Lze to v ČR vzít také tak, že je to dotace všem dopravcům.PotPalo píše: A to sa ako počíta táto suma? Spočítajú sa tí čo teraz cestujú zadarmo a vynásobí sa cenou za lístok? Akurát sa zabúda na to, že mnohí by vôbec nikam necestovali, keby za to mali platiť, takže žiadny príjem naviac by sa nekonal. Akurát by jazdili prázdnejšie vlaky.
To jeden takto myslel že si zdvihne zisky o 100% a zdražil všetko o 100%. Akurát že mu to potom nikto nekupoval a namiesto +100% mal -100%.
Zabezpečení vlakových tratí
Moderátor: Moderátoři
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Je to Česká Kubice. Dolní je Dvořiště, což je silniční hraniční přechod do Rakouska.petula píše:...Praha - Zurich, který vyjel z Prahy v 8 ráno a cesta do Dolní Kubice ... Za Dolní Kubicí...
Vlaky z Prahy do Mnichova jezdí i nyní, po stejné trase. Praha - Plzeň bez zastavení, pak Holýšov (proč ne větší Stod vědí jen na MD, kteří tento vlak objednávali), Domažlice a dále do Německa. Například Ex 360.
Asi to není taková tragedie jak tenkrát, ale celkem slušně použitelné spojení.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Patrně bude nutno zavést na návěstidlech červenější barvu, než je červená...
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/vla ... u-40331198#
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/vla ... u-40331198#
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Experti by im po brainstormingu za účasti PČR mali znížiť rýchlosť, max takých 30-40km/h vidím ako optimum. Vedie to predsa k záchrane životov
Je to vážny problém, bo hronadná doprava sa chce preferovať pred individuálnou, no argumenty bezpečnosti už asi použiť nepôjdu.
Je zvláštne, že v SR až tak často tieto mimoriadky niesú.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Je to vážny problém, bo hronadná doprava sa chce preferovať pred individuálnou, no argumenty bezpečnosti už asi použiť nepôjdu.
Je zvláštne, že v SR až tak často tieto mimoriadky niesú.
Nevím, jak je to řešeno, ale cožpak trolej "nepozná", že v nebezpečné vzdálenosti je na ní navěšen další vlak a neodpojí ho ?xsc píše:Tohle je mnohem větší průser, protože ta trať zabezpečená je a Elephant není stará Regionova.
Bojím se mimochodem u nás sednout do vlaku, neboť úsek Stará Paka - Jaroměř má být "bezobslužný...
- vasekpetr1
- Příspěvky: 802
- Registrován: 20 čer 2005, 02:00
- Bydliště: Hospoda u Třebíče
To opravdu nepozná, protože trolej je napájena do celého mezistaničního úseku (pokud tam není spínací nebo napájecí stanice, případně tunel) a těch vlaků se tam v jedné koleji běžně pohybuje nekolik (záleží na počtu oddílů autobloku mezi stanicemi) a jestli se začínáš bát jezdit vlakem, tak porovnej počet nehod na kolejích se silnicí a bát se přestaneš. I strojvedoucí je tvor omylný.dvorak píše: Nevím, jak je to řešeno, ale cožpak trolej "nepozná", že v nebezpečné vzdálenosti je na ní navěšen další vlak a neodpojí ho ?
Bojím se mimochodem u nás sednout do vlaku, neboť úsek Stará Paka - Jaroměř má být "bezobslužný...
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Nějak nám to houstne. Projel návěstidlo na červenou, zdemoloval výhybku, ohrozil Pindolíno.vasekpetr1 píše:dvorak píše:I strojvedoucí je tvor omylný.
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/la ... 7221542_pj
- vasekpetr1
- Příspěvky: 802
- Registrován: 20 čer 2005, 02:00
- Bydliště: Hospoda u Třebíče
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Tak předně - Regionova není elektrický vlak; má to motor z autobusu. Vlastní zabezpečení nemá co do činění s napájením elektrifikované trati.dvorak píše:Znamená to tedy, že i na elektrifikované trati mohou jet vlaky proti sobě ? (přepokládám oba elektrické)
Kdysi jsem od někoho slyšel, že elektrická lokomotiva si za sebou vypíná proud nebo že některé úseky tratí jsou bez proudu, co je na tom pravda ?
A ne, lokomotiva si za sebou proud opravdu nevypíná.
Ano, jsou úseky (krátké) bez proudu. Typicky na místech, kde se stýkají dvě napěťové soustavy. Často je na těchto místech tzv. stahovačka, kdy se stáhne pantograf (pro šotouše "sběrač") a úsek se projede setrvačností (výběhem). Tyto úseky jsou ale krátké, max. desítky metrů.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!