Stránka 2 z 2

Napsal: 25 bře 2023, 18:41
od Nakadah
To pujde, proste mas nakupni doklad. Baterky sem zkusmo napojil kdysi na 10A zatez a ukazaly 2-3A. Jak kdyby to merilo 4x mene. Jedine co ukazuje +- presne proud je BT typ naradi. Jedno esi Lidl Home aplikace a nebo ta nova aplikace PARKSIDE. Baterky se mi pravidelne odparuji z aplikaci, po dni po dvou se musi znovu pridat. Kdyz vypnu na baterce BT modul a zapnu, taky to znamena odparovani a musi se znovu pridat do apky. Cele to funguje nahovno. Oba dva telefony co mam (iphone 8 a 13Pro) se chovaji uplne stejne. Adroid tablet od Lenova to stejne.

Podle me to jsou spise vyhozene penize ty smartky. Dalsi uz sem nekupoval, pro ty puvodni X20V jsem si nakoupil nove clanky a udelal repase. 4Ah sem prekopal na 5Ah a jednu 2Ah sem predelal na 7,5Ah (5S3P). Vyslo to mnohem levneji.

Napsal: 25 bře 2023, 19:59
od passion
"Vypnúť" BMS, či BT dlhým stlačením tlačítka - cca 10 sekúnd, kým nezhasne žltá LED a znovu zapnutie si skúšal?

Napsal: 25 bře 2023, 20:15
od 780529
Ten akože reset pokiaľ sa nezapne len zlta ledka som skušal ako prve viackrat, ALE NIC.......

Napsal: 25 bře 2023, 21:21
od pocitujlasku
ten reset BT ti nepomoze, on je len akysi doplnok k hlavnemu mcu, ktory riadi tu celu baterku. A pravdepodobne ten je mrtvy po tej aktualizacii. Aspon co som videl tie BT moduly v smart zariadeniach, tak vzdy to bol len akymi mostik medzi hlavnym mcu a apkou. Mcu s nim komunikuje a posiela aktualny stav, resp. cez neho prijima nove nastavenia.
Skusil by som mu tam vnutit este raz tu aktualizaciu, pripadne urobit faktory reset ale nie BT, ale celej baterky.

Napsal: 25 bře 2023, 21:35
od 780529
No a to je prave to co neviem AKO. Neviem ako vykonat RESET FACTORY baterie, alebo opät vykonat aktualizaciu. Nikde som k tomu nič nenasiel a apka takú možnosť nemá......

Napsal: 26 bře 2023, 01:57
od passion
Nie pokiaľ sa nezapne. Treba držať, kým nezhasne. Mne robia obe batérie 4 aj 8Ah, že potom ešte veľmi krátko preblinknú všetky 3 LED a BT sa vypne. Už sa mi stalo niekoľko krát, že aktualizácia zlyhala a toto ich dalo do poriadku.

Napsal: 26 bře 2023, 07:24
od 780529
Vyskušane a nič.......

Napsal: 26 bře 2023, 12:22
od Valdano
Zkuste kontaktovat servis produktů PARKSIDE. Servis nejen záruční, ale i pozáruční pro aku nářadí značky PARKSIDE včetně akupacků provádí firma Kompernass. Tam by měli být odborníci, kteří Vám dokážou buď poradit co s tím a nebo se s vámi domluví na předání toho akupacku do servisu.

Kontaktní údaje pro Česko
e-mail: kompernass@lidl.cz
telefon: 800 143 873 (jen v pracovní době)
servisní formulář

Kontaktní údaje pro Slovensko
e-mail: kompernass@lidl.sk
telefon: 0850 232 001 (jen v pracovní době)
servisní formulář

Pro urychlení si připravte IAN kód, který by měl být uveden na štítku přilepeném na spodní straně akupacku.