Začátkem února jsem posílal zásilku sušených hub do Německa (Čechovi, trvale žijícímu tam). Když jsem mu napsal, jestli si to nechce raději poslat na adresu v CZ (k příbuzným - a při návštěvě si pak vyzvedl u nich), kvůli výši poštovného (rozdíl mezi CZ a BRD je značný!), tak odepsal, že u rodičů už téměř rok nebyl (kvůli covidu) a ať mu to pošlu do Německa.tomasjedno píše:V zásadě je to myšlenka dobrá. Nevím jen, jestli místní populace bude schopná pochopit správný způsob psaní adresy.
V Rakousku už to nějaký pátek provozují, a přesto se mi vloni stalo, že mi odesílatel k zásilce adresované na Abholstation neuvedl mail ani telefon na mne (prý se divil, proč mu to vůbec píšu) a tak jsem stejně musel jít zásilku páčit z baby na poštovní přepážce.
Systém schránek (jak jsem dával odkaz na "novinku" na SK) tam je zavedený už dávno. Taky mně k tomu napsal následující:
Takže si nepřál uvést k adrese ani č. mobilu, ani e-mail adresu!"Vim, ze vam to pripada absurdni, ale vzhledem k situlaci (COVID) jsem nebyl u svych rodicu skoro rok."
"Takze mi poslete celkovou cenu zasilky i s postovnym a hlavne IBAN , ... Ja vam poslu dorucovaci udaje. Ktere jsou trosku slozite a je je potreba 3x zkontrolovat. Minule jsem hledal zasilku 3 mesice kvuli jenomu zapomenutemu cislu."
"Prosim opravdu dobre zkontrolovat vsechna cisla. Naposled misto 706 napsali 76 a ja jsem dohledaval balik 3 mesice. Muj telefon je +491xxxxxxxxx, ale na balik ho nepiste, protoze me ho dodavat nebudou, ale budu si ho vyzvedavat v automaticke vydejne."