Budu opravdu vděčný za radu. Na autě mi blikají přední světla (jen světla, nic víc) a měnilo se následující: žárovky – baterka – regulátor altíku – kabely – altík = a nic
Flikr se na autě projevuje tak, že při vypnutém zapalování a zapnutých světlech je kužel světla naprosto stabilni. Po nastartování se intenzita mění a je tam viditělný flikr, který je ještě horší při vysoké rychlosti na dálnici.
Důvod je ten, že Ford má smart charging a tak zatížení spotřebičů dává povel ř.j a ta zesiluje nebo ubírá na altíku. Výsledek je tento šílený flikr. (flash ř.j. nepomohl).
Autoelektrikáři to měli 2 a nenašli nic. Nikdo se v autě za 90tis nechce hrabat, jen vyměňovat. Kosterní body byly všechny dotaženy, prostříknuty kiselinkou. Kostření to nebude. Baterka je správná, drahá Banner. Zřejmě to dělá nějaký spotřebič. Motor je velký starý Diesel a má různá prohřívání atd.
Co jsem vyzkoušel:
Do kabelů patice potkávaček H7 jsem paralelně umístil kondenzátor 10 000 uF a je to trochu lepší, ale nevyřešilo se to. Zřejmě se vyhladily propady napětí/proudu ale peaky nad 12V kondenzátor nevyřeší.
Napadlo mě ještě třeba regulátor napětí (ale ten má rezistor a ubere 1,6V z 12ti Voltů a žárovka by svítila méně). Podle internetu ještě existují low drop regulátory se zener diodou. Ale nenašel jsem z 12V na 12V.
Netušíte jak stabilizovat napětí na 12V tak aby žárovka neblikala? Zřejmě jde o oříznutí špiček nad 12V, protože ty propady jsem SNAD vyřešil tím kondenzátorem (nejsem si jistý)...
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)