Stránka 2 z 2

Napsal: 15 kvě 2007, 21:37
od EKKAR
Napřed by mu včerejší večeře vycákla ušima...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 15 kvě 2007, 21:42
od stephunk
no to by pri citlivosti basaku 85dB/W/m zahralo na asi 142dB a to by si nepočul okolo štartujúci raketoplán :)

Napsal: 15 kvě 2007, 22:57
od PCman
Taky si myslím 750W na 12V má jaký odběr????? kdo si to dokáže spočítat pochopí že i kdyby to mělo hrát tak na to potřebuje lutnový ventilátor s pruměrem min. 500mm aby to uchladil a k tomu ještě atomový reaktor z vyřazené jaderné ponorky KURSK :lol:

radio.....

Napsal: 16 kvě 2007, 03:40
od nikdo
je mi jasny ze to bude nejakej PMPO vzkon a pri 14 voltech a celkovyho vykonu alternatoru je nemuzny tohoto vykonu dosahnout ale nemusite se do me hned vsichni obouvat,jen jsem chtel reagovat na puvodni dotaz proc se vypina radio pri vyssim zatizeni,dle mne asi jen spatnym napajenim nebo vadnym radiem,no.....

Napsal: 16 kvě 2007, 12:42
od MetalGod
A beztak- nějakej měnič/stabilizátor Ti absolutně nepomůže, dokonce situaci rapidně zhorší.
Si vem, že i on si něco "málo" vezme pro ukájení svých osobních potřeb a podstatnou částí energie Ti Š-Coffina bude hezky vytápět.
To už bude lepší si skočit ven a uštípnout si "lanko" z VVN rozvodu :-)
A abys tolik nemusel vytáčet VOLUME, tak si odhlučni kabinu Š-Coffinu- uši Ti budou děkovat

Napsal: 16 kvě 2007, 12:55
od PCman
Odhlučněné to mám jak se dalo všude kde se dalo jsem dal 1-2 vrstvy zátěžového koberce a motorový prostor je taky odhlučněný.Kdyby se nemuselo za jízdy svítit tak by to bylo v pohodě.

Napsal: 17 kvě 2007, 06:59
od paveltl
Taky mi jeden borec pøijel s autem že mu nìjak zlobí rádio, dìlalo to co píšeš ty a po rozebrání jsem se zhrozil. Na pùvodním vedení mìl pøipojenýho Panasonica 4:50W a k tomu ještì pùvodní 0,5mm dvojlinkou na repro pøipojil v kufru položený konec 2x600W. Vyøešilo to nové vedení 2x4mm k rádiu a 2x25mm ke konci pøímo ze svorek autobaterie.
No vyøešilo - už to hrálo i po pøidání hlasitosti, ale ne moc dlouho. Pak nešlo ani nastartovat.

PCman: Ten konec byl krásnej kus hliníku 600x400mm se dvìma 40mm vìtráèkama po stranách a na pøívodu mìl paralelnì 4ks 30A pojistek. Jen pøívodní svorka upnula max. asi 10 kabel takže jsem ten pøívod musel zeslabit odstøíháním vlákem a pøetažením smrš￾ovaèkou.

Celej modrej s modøe podsvícenýma analogovýma budíkama nahoøe. Se dvìma 10" nadìlal dost øevu a ruèky VUmetrù na nìm se lehce chvìli kolem 0

Napsal: 17 kvě 2007, 11:10
od PCman
tak to musela být kvalita a asi bez nastartovaného motoru to nehrálo moc dlouho :lol: Jednou jsem vyděl na Discovery maníky co upravovaly auta měli tam hamra narvali tam taky nehorázný aparát místo zadního okna byl LCD televize do které šel obraz z kamery ze zadu auta v každých dveřích taky po LCD zapojený PS2 atd. ale museli tam narvat dva alternátory které dávali na volnoběh 235 A :o

Napsal: 17 kvě 2007, 18:40
od Mica
Tohle je teprv pořádnej subwoofer
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... highlight=
:lol:

Napsal: 17 kvě 2007, 22:40
od PCman
Na co to je?? na vyvolání umělého zemětřesení?? to už se nedivím že se oběvuje cunami.čím to krmí ta cívka musí být aspoň na duralu a drát jako ne trafo na svážečku.Tak to je brutál.vleze to formanu :lol: nebo na to potřebuju bržděný návěs :lol:

Napsal: 18 kvě 2007, 17:40
od Mica
PCman píše:Na co to je?? na vyvolání umělého zemětřesení?? to už se nedivím že se oběvuje cunami.čím to krmí ta cívka musí být aspoň na duralu a drát jako ne trafo na svážečku.Tak to je brutál.vleze to formanu :lol: nebo na to potřebuju bržděný návěs :lol:
Pod takovou váhou by se Formanu upadli kola :-P

Napsal: 18 kvě 2007, 20:46
od EKKAR
Hele, hele - nenavážej se do Formanů, náhodou je to bezva stěhovák, když si vezmeš, jak dlouho se v exČSSR produkovaly osbní auta bez možnosti konverze na kombi (počínaje nájezdem výroby modelu Š 1000 MB - což bylo, jestli se nemýlím, v roce 1961!!! - prosím o korekci, pokud kecám, tohle už jaksi nepamatuju...). A když je porovnám s pozdějšími Felinami, Fáčka začnou reznout v o poznání pozdějším věku... A pořád to ještě bylo (a je) auto, které se dá (do jisté míry) opravit kladivem a šroubovákem...
Nutno ale uznat, že 160kg toho repromonstra + 3x aku DELPHI + patřičné zesilovače by NOTNĚ zahýbalo s užitečnou hmotností a asi i akcelerační schopností tohoto přibližovadla... Pokud si někdo chce TAKTO hrát, měl by si pořídit KENWORTH nebo CATERPILLAR nebo MACK, samozřejmě i s patřičným návěsem, to jsou ta pravá vozítka pro podobný TUNING...

Napsal: 19 kvě 2007, 07:26
od MetalGod
Mica píše:Tohle je teprv pořádnej subwoofer
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... highlight=
:lol:
Jo a strčit to ještě do pořádnýho kýble a tím z toho udělat tlampač...
...to by se volalo!
Bych byl slyšet až v Číně :lol:

Napsal: 19 kvě 2007, 11:49
od stephunk
chlapi to je káva...koľko váži membrána+kmitací systém?2kg?keď celý má 160kg-to som ešte nežral.Akurát ma trochu vyvádza z reality 6kw príkon-šporák má toľko.Ak si predstavím účinnosť repra javí sa mi že by sa mal za 5s roztaviť former.Fakt sila, aj keď podľa mňa kravina roka.