Stránka 2 z 2

Napsal: 01 lis 2022, 13:39
od BOBOBO
Matláš do toho nesmysly , abys uhl . Nic z toho o čem nesmyslně klapeš do vlákna , není spojité s funkcí odlučovače oleje . Víš na co je odlučovač ? Podle nesmyslů co klapeš těžko .

Napsal: 01 lis 2022, 14:26
od p32
Já ale taky nechápu, na co je tam odlučovač něčeho. Mám asi páté auto a nikdy mě takové blbosti opravdu nezajímaly. Asi to bude specialita škodovek anebo genialita výrobce na nejblbější kurvítko.

Napsal: 01 lis 2022, 18:16
od Lukas-Peca
Že tě to nezajímalo neznamená, že to tam není. Odlučovač oleje je už ve favoritu, je tvořen meandrem, do kterého zapadá víko na olej. Plyny projdou, kapky setrvačností dopadnou na stěnu a stečou zpátky do motoru.

Napsal: 01 lis 2022, 18:24
od BOBOBO
A když je cesta ucpaná , tak to valí jinde ....

Napsal: 01 lis 2022, 18:55
od EKKAR
Odlučovač oleje do odvětrání kliky se musel začít dávat kvůli ekologii. Šáde ho ještě neměla, ale ta neměla ani gufírka na ventilech, takže tamtudy olej vesele chlejstal zhora od ventilovejch vahadel do spalovacích prostorů a když se slovama Boba tyhle vodítka vylítaly, protože navíc byly jen litinový, šádynka papala volejíček jak Votesánek. Jezdil jsem dokonce s takovou, která sblafla přibližně litr oleje na 100 kiláků, takže několik posledních let se v ní olej vůbec nevyměňoval - vyměnil se jen filtr a bylo, olej motor žral takovým fofrem, že se nestačil zkazit. Pak přišel fanouš, kterej právě kvůli tomu, aby nežral olej a tím se nezasíral katalyzátor, dostal jednak úplně překonstruovaný stírací kroužky, druhak komplet utěsněnou hlavu s guferama na dříkách ventilů a taky tenhle separátor do odvětrání kliky, který šáde vůbec neměla - ta se odvětrávala přes kanály v bloku do prostoru pod krytem ventilů, ze kterýho šel šlauch přímo do sání. Samotnej separátor je věc poměrně blbuvzdorná, pokud majitel neleje do motoru olej, kterej tam nepatří - pak se může ucpat karbonem, ale vzhledem k průvanu, kterej v něm za normálních podmínek panuje, se s dobrým olejem nemá moc šancí ucpat. Pokud k tomu dojde, svědčí to o dost nedbalým dosavadním majiteli, kterej na auto kašlal a olej standartně přejížděl co to šlo ...

Napsal: 01 lis 2022, 19:08
od BOBOBO
Zase jenom kydy . Když je motor vpořádku , tak profukování je skoro nulové . No ale když je motor vylítanej , tak fouká čím dál více . V létě to tolik nevadí , prošlá vodní pára odejde se spalinami do sání motoru . Ale v chladném počasí se čím dál víc tvoří bílé hleny , které separátor zacpou . Výsledek je jasný . U VW 1,6 jsem to měl vychytaný . Přes chladná období jsem přerušenou hadici do sání pravidelně čistil . Udělal jsem si takový vrták na plotové sloupky v průměru hadice . Do hlenů jsem zavrtal a vytáhl . Však motor měl přes 400 a dovoz z germánu . Žraní oleje s ucpáním odlučovače je mozkový úlet .

Napsal: 01 lis 2022, 19:44
od EKKAR
Bořku, přestaň překrucovat cos napsal dřív a drž se jednoho, jo? Nejdřív tvrdíš, že vylítanej motor žere volej a proto se ucpává separátor, pak že se ucpává nějakou vodní párou zkondenzovanou do voleje, co si vymyslíš jako třetí variantu? Žvejkačky sebraný ze silnice, nebo nějaký siderighty z babišbiosraček? Je zajímavý, že někomu se u stejnýho auta/motoru nic neucpává a jinýmu jo, čímpak to asi bude?

Napsal: 01 lis 2022, 19:51
od BOBOBO
KDE JSEM TO NAPSAL , ŽE JE TO OD OLEJE ????????????????????

Napsal: 02 lis 2022, 12:18
od Sadra17
EKKAR píše:Odlučovač oleje do odvětrání kliky se musel začít dávat kvůli ekologii. Šáde ho ještě neměla
zase vedle, měla hadici z ventildeklu(tam byl plech který odstínil olej) do sání


každý motor "dýchá"- mění se tlak v klikové skříni tak nějaká verze odvětrání tak je vždycky :roll:

Napsal: 02 lis 2022, 13:29
od BOBOBO
Zase mu úplně nekřivdi . On toho i nesmyslně nažvaní ale :
který šáde vůbec neměla - ta se odvětrávala přes kanály v bloku do prostoru pod krytem ventilů, ze kterýho šel šlauch přímo do sání -.

Napsal: 02 lis 2022, 16:46
od EKKAR
Sadra17 píše:
EKKAR píše:Odlučovač oleje do odvětrání kliky se musel začít dávat kvůli ekologii. Šáde ho ještě neměla
zase vedle, měla hadici z ventildeklu(tam byl plech který odstínil olej) do sání
každý motor "dýchá"- mění se tlak v klikové skříni tak nějaká verze odvětrání tak je vždycky :roll:
To se to krásně lže, hlavně když to "šáde ho ještě neměla" se vztahuje na odlučovač oleje, protože o odvětrání motoru se píše o pár řádků níž:
EKKAR 1.listopadu 2022 v 19:55.18 píše:Odlučovač oleje do odvětrání kliky se musel začít dávat kvůli ekologii. Šáde ho ještě neměla, ... Pak přišel fanouš, kterej ... dostal ... taky tenhle separátor do odvětrání kliky, který šáde vůbec neměla - ta se odvětrávala přes kanály v bloku do prostoru pod krytem ventilů, ze kterýho šel šlauch přímo do sání. ...
Horší jak ruSSácká propaganda, řeknu ti. Vodkopáváš se pjekně.