Stránka 2 z 2

Napsal: 27 čer 2005, 08:29
od Antony
Koukl bych sejestli to nepřisává z AGR ventilu. Jestli ho má.....

Napsal: 28 čer 2005, 06:34
od DjRix
Co to je za ventil?? Ten co vypíná podtlak pro rozdělovač při volnoběhu?Nebo myslíš ventil na nádobce s aktivním uhlím?? Ten pro rozdělovač jsem skontroloval,ten na nádobce zatím ne...

Napsal: 28 čer 2005, 08:26
od Návštěvník
To je ventil, který pøepouští splodiny z výfuku zpátky do sání.

Napsal: 28 čer 2005, 12:23
od DjRix
Tat ten tam nemám,to se snad používá u Fordu a vstřikování Magnetti-Marelli????

Napsal: 29 čer 2005, 21:12
od Antony
AGR ventil používají dodnes všechny automobilky, od určitého roku je to kvůli ekologii povinnost. Je to kulatá podtlakovka, má v průměru asi 10cm a vede k ní hadička (podobná jako na na rozdělovači k regulaci předstihu). Později se začala používat elektrická regulace.
Jestli tam je tak by měla asi být za vstřikovací jednotkou.

Když jsou vysoké otáčky tak je tam špatný poměr vzduch,palivo. Určitě zkontroluj to gumové těsnění na vstřikovací jednotce. Občas dělám to že auto natočím a ucpu rukou sání vzduchu a poslouchám jestli to někde nepřisává. Auto musí chcípnout, pokud poběží dál tak má kde brát vzduch.

Napsal: 11 říj 2005, 18:59
od DjRix
Takže chlapi,po dlouhé době jsem pokročil s tím mým vstřikováním.Vymontoval jsem ten gumovej sokl pod klapkou a je ůplně v pohodě,tam problém nebyl.Nakonec během laborování jsem zjistil,že když odpojím za chodu lambda sondu,tak auto skoro zdechne,tak jsem ji skusil vyměnit za jinou co se mi doma válela,ta původní byla nevyhřívaná,ta druhá je vyhřívaná,takže jsem musel zapojit i to vyhřívání.Přestože na té původní lambdě napětí při volnoběhu kolísalo mezi 0.2 až 0.8V a jevila se good,tak po výměně a nastavení potenciometru do správné polohy je volnoběh v pořádku!!Takže to asi bylo tou lambdou....Spotřebu změřím příští týden,doufám že bude nižší...

Bohužel se ale objevila po výměně sondy jiná závada a to taková,že pokud je auto studený,nebo ůplně teplý je vše OK,ale jak má teplotu mezi 30-60°C,tak to prvních 10 vteřin po nastartování má tendenci zdechnout a to i když přidám plyn,po těch 10sec je vše OK.Možná je to špatně nastavenej ten poťák,nemáte někdo postup jak ho správně na autě nastavit?

Napsal: 13 říj 2005, 20:48
od DjRix
Chlapi tak spotřeba šla ještě o třičtvrtě litru nahoru,já se z té popelnice už vážně :toilet:

Napsal: 01 lis 2005, 20:22
od striker
DjRix píše:Chlapi tak spotřeba šla ještě o třičtvrtě litru nahoru,já se z té popelnice už vážně :toilet:
Zdar chlape .. sem tu malicko novy.. takze sem nesledoval poradne tve prispevky.. jen sem to tak rychle prolitnul...

To co pises s tou teplotou .. je to lambda regulaci... prvnich par sec si jednotka bere hodnoty predulozene z lambdy.. pokud ti to takhle zdecha tak ti tam de moc bohata smes = nevali ti lambdaregulace...
jestli si tam daval novou lambdu tak si poradne zkontroluj jestli si ji spravne zapojil na lambda ground a lb. signal... pokud jo tak je ta sonda asi mrtva ...

chce to projet jeste cidla teploty chladicky.. protoze ty maji take vliv na tvorbu smesy... ale pokud ti to s tou starou sondou jelo tak je to divny.. no...

zkoukni jeste ty cidla chladicky a pokud to nepujde tak napis a kdyztak bych ti napsal jakych hodnot se mas domerit...

Napsal: 05 lis 2005, 06:00
od DjRix
Čau,lambdu jsem dával použitou a je OK,ale to jsem si o té minulé myslel taky a byla v p.... Posunul jsem poťák směrem na "míň" plynu a spotřeba je teď spátky na necelých 9 litrech,podle mě je spíš problém v nastavení toho poťáku,asi se vážně nedá domo-robo nastavit,nevím.Všechny čidla jsem kontroloval a jsou OK.

Napsal: 06 lis 2005, 22:28
od Návštěvník
pokud mas na vaze pri 1000 ot /min 0,75-1,5 Voltu ... a porad ti to chcipa ( a predtim s tou starou lambdou nechcipalo ) tak mas v haji bud cidlo teploty chladicky nebo je ta lambda vyhrata a nefunguje dobre..

pokud si zmeril spravne cidlo chladicky ( ja tam mam trebas 3 ale jen jedno de na Ecu ) a je fakt ok a na vaze mas tu danou hodnotu napeti tak at chces nebo ne ... tak je ta lambda co tam tedkon mas mrtva..

Napsal: 18 lis 2005, 00:50
od DjRix
Čau,samozřejmě jsem všechno prověřoval a je to OK,nejsem lama....

Trochu jsem s tím ještě laboroval,vážně si myslím že je teď už jen problém v nastavení toho potenciometru,už posunutí o téměř nepostřehnutelný kousek má vliv,právě při malém ůhlu plynu totiž 1° změny plynu má až 17% vliv na složení směsi,zatímco nad půlkou plynu je to už pouze 2-5%,z toho asi vyplívá že to nastavit domo-robo skutečně nelze.

Nevíte někdo o nějakém ale skutečném profíkovi který pracuje na vstřikování BOSCH ? Samozřejmě zaplatím,ale problém je že ani v autorizovaných servisech buď nemají vybavení nebo znalosti a skušenosti,už jsem takhle v 3 servisech vyhodil celkem téměř 2 tisíce.... :cry:

Napsal: 18 lis 2005, 22:03
od Antony
Není ta dráha vydřená?

Já bych asi postupoval tak, že bych tu lambdasondu a teplotní čidlo dal nové (nové ne použité) které to tohoto auta patří. Pak bych s pomocí analizátoru zkusil nastavit ten potenciometr. Opravdu to na nastavení je velice citlivé. Když by se to podařilo nastavit, tak bych začal vracet původní věci( lambdu a čilo teploty chlad. kapaliny.

Jsem od tebe velice daleko, ale třeba ti to pomůže.

Napsal: 21 lis 2005, 06:09
od DjRix
Dráha vydřená není,skoušel jsem i jiný potenciometr z vrakálu.
Rád bych ty věci dal nové,ale nová lambda stojí 4000,- a čidlo 500,- to je dohromady docela dost. Na analizátoru by to asi šlo nastavit,ale s odpojeným čidlem i lambdou,bohužel k němu nemám přístup,tak nevím.

Napsal: 27 lis 2005, 12:53
od andilek
Mel jsem stejnej problem.Nakonec se ukazalo ze to dela servo na strikacce.Odkud jsi ?
V humpolci je jeden chlapek a ten to da stoprocentne dohromady.A levne :lol:

Napsal: 28 lis 2005, 06:24
od DjRix
Servo jsem už skoušel taky,ach jo.....No jsem z Brna,ale pokud by ten člověk byl fakt dobrej,tak za ním dojedu,nemohl by jsi mi poslat nějaký kontakt? Už jsem fakt nešťastnej,pořád obhajuju názor že určité činnosti mají dělat lidi odborní pro danou práci,ale na tohle jsem ještě na odborníka nenarazil.......