Stránka 2 z 2

Napsal: 12 čer 2007, 00:08
od jef111
Proč to tu pořád řešíte? Já bych se tím prostě nezabýval. Srandy už bylo dost, a každá (i dobrá) rada je tady marná.
Asi jediný způsob jak Leoše naučit to co neumí (měřit a číst schéma) je neodpovídat na jeho "duchaplné" otázky. A buď se na rejpání v elektronice vykašle nebo se to naučí. Je zbytečné neustále dokola psát že musí změřit............ atd. On to nepochopí dokud k tomu nebude sám donucen (nikdo mu neporadí), stejně jako já když jsem začínal. Taky jsem si myslel že v nefunkčním tranzistoráku něco otočím a ono to třeba začne hrát. Ale dost rychle jsem se z toho vyléčil, když ani desátý pokus nevyšel. A jelikož mi nikdo ale vůbec nikdo neporadil vyměň tohle a udělej tamto tak jsem musel vzít měřák, zjistit jak se s tím vlastně měří a něco změřit. Když už nic tak aspoň kam až se dostává napájecí napětí z baterky a ejhle - ono to bylo třeba za vypínačem v potenciometru hlasitosti. Pak už mě štvalo akorát že byly všechny rozsahy rozladěné jak jsem točil těmi cívkami před týdnem...
... Tímto způsobem (nebo podobně) musí začít každý, pokud nad ním nestojí člověk který to do něj všechno natlačí. A protože nad Leošem asi nikdo nestojí ( jinak by ho asi zabil :lol: ) tak se to musí naučit sám. Tady jsou jakékoli snahy o radu marné, jedině snad poradit jek se má začít učit. A jak se zdá, Leoš se zatím učit nechce, on chce jen koláče (bez práce) a proto je všechno marné.

Napsal: 12 čer 2007, 20:24
od Lukas-Peca
No trochu mě udivilo, že mu je už 17 8O

Napsal: 12 čer 2007, 20:37
od EKKAR
Někdo se to nenaučí ani ve 30....