Stránka 2 z 2

Napsal: 11 kvě 2023, 22:54
od Hape
Pro Artaban001
Aby zjistil aktuální tlak ve vzdušníku, nemusí připojovat pneuhustič. Stačí když redukční ventil nastaví na max. tlak a ten přečte na výstupním manometru. Na tom připojeném pneuhustiči by jiný tlak než který ukazuje výstupní manometr stejně nebyl. Samozřejmě bez průtoku vzduchu.

A co se týče tahání bordelu do PC e-mailovým klientem, tak pokud se požívá IMAP protokol, tak se zprávy stahují až při jejich otevření. Když mám tedy něco ve složce "Nevyžádaná pošta" kouknu na předměty zpráv a pokud je tam něco neprávem přesunu to a zbytek bez otevírání rovnou smažu aniž by se mi to dostalo do PC. Stejně tak pokud se nějaká zpráva dostane přes antispamový filtr do složky "Doručená pošta". Nečtu/neotvírám, tím pádem nestahuju do PC a rovnou hážu do koše.

Pro vladodyno
S tebou plně souhlasím. Pokud nemá kompresor v pořádku tlakový spínač, nebo pojistný ventil, nebo dokonce oboje, tak do zjednání nápravy určitě nepoužívat.

Napsal: 12 kvě 2023, 08:14
od rysTR
Podle toho obrázku je to , co máme. Problém je ten, že při nafukování kol u auta před domem mám kompresor zapnutý ve sklepě a hadicí vyvádím vzduch ven na chodník. Takže lítám z venku dolů do sklepa zapnout a vypnout...
a vyhodit je ho škoda.

Napsal: 12 kvě 2023, 11:32
od Artaban001
Pneuhustič jsem doporučil jako "ucpávku" hadice, protože věřím, že je to příslušenství, co vydrží maximální tlak a je to opatření k tomu, aby měl tlak i v hadici - to kdyby byl manometr úplně na výstupu za kohoutem (aspoň náš kompresor to tak má). Manometr hustiče samozřejmě nebude ukazovat nic, protože ventilek na kola nikam nepřipojuje.