Stránka 2 z 2

Napsal: 25 bře 2023, 16:41
od Hydrawerk
Objevilo se pár novejch článků a konečně fotka přístrojové desky. Výrobcem většiny elektrického vybavení asi tedy bude čínská firma QS Motor. Proč né jako.
https://www.garaz.cz/clanek/motorky-bab ... u-21009899
Mopedix zatím prodává jen čistě elektrickou variantu Electrix se základní cenou 134 444 Kč.
Kolik toho asi chtějí za 1 rok prodat??
https://www.facebook.com/mopedix/
https://www.mopedix.cz/electrix/

Napsal: 25 bře 2023, 16:44
od Hydrawerk

Napsal: 25 bře 2023, 16:55
od Hydrawerk
Sady se různě prodávají na Aliexpressu. https://www.aliexpress.com/item/3279124 ... uCbfSjw077

Jako nechcu kritizovat, možná je to v pohodě. Nějaká taková sada možná půjde koupit furt, takže snad půjde Mopedix provozovat docela dlouho. Ale za 134444 Kč mě to nějak neláká.
https://www.mopedix.cz/electrix/
1000 minimální počet nabíjecích cyklů (při zachování kapacity min. 80 %)

Napsal: 25 bře 2023, 17:00
od ok1hga
aby to tady mohli úspěšně prodávat, musela by být cena srovnatelná s výplatou zhruba ve stejném poměru,
jako cena Stadionu v šedesátých letech . . . a i tak by se na tom dalo vydělat.
. . . takto je to neprodejné.

Napsal: 25 bře 2023, 17:37
od konosuke
No to se ví ! asi jak Jawa Betka s motorem lic. Honda monkey 50 ccm
viděli jste někdy na cestě? já jednou za deset let to hovoří vše
a škoda, mašina je celkem hezká jenomže...

Napsal: 25 bře 2023, 17:49
od Hubert_79
Na moped se ti každý vyprdne, když za pár šupů seženeš podstatně pohodlnější skútr.

Napsal: 13 dub 2023, 23:48
od Hydrawerk
https://www.idnes.cz/auto/motorky/moped ... otorky_fdv
Mopedy jsou kompletně vyvíjeny v Česku, kde se také vyrábí většina komponentů včetně baterií. Na vývoji se podílela Technická univerzita v Liberci a odborný specialista na design z Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze.
No motor, palubní deska a většina elektroniky bude asi od čínské firmy QSMOTOR.

Napsal: 14 dub 2023, 20:36
od konosuke
Zvažuji renesanci výroby Stadionu S11 (kozy) konstrukční plány jsou :wink:
kdo to koupí, ha? toť otázka vcelku zásadní...no koukněte sami
není to krása (retro) ? motor jednoduchý jak násobilka, dekompresní
ventil válce, startovací a pomocná šlapadla. Zapalovací cívka 6V
z Wartburga. To je čistokrevný mop.

Napsal: 14 dub 2023, 21:28
od Lukas-Peca
Obdivuju tu drzost tvrdit, že je to český vývoj a výroba, když se dá během pár minut dohledat, že ty komponenty pochází z aliexpressu...

Napsal: 14 dub 2023, 21:52
od rnbw
Vyvijal sa asi akurat ram, aby sa tam dali namontovat cinske komponenty...

Napsal: 18 dub 2023, 09:49
od Dorota
Myslím, že s touhle cenovkou se tím vůbec nemá cenu zabývat. Čínská koloběžka obdobných parametrů vyjde na třetinu a má dostupné díly. Za tyhle peníze už je třeba fungl nový Royal Enfield classic 350, takže to nutně musí dopadnout stejně jako Čezeta 506.

Napsal: 02 črc 2023, 00:24
od Hydrawerk
https://liberecky.denik.cz/zpravy_regio ... ested.html
https://www.garaz.cz/clanek/motorky-nov ... u-21010528
Odborníci z liberecké univerzity pomáhali zejména s výběrem elektropohonu a řešením elektrovýzbroje. „Od baterie až k trakčnímu pohonu, ladili jsme i světla, blinkry a displej. V našich laboratořích jsme měřili elektromagnetickou kompatibilitu nebo nastavovali jednotlivé parametry na řídicí jednotce,“ řekl Lukáš Krčmář z liberecké fakulty mechatroniky a mezioborových studí.
No, elektrické komponenty jako motor a palubní deska jsou koupené od čínské firmy QSMOTOR.
Ale tak přeju jim obchodní úspěchy...