Vodivost vyteklého elektrolytu

Dotazy na technické problémy, vlastní řešení technických problémů

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#16 Příspěvek od EKKAR »

jezevec píše:Pochybuji, že by TESLA na osazovací lince používala trafopájku.
Trafopájku ne, ale trafopáječky naprosto běžně. Neříkám, že úplně všude, ale potkat na ruční osazovačce = babosedu odporový stáložárný pájedla bylo hlavně v 80. letech spíš rarita než pravidlo.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#17 Příspěvek od Celeron »

75W kopyta TYP 236 používali Karle v Přelouči až do konce magneťáků. Odkud si myslíš, že je mám? :) Akorát jsem do nich přišlechtil Erzácký neubejvající hroty. Na pájení krabiček a baterek s hrotem typu "palička", ideál.
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
Yenyk
Příspěvky: 37
Registrován: 29 kvě 2022, 02:00

#18 Příspěvek od Yenyk »

V Tesle Brno na pájení se používaly 60W kopyta s napájením 24V. Ale jen na polovodiče, či jinak choulostivé součástky.
Normální odpory osazovaly ženské na lince a pak to projelo pájecí vlnou.

Odpovědět

Zpět na „Poradna“