim říkalo "Dlabanej ingot" pak by nemuseli nic řešit. Nikdo by je nepropíchnul ale taky by nikoho nedohnali.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Viděls dneska takovej plechovej díl? To je obrysová kostra z vysokopevnostního plechu tl.1mm a na ni napnutej a bodově přivařenej plech tl.0,5mm. Třeba přední kapota - nejdřív se lisuje za tepla ta vnitřní hvězdicovitá výztuha alias "pavouk", ta se ostříhne dopřesnýho tvaru a vloží se spolu s plátem plechu tl.0,5mm do další matrice, kde se vylisuje celej potah a zároveň se v určitejch místech bodově provaří s tou výztuhou - ještě před povolením tlaku v lisu. Potahovej plech tak je předepnutej na tý tuhý pevnostní kostře - celek je lehčí než kdyby kapota byla vylisovaná z 0,8mm matroše jako celek a díky předepnutí má i větší tuhost a odolnost potahovýho plechu proti flutteru = vibracím vzbuzenejm podtlakem při obtíkání vzduchem při vyšších rychlostech. Příklad flutteru je vidět na bočních plachtách kamiónů - jak se vlní. A navíc taková konstrukce třeba právě tý kapoty je "měkčí" v momentě, kdy se nějakej sebevražednej chodec rozhodne otestovat, kdo je rychlejší - jestli auto 5m od něj, nebo von při náhlým přecházení s kapucí a sluchátkama vod mobilu narvanýma do lebky. Já bych sice volil rychlopalnou zbraň ráže aspoń .50, ale holt zase zařádili vymaštěný hošové s veeeeelikýma prdýlkama z Brusele a auta musejí mít vochranu pro tyhlety sebevrahy ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
To já Ekkare netuším. Moje véhicule PSA má krápotu z alumínia a zbytek čumáku z lexanu. Takže kovářský procesy 20 století se na něm asi ve výrobě neuplatňují. Výrobce tvrdí, že tato kombinace odmršťuje zakuklený a zašpuntovaný idioty bez poškození véhikule. Ale osobě jsem to netestoval i když střet z divočákem krom pavoukový praskliny na povrchovce lexanu nezanechal žádné další poškození. Prostě se to promáčklo a vrátilo zpět.EKKAR píše:Třeba přední kapota - nejdřív se lisuje za tepla
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Tak Lexan® je polykarbonát chemicky shodnej s tím, jakej se používá na překryty kokpitů (například) F-16, ten by NĚCO VYDRŽET měl ... Jenže taky musí splňovat požadavky z Brusele na "ochranu chodců při střetu" - neboli ty jako majitel kcháru musíš zaplatit za vývoj a výrobu něčeho, co ve finále zabrání tomu, aby si vokapucovanec s rypákem zapíchnutým do displeje mobilu a sluchátkama zaraženýma do lebky nerozkřápnul kebeňu o tvůj motor, až se bez účasti mozku jeho tělo rozhodne udělat krok tobě do jízdní dráhy ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!