LG slim

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Frenky
Příspěvky: 424
Registrován: 19 dub 2005, 02:00
Bydliště: CZ-MO

#16 Příspěvek od Frenky »

xyz
Naposledy upravil(a) Frenky dne 12 bře 2007, 00:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
TomasX
Příspěvky: 630
Registrován: 12 srp 2005, 02:00

#17 Příspěvek od TomasX »

servis píše:Smluvní servisy by neměli být fušeři,to se trochu mýlíš.Spíš jsou dražší,to bude ten důvod.Ale zase na druhou stranu nemá dokumentaci a zkušenosti s novými výrobky.
Částečně bych nesouhlasil. 8-) ...by neměli být fušeři.... to souhlasím.
Ale ten zbytek věty, co slovo to perla. Dle mého "drazí fušeři".
V mém okolí všichni ODBORNÍCI opraváři mají soukromé dílny a ve značkových servisech je to tak jak píšeš. Pár známých mě říkalo, že radši zaplatí "nějaké drobné" dobrému soukromníkovi než zadarmo záruku ve značkovým servisu.
Ale jiný kraj jiný mrav. :wink:
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...

Uživatelský avatar
pajosek2
Příspěvky: 3992
Registrován: 24 úno 2007, 01:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od pajosek2 »

Pro Frenkyho, nechtěl jsem pomlouvat ani se povyšovat jen jsem zdělil svou zkušenost. Dík za ten Kobra efekt,to jsem nevěděl,že se tomu tak říká. Je pravda,že dneska se uživit opravařinou je celkem problém.Jinak stím souhlasím,od laciné telky nemůže očekávat zázraky.

Uživatelský avatar
TomasX
Příspěvky: 630
Registrován: 12 srp 2005, 02:00

#19 Příspěvek od TomasX »

Pro Frenky
Tvůj "rozbor" výrobních postupů a tolerancí je určitě správný. Setkal jsi se s tím, že přepravou nebo nedostatečným upevněním vych.cívky povolí a obraz se lehce zdeformuje??? Podobných případů jsem už několik řešil, a projeví se to až po nějakém čase provozu, takže na prodejně nic nevidíš. Potom stačí je vrátit na původní místo a je hotovo. To by měl zvládnout každý TV servis se základním vybavením a je uplně jedno jestli je ZNAČKOVÝ nebo jiný.
Pravda je, že se do TV "vrtá" spousta "odborníků" a těm "kobra efekt" přeju.
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...

Uživatelský avatar
kozoka
Příspěvky: 1324
Registrován: 15 říj 2006, 02:00
Bydliště: Ostrava

LG

#20 Příspěvek od kozoka »

Plně souhlasím z vyjádřením uživatele frenkyho :)
Cp se týká kvality zaručních servisu, dělám záruční servis mnoha značek Philips, panasonic, Sony JVC atd ale LG nedělám. Pochybuju žeby nějaký servis takhle zmastil v záruce výrobek a pokud to nestihne v zákonné lhůtě musí vystavit dobropis.
Jak sem řek LG nedělám, ale zaráží mě jedna věc, když jsem si na webu vyjel všechny smluvní partnery Mulltisonu, uviděl jsem před sebou obrovský seznam servisů, mezi něma byli samozřejmě velké servisy, které znám ale taky desítky které nebudu jmenovat. Nemůžu pochobit jak může v Třinci být malí obchůdek spotřební elektroniky, v málem skladu ještě menší kumbálek kde asi 24 hajzlík opravuje v záruce značku LG lcd a plazmy? Jak tohle může vypadat? A takových servisů je několik, jak tomuhle může dát někdo servis LG?

Odpovědět

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“