Stránka 8 z 12

Napsal: 23 lis 2011, 17:06
od PavelFF
rnbw píše:No mne to pripomenulo "slavnu" diskusiu o kWh...
Přesně!

Je to (po tolika stranách diskuze) zvláštní, ale fero vůbec nechápe podstatu svého omylu a proč se do něj všichni pustili. Že totiž cosinus, sinus nebo tangens je bezrozměrné číslo. Takže ani nechápe, proč by měl přiznávat nějakou "domnělou" chybu.On se nevykecává z omylu, on o tom omylu vůbec neví! Z tohoto hlediska je v podstatě čestný, charakterní.

Možná by pochopil , že se neříká např:
"sin 30 stupňů = 0,5km/h"
"sin 30 stupňů = 0,5kWh"
"sin 30 stupňů = 0,5 jablka"
ale je těžké pochopit, že ferovo oblíbené "sin 30 stupňů = 0,5stupňů" je taky blbě.

Když se fero kousne, tak už není schopen logických úvah a ve všech vidí nepřátelé, všichni mu křivdí.

Slavná diskuze o kW za hodinu
http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... 7&start=15

Napsal: 23 lis 2011, 17:35
od Andrea
Ale nepustili se do něj všichni ani mu všichni nekřivdí, já jsem se do něj pustila a křivdím mu, vy ostatní jste jen (moje) stádo volů, co za mnou poslušně táhne. :twisted:

Napsal: 23 lis 2011, 20:16
od fero7
Nekritizujem vsetko, s niektorymi prispevkami suhlasim.
PavelFF - tie priklady su nejake vysinute.
Nezaregistroval si, ze uz aj Andrea uznala moj postup vypoctu?
Andrea píše:Jaký je fero tedy tvůj přínos tomuto vláknu, když jsi jen opapouškoval to co napsal Habesan na první stránce, ....
Ano, s tymi kilowatmi to bolo podobne.
Ak odpor s pasikmi hneda/cervena/oranzova oznacim ako 12k namiesto spravneho 12kOhm.
Tak som vinny.
Nazor nech si urobi uz kazdy sam.

Napsal: 23 lis 2011, 20:20
od Andrea
Jen to odcituje hezky celé, nepřekrucuj.
Andrea píše:Jaký je fero tedy tvůj přínos tomuto vláknu, když jsi jen opapouškoval to co napsal Habesan na první stránce, ještě s chybou a nesmyslným zápisem?

Napsal: 23 lis 2011, 20:44
od reese
Jen pro zajímavost mám Log. pětimístné tabulky od M. Valouch a M. A. Valouch za 10,- Kčs, tisk 1. září 1953. Nakladatelsví ČSAV

Napsal: 23 lis 2011, 23:20
od mtajovsky
fero7 píše:Ak odpor s pasikmi hneda/cervena/oranzova oznacim ako 12k namiesto spravneho 12kOhm.
Tak som vinny.
fero, fero, fero, ach jo. Kdybyste hned napoprvé řekl: "OK, je to taková moje zkratka, ale uznávám, že matematicky není korektní.", tak by si toho dál nikdo nevšímal a měl byste pokoj v duši. Takhle jste nejen za neználka (neprávem), ale i za šíleného ješitu. To vám přece nestojí za to. Čím více se budete bránit, tím to bude horší.
fero7 píše:Nazor nech si urobi uz kazdy sam.
Nechci vám brát iluze, ale názor si tady už všichni udělali.

Napsal: 24 lis 2011, 07:24
od Habesan
Já jsem netáhl, ani nekřivdil. Délka tětivy není v zadání, protože se dá vypočítat z výšky úseče.
Myslím, že matloň, ačkoliv podstatné jméno, je srozumitelné svojí zvukomalebností, tak jak to bývá u citoslovců.
BOBOBO píše:volali z Parama , že stejně tolik gače nemají
Používati cizé termity je rizoto. Já třeba nevěděl:

Parafínové gače MOGUL jsou směsi tuhých parafinických a isoparafinických uhlovodíků s určitým obsahem olejového podílu, které se získávají odparafinováním minerálních olejů. Jsou to homogenní, plastické až tuhé hmoty barvy žluté až žlutohnědé, slabého specifického zápachu. Parafínové gače MOGUL se používají k různým technologickým operacím, k výrobě svíček, krémů na obuv, kartonáží, izolačních a impregnačních nátěrů, při výrobě zápalek.

Napsal: 24 lis 2011, 07:53
od fero7
mtajovsky píše: Kdybyste hned napoprvé řekl: "OK, je to taková moje zkratka, ale uznávám, že matematicky není korektní."
Nie je to moja skratka. Iba je potrebne sa pozriet na postup ako celok. Nie iba na zapis vytrhnuty z kontextu.

Napsal: 24 lis 2011, 13:02
od Bernard
Prapůvodní příčina je možná tady:
fero7 píše:....
Mna ucili takto. A moja najpsia ucitelka matematiky (aku poznam) by mi to uznala. ....
Shovívavý pedagog bývá oblíbený, ale asi svým žákům poskytuje medvědí službu. Přísný pedagog si zaslouží větší úctu.

Napsal: 24 lis 2011, 13:08
od fero7
Bernard píše:Shovívavý pedagog bývá oblíbený, ale asi svým žákům poskytuje medvědí službu. Přísný pedagog si zaslouží větší úctu.
Bola najprisnejsia na skole. Hodina sa zacinala pisomkou, a to skor ako dopadli nase zosity na zem a ona zatvorila dvere. Ale aj najviac férová (nemyslel som tym moja!).

Napsal: 24 lis 2011, 14:57
od piitr
fero7 píše:Nie je to moja skratka. Iba je potrebne sa pozriet na postup ako celok. Nie iba na zapis vytrhnuty z kontextu.
Ten zápis je blbě v jakémkoliv kontextu. Je mi z toho trochu smutno, ale musím přiznat, že jsem se spletl a že Andrea měla pravdu. Ty se asi vážně bojíš přiznat chybu atd. (přesně, jak to psala). To je jedno, tak jsem se holt chvilku snažil zbytečně a příště si dám pozor. Nic víc se nestalo.

Napsal: 24 lis 2011, 15:32
od fero7
piitr píše:Ten zápis je blbě v jakémkoliv kontextu. Je mi z toho trochu smutno, ...
Iba pre istotu, aby sme nepisali o roznych veciach, myslis tento zapis?
"Este potrebujeme uhol. Pojdeme cez polovicny uhol pravouhleho trojuholnika. Kosinus sa ucia na ZS.
Tak: cosA=0,353/1=69,33° (dame 70?). (Dodatocne doplnene vysvetlivky : kosinus uhla alfa vypocitame vydelenim prilahleho ramena a prepony. Vydelenim 0,353/1 dostavame 0,353 a spatnym prevodom na stupne dostaneme 69,33°). "
Alebo je problem niekde inde?

Napsal: 24 lis 2011, 15:42
od piitr
Myslím tenhle zápis:
fero7 píše:Tak: cosA=0,353/1=69,33° (dame 70?).
Jestli to dobře chápu, o jiném se tu celou dobu nemluví.

Napsal: 24 lis 2011, 15:48
od breta1
Možná se dočkáme /třeba na str.15/, že fero napíše "ano, ta rovnice je blbě".

Napsal: 24 lis 2011, 16:09
od frantajetel11
Neboj nedočkáme...