Stránka 2 z 2

Napsal: 29 kvě 2007, 08:54
od Hill
Drábek: pokud k tomu nebudou chtít výpočet i s komplexními čísly a fázové poměry, tak to zvládneš, vždyť vidíš, je to jednoduché.
Přiznám se, míval jsem s tím potíže jiného rázu: k správnému výsledku jsem sice dospěl, ale často za pět, protože jsem nepoužil vyžadovaný postup. Nesmyslný výsledek nebo nedopočítaný příklad byl hodnocený lépe, když v něm byl uplatněný určitý postup či aspoň náznak.
Jenže tyhle jednoduché postupy jsou tak logické, že jsem nikdy neodolal...

Napsal: 29 kvě 2007, 22:01
od drabek06
Hill píše:Drábek: pokud k tomu nebudou chtít výpočet i s komplexními čísly a fázové poměry, tak to zvládneš, vždyť vidíš, je to jednoduché.
Přiznám se, míval jsem s tím potíže jiného rázu: k správnému výsledku jsem sice dospěl, ale často za pět, protože jsem nepoužil vyžadovaný postup. Nesmyslný výsledek nebo nedopočítaný příklad byl hodnocený lépe, když v něm byl uplatněný určitý postup či aspoň náznak.
Jenže tyhle jednoduché postupy jsou tak logické, že jsem nikdy neodolal...
No nevim no :? Zrovna tohle je pro me celkem spanelska vesnice . . . To bych byl radsi kdyby tam bylo kompletni mereni na zesilovaci, to umim lip a pamatuju si to :wink: Dnes nam mistr byl rict co bude u praktickejch zkousek. 1) Nejaky dalkovy a zapojit to do obvodu se stykacema 2) Neco s klopakama, ale nerekli nam co presne. Ale byli jsme prijemne poteseni pac jsme prvni skola na ktery se zkousi centralni zadani od ministerstva skolstvi. Dokonce jsou tak hodny ze plosnak kterej na ty veci budem delat ma cesticky i mezi nohama IO a to budem kreslit rucne, to bude zuzo :D