Skylink-několik stanic se zasekává

Poruchy, opravy, tipy, triky, servisní menu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
stasek
Příspěvky: 2191
Registrován: 15 srp 2005, 02:00

#121 Příspěvek od stasek »

Kokun: Tak to jsi mně rozesmál, jestli to do 30. října letos se ženou vydržím, tak to bude rovných 50 roků, co jsme se brali.
Ale asi tak, jako za všechno špatný v politice může Babiš, tak za vše co jí nejde pod nos můžu já. Tak se snažím tomu předcházet. :lol:

Uživatelský avatar
Kenaj
Příspěvky: 11
Registrován: 02 zář 2011, 02:00
Bydliště: PP

#122 Příspěvek od Kenaj »

jojo4 píše:
Kenaj píše:to je jedno aky twin konvertor kupis.
hlavne aby nemalo znacku AB!
a este sa vyhni znacke golden interstar.
Keď som toto videl, tak som sa zľakol že si dovolíš toto napísať na AB Forum,ale toto je iné fórum tak je to OK inak súhlas s tebou
nepochopil som!

toto by som napisal aj na ab fore.
mam skusenost s oboma znackmi, ktore nedoporucujem.

Uživatelský avatar
Kenaj
Příspěvky: 11
Registrován: 02 zář 2011, 02:00
Bydliště: PP

#123 Příspěvek od Kenaj »

stasek píše:Tak teď zase nevím, co mám dělat. Vynikající šumové číslo 0,1 dB, u druhého třeba zase výborné šumové číslo 0,3dB. Tak nevím co je z toho lepší, nebo je mezi tím znatelný rozdíl?
to sumove cislo je reklamny tah.

svokre som dal lnb sharp 1dB s cias analogu a ide lepsie ako
konvertor Golden Interstar Single GI-201 Platinum X pre 1 prijímač so šumovým číslom 0.1 dB.

Uživatelský avatar
BIDLO
Příspěvky: 263
Registrován: 01 kvě 2012, 02:00

#124 Příspěvek od BIDLO »

Ale asi tak, jako za všechno špatný v politice může Babiš, tak za vše co jí nejde pod nos můžu já. Tak se snažím tomu předcházet.

Jo to taky znám. :D

Uživatelský avatar
kokun
Příspěvky: 8693
Registrován: 21 čer 2008, 02:00
Bydliště: Valachy

#125 Příspěvek od kokun »

stasek píše:Kokun: Tak to jsi mně rozesmál, jestli to do 30. října letos se ženou vydržím, tak to bude rovných 50 roků, co jsme se brali.
Tak to jsem rád, že jsem tě pobavil. A doufám, že sis to nevyložil nějak špatně, já to myslel ve srandě. A koneckonců, taky vím "co mám doma" - i když ne tolik let jako ty (já se ženil pozdě, až v kristových) :lol:

Ale být tebou - zvláště, když ti skladba programů i ta technická (ne)kvalita CIGI TV vyhovuje - než bych do toho vrážel vlastní peníze, tak bych se obrátil na ně (jako provozovatele).
Psal jsem ti, že jejich servisáka máš nedaleko, tak bych požadoval nápravu od CIGI TV. Koneckonců se k bezproblémovému provozu také zavazují ve svých VOP. (Za jejich služby měsíčně platíš, tak to má jet!)
Ať už starých, platných od 1. října 2011 do 28. února 2014 (když jsi jejich službu zřizoval), tak i novějších (snad platných doposud):
Článek 7
Práva a povinnosti společnosti DCZ

...
7.1.9 bezodkladně odstraňovat Poruchy vzniklé bez zavinění ze strany Uživatele, a to v co nejkratší době od nahlášení Poruchy Uživatelem, resp. od zjištění vzniku Poruchy
...
I kdybys tomu servisákovi dal nakonec nějaký bakšiš bokem (do kapsy - za ochotu), tak tě to rozhodně vyjde méně, než když to řešíš takto svépomocí - a ještě k tomu metodou "pokus - omyl" :wink:
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali

Uživatelský avatar
stasek
Příspěvky: 2191
Registrován: 15 srp 2005, 02:00

#126 Příspěvek od stasek »

Nejspíš to udělám jak radíš, ale v podstatě mě teď nic nenutí do toho vrtat, protože to jede celkem v pohodě. Uvidíme, až přijdou předpovídaný deště. Pokud to půjde i pak, tak to nechám být. Dnes jsem objížděl kšefty ve městě a konvertory nikde nevedou. Asi to chce speciální prodejny a to znamená zase objednávat. Zkusím komunikaci s technikem pro oblast Znojmo. Otázka je, jestli služba bude placená, nebo zdarma.

Uživatelský avatar
BIDLO
Příspěvky: 263
Registrován: 01 kvě 2012, 02:00

#127 Příspěvek od BIDLO »

Dnes jsem objížděl kšefty ve městě a konvertory nikde nevedou.

Tomu nevěřím, během 5 vteřin jsem našel těch firem nespočet:
http://www.firmy.cz/Elektro-mobily-a-po ... sky/znojmo

Uživatelský avatar
Kenaj
Příspěvky: 11
Registrován: 02 zář 2011, 02:00
Bydliště: PP

#128 Příspěvek od Kenaj »

len ake ceny budu v obchode.
aj u nas v obchode maju vselico , ale tie ceny?!
musia najom platit, predavacov a potom aj ta cena sa od toho odvija.

Uživatelský avatar
stasek
Příspěvky: 2191
Registrován: 15 srp 2005, 02:00

#129 Příspěvek od stasek »

BIDLO píše:Dnes jsem objížděl kšefty ve městě a konvertory nikde nevedou.

Tomu nevěřím, během 5 vteřin jsem našel těch firem nespočet:
http://www.firmy.cz/Elektro-mobily-a-po ... sky/znojmo
Tak to jsi mě překvapil, já objížděl kšefty typu Okay, elektro Hanzel, TS Bohemia - tam mě dali adresu na soukromníka. V podstatě větší kšefty.Tyhle malý kšefty, to jsem tedy netušil, že by v nich mohli něco takového vést. Horní Česká s Velkou Michalskou, pokud vím jen počítače a mobily. O Petrželkovi vím, ale ten má všechno několikrát dražší, než je na trhu. Ale jak jsem psal, zkusím toho technika. Dneska jsem poslal na mail info digi dotaz, jestli bych to musel platit a zatím nikdo neodpověděl.

Uživatelský avatar
kokun
Příspěvky: 8693
Registrován: 21 čer 2008, 02:00
Bydliště: Valachy

#130 Příspěvek od kokun »

Njn - objednal sis, užíváš a platíš za služby, o kterých vlastně nic nevíš 8O :cry:
Máš přece v ruce smlouvu, kterou ses jim upsal!!!
(Nabízí se otázka, jestli ji ještě dnes /po letech/ najdeš)

Naco ti sem ale dávám všechny ty odkazy, když si ani nic nepročteš. Na jejich stránkách si můžeš všechno vyhledat sám a ne spoléhat na to, že ti někdo odpoví na tvůj e-mail. Od těch "pipin", co tam mají, se odpovědi zřejmě ani nedočkáš - :nevim:
Už jsem ti výše odcitoval, že je jejich povinností odstranit závadu, pokud jsi měl i montáž od nich.
(V mém případě /samoinstalace/ nemůžu požadovat odstranění poruchy od nich, ale musím provést sám. Pokud bych ale zjistil vadný některý komponent zařízení, tak bych ho samozřejmě požadoval od nich).
Pokud je to tedy jejich povinnost, tak ty samozřejmě nic neplatíš. Platíš za služby, tak ať si náklady za servisáka hradí oni, nebo ne?
Něco jiného by byla neoprávněná reklamace služby - zbytečný výjezd servisního technika.
To pak samozřejmě musíš uhradit - a máš to i v jejich ceníku:
Jednorazové poplatky (včetně DPH1))
...
Výjezd technika k neoprávněné reklamaci poskytované služby a ostatní výjezdy techniků hrazené zákazníkem
(hradí se přímo technikovi) . . . . . . . . 500,- Kč
...
Takže - vo co gou?
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali

Uživatelský avatar
stasek
Příspěvky: 2191
Registrován: 15 srp 2005, 02:00

#131 Příspěvek od stasek »

Ale čtu to, vím že jsi to psal, ale jsem od přírody opatrnej, smlouvu jsem určitě nevyhodil, otázka ovšem je, jestli ji najdu. Mám doma tolik krámů a dokumentů, že už nemám naprosto vůbec přehled. Objednal jsem si před asi rokem knot na odsávání cínu a když jsem ho potřeboval, tak ho nemůžu dodnes najít, prostě nevím kam jsem ho dal. A tak je to se vším.

Uživatelský avatar
BIDLO
Příspěvky: 263
Registrován: 01 kvě 2012, 02:00

#132 Příspěvek od BIDLO »

stasek: tak to jsi samozřejmě naprosto ztrácel čas, nenapadlo mě že budeš objíždět namísto satelitních prodejen nějaká elektra která prodávají pračky a ledničky. Tady máš třeba další: http://www.zenes.cz/satelitni-technika/ ... hniky.html
Co se týče toho e-mailu tak bych byl opravdu velmi překvapen tím že by ve "firmě" kde pravá ruka absolutně neví co dělá ta levá, jsi se dočkal nějaké odpovědi.

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#133 Příspěvek od Kvicala_r »

Z vlastní zkušenosti vím (dělal sem pro ně před 4 roky), že i když se domluvíš přes "centrálu" na servise, stejně to nakonec zaplatíš. Jediné, co ten servisák při dobré vůli může udělat, je reklamovat jim vadný kus. A mohu říct, že to byla taková otrava, že Ti lidi si nakonec stejně koupili nový - protože měli jistotu že ta práce se nebude muset opakovat a platit znovu. Při vracení pak vrátili společnosti ten starý, KO.. Jinak se u nich totiž ty díly po vrácení zase poslali do oběhu bez řádného otestování. Jestli se tam za tu dobu něco změnilo nevím, doufám... ale přesto přesvědčený nejsem

Uživatelský avatar
BIDLO
Příspěvky: 263
Registrován: 01 kvě 2012, 02:00

#134 Příspěvek od BIDLO »

Jestli se tam za tu dobu něco změnilo nevím, doufám... ale přesto přesvědčený nejsem

Co jsem tak měl možnost slyšet, tak těžko Anežko.

Uživatelský avatar
stasek
Příspěvky: 2191
Registrován: 15 srp 2005, 02:00

#135 Příspěvek od stasek »

Samý dobrý zprávy, že je na kruháku nějaká firma Zenes jsem věděl, když kolem projíždím. Zaznamenal jsem ale jen počítačovou techniku. Vypravím se tam, protože to co mi poslali z Digi mě na moc není. Nevím, proč na zákaznickou linku nemůžu volat z mobilu. Zákaznický linky jsou zdarma a já nemám jinou volbu, než platit zbytečně hovory z mobilu. Já se jich ptal, zda budu platit servisáka a oni mi odpověděli takto. Z vašich reakcí tady mi už dávno došlo, že se jedná o pofidérní firmu. To jsem před lety nevěděl a nebyly taky problémy. Bohužel marně hledám smlouvu.

Vážený pane Blanáři,
uveďte prosím číslo Vaší smlouvy, popř. kontaktujte naši zákaznickou linku 800 900 868, která je dostupná z pevné linky. Jestliže telefonujete z mobilního telefonu, použijte prosím číslo 533 427 533. Zákaznická linka je v provozu ve všední dny od 7 do 21 hodin, o víkendech a svátcích od 9:30 do 20 hodin.
Slovenské kanály nejsou součástí garantované nabídky DCZ. K výpadkům dochází za zhoršených povětrnostních podmínek? Nebo i za nezhoršených?
S přáním hezkého dne
DIGI Czech Republic, s.r.o.
www.cz.digi.tv
Žádáme Vás o ponechání veškeré historie korespondence v e-mailu, který nám zasíláte. Děkujeme.

Doplňuji: na mail od Zenes mě odpověděli, že mají. Toto na mě vylezlo po vložení poptávky LNB Twin:
http://www.inter-sat.cz/default.asp?cls ... t=LNB+twin
Jinak jiných konvertorů tam mají spoustu. V podstatě podle označení mají na skladě jen ten první. Mám ho koupit? Díky.
Smlouvu od digi jsem bohužel nenašel, nejspíš už ani není.

Odpovědět

Zpět na „DVD, VHS, SAT “