Stránka 8 z 10

Napsal: 02 úno 2017, 09:00
od EKKAR
Honza tím "ojebané" myslel jinej případ než ty, satame - ty myslíš DOjebaný nesprávným používáním, on myslel Ojebaný už při konstrukci a výrobě = laciný materiály, poddimenzovaná konstrukce ... Takže tam, kde konstruktér přemejšlel a následně jeho výmysly neDOjebali ekonomové, tam se FlashLube používat nemusí, bo to daná konstrukce zhryzne. Bohužel protože o prachy jde dneska vždycky až v tý první řadě, mají škrabáci volný pole, takže můžou DOjebávat původně soldátenfest konstrukce jak chtějí a výroba pak produkuje Ojebaný výrobky, který se bez dodatečnejch opatření právě typu používání FlashLube velice rychle DOjebou .... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 02 úno 2017, 09:24
od satam
Beru.
Jen pro objasnění: Jsem zažranej "plyňák" a proto i tady jsem to asi trochu přehnal a psal v podstatě jen o plynu. Omlouvám se, ale mně už benzín skoro nic neříká :P
A vůbec toho nelitutju!!!

Napsal: 02 úno 2017, 09:28
od EKKAR
U Honzy je závislost na plynu trochu jinýho druhu - on nejezdí na plyn proto, že by jeho baworský (moto)káře benzín nechutnal, ale právě proto, že jí chutná AŽ MOC ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 02 úno 2017, 09:31
od satam
Hele, EKKARe, proč jsi pod dozorem moderátorů a co to znamená? Jsou z toho nějaká omezení nebo je to jen sranda?

Napsal: 02 úno 2017, 12:01
od TAKJAN
Karle, není to motokára. Má to asi 1800kg s dobrou výbavou.
Zase s tím ledacos přetlačíš:-)

Napsal: 02 úno 2017, 13:56
od EKKAR
Proto jsem taky napsal to BAWORSKÁ a půlku slova dal do závorek.

2 satam - to je následek toho, že tady jedinec řekne do očí pravdu křiváckýmu bonzákovi zocelenýmu komančovskou minulostí.

Napsal: 03 úno 2017, 07:40
od Nakadah
Hoši plynoví - setkal se už někdo z vás s ucpanou nebo nebo přicpanou trubkou pro přívod kapalné fáze LPG od nádrže do reduktoru?

Napsal: 03 úno 2017, 08:59
od soucek
@Nakadah: A reduktor jsi někdy odkaloval ? Dole na tom tělese bývá výpustný šroub nebo šroubovací zátka.

Napsal: 03 úno 2017, 09:07
od satam
Nakadah píše:Hoši plynoví - setkal se už někdo z vás s ucpanou nebo nebo přicpanou trubkou pro přívod kapalné fáze LPG od nádrže do reduktoru?
Poměrně běžná závada, která se obvykle dá snadno odstranit odpojením přívodní trubky na reduktoru a "profouknutím" plným tlakem plynu z nádrže. Mohu vás ale ubezpečit, že u většiny vozidel na LPG se s touhle závadou nemusíte po celou dobu životnosti setkat.
POZOR! Nedoporučuji provádět amatérsky doma, hlavně ne s cigaretou v puse. Nechte to na odborníkovi - plynaři v servisu!
K ucpání/přicpání může dojít také "zamrznutím" té přívodní trubky, obvykle to vyřeší vypnutí plynového zařízení. Za nějaký relativně krátký čas (řekněme v řádu desítek minut) by měla být trubka volná. Přitom také může pomoci upuštění tlaku z té trubky povolením šroubení na reduktoru.

Napsal: 03 úno 2017, 09:29
od Nakadah
Mám systém komplet po repasi. Nádrž se měnila, MV, zůstala jenom původní 15let stará trubka. Volnoběh OK, v otáčkách nad 3000 to už běží do chuda čím víc to točím a pokles tlaku z 1bar pod 0,8bar a občas i níže. Nemám ale sekvenci - je to kontinuál "vstřik" dva krokové motory a řízeno lambádou (LandiRenzo IGS). Systém si to podle lambády doladí za chodu, ale letí to moc přes limit. Je to prostě takový mezityp, v ČR vím osobně jenom o dalších dvou autech. Sám Karel Barták jich namontoval před lety ne víc než 30ks. Tady to nikdo neumí, čuměli na to jak puci. Možná sem měl spíš investovat do předělávky na sekvenci, ale už je to jak to je.

Reduktor vypucovaný do smítka + nové membrány, ventily, pružiny. Nové filtry, hadice, membrány v rozdělovači, dávkovač s krokáčema (ten byl zatraceně drahý). Vše origo díly LR.

Zbývá mi už jenom trubka. Jedu dnes za Šedou do Rychvaldu, zkusíme na to mrknout. Jinak mě už nic nenapadá. Na benál chod 100%, údaje v ECU a adaptace naprosto v normě. Na plyn taky jede bez vad, ale povolená odchylka od mapy je +-20 kroků, mě to nad 5000rpm letí přes +50 kroků a to je limit, víc jednotka nepustí. Lambda u toho visí na nule, je to chudé.
Mapa je origo tovární od LR přímo pro ten motor co mám. Ladit na to novou mapu jde, ale je to šílená anabáze (podle otáček a podtlaku v sání lítá po mapě kurzor a ten se musí několik vteřin držet ve 12-ti pozicích různě po tabulce mapy). Zkoušel sem to a výsledek byl vždy horší než originál.

Napsal: 03 úno 2017, 10:30
od Jurawood
Když jste u té směsi, víte někdo, kolik je směšovací poměr LPG pro největší točivý moment? (vynecháme drobné odchylky pro různé typy motorů) Jak je u benálu 14,7 stechio největší výkon 12,6. propan,butan má stechio 15,6 a 15,8 tj 15,7.
Nevíte někdo?

Napsal: 03 úno 2017, 10:39
od TAKJAN
A jak by se nastavil?

Napsal: 03 úno 2017, 10:48
od Jurawood
Odpověď otázkou?

Napsal: 03 úno 2017, 10:59
od Nakadah
Leda širokopásmovou lambáda sondou. Úzkopásmovou klasikou těžko.
Poměr já sám osobně neznám, pokud ladit na výkon tak jedině na brzdě.

Napsal: 03 úno 2017, 11:00
od Jurawood
brzdu mám, ale tam dělám jen předstih, směs je lepší na testovacím úseku. Wideband a EGT s datalogerem je samozřejmost ..
Ptám se na ten poměr, překvapuje mě, že to nikdo neví. Ani v servisech když jsem se ptal.