prosim vas o vyjadrenie_zrusena zaruka GSMOBIL oxidacia

Vše, co se týká mobilních telefonů, GSM bran, mobilních datových připojení

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#16 Příspěvek od EKKAR »

Každopádně - technik VŽDYCKY ví, co závadu způsobilo, minimálně ve značkovém servisu - jsou od toho školení. Dále také ví, CO ŘÍCI MŮŽE, CO NAOPAK MUSÍ A CO NEMŮŽE ŘÍCI ZA ŽÁDNOU CENU - tím se firmy snaží ušetřit na záručních nákladech - lidově a asi správněji řečeno oje*at spotřebitele. Všimněte si, kolik informací získáme a s jakým přístupem se setkáme, když pracovníkům v servisech všeobecně projevíme část svých ODBORNÝCH znalostí - a jakou odpověď dostane jiný, třeba "obyčejná ženská od plotny"? Tím samozřejmě nechci hanět ženské od plotny, i když tady na EB ASI NENÍ ANI JEDNA, ale technici bývají nejčastěji muži, vědomí si své (zdánlivé) informační převahy nad klientem...
Nevím, jak v SR funguje něco, co bych já nazval Štátna Obchodná Inšpekcia (u nás v ČR je to ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE), ale nerozpakoval bych se ji k případu přizvat - už jen proto, že má své znalce a pokud by posudek zadávala ona (inspekce), klient by asi nemusel platit nic... O té pokutě je to samozřejmě pravda - rozhodně jim nezaškodí poplatit nějakou tu sankci za pokus vyje*at s klientem. Jinak ČOI mi docela pomohla při souboji nervů v mém sporu o návod k použití k novému kompu - kdo má zájem, je to tady: http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... light=acer
anebo podobná diskuse na totéž téma zde: http://forum.zive.cz/viewtopic.php?t=58717&highlight= . Taky prodejce schytal mastnou pokutu a už se se mnou neodmítal bavit - stejně ve finále dostal košem...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Mourek
Příspěvky: 1285
Registrován: 17 zář 2005, 02:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Mourek »

někdy je třeba mobil po rozebrání vyprat v čisté vodě, např usušené pivo způsobí nefunkčnost

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#18 Příspěvek od EKKAR »

Vodu zrovna nedoporučuju, ve spojení s některými látkami se chová nedobře - vzal bych na to izopropanol, není tak agresívně reaktivní, jako metanol nebo jiná čisticí rozpustidla a navíc svým pohlcováním vody vytáhne i zbytkovou vlhkost ze spár a zpod součástek. Na to pivo coby cukerný roztok ale ta voda bude nutností, izopropyl ale ihned následně - na vysušení. Koupit se dá v lékárně, pokud teda najdete tu správnou, přesněji řečeno tu se správným personálem, ochotným objednat litr izopropylu pro "nějakýho elektrikáře". Přitom není horentně drahý - mne stála vloni před Vánocemi 94,- Kč láhev s 900ml.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
jano2
Příspěvky: 1748
Registrován: 28 pro 2006, 01:00
Bydliště: Orava,sever

#19 Příspěvek od jano2 »

Viem,že moj znamy,po utopeni mobil vykupal v liehu a vraj mu chodi do dnes,(asi pol roka dozadu)
Malo toho viem,radšej sa spytam.

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#20 Příspěvek od MaTTo »

EKKAR píše:Každopádně - technik VŽDYCKY ví, co závadu způsobilo, minimálně ve značkovém servisu - jsou od toho školení. Dále také ví, CO ŘÍCI MŮŽE, CO NAOPAK MUSÍ A CO NEMŮŽE ŘÍCI ZA ŽÁDNOU CENU - tím se firmy snaží ušetřit na záručních nákladech - lidově a asi správněji řečeno oje*at spotřebitele. Všimněte si, kolik informací získáme a s jakým přístupem se setkáme, když pracovníkům v servisech všeobecně projevíme část svých ODBORNÝCH znalostí
O tomto si niesom celkom isty, kedze servisy bezne pouzivaju terminy ako strata zaruky, zrusena zaruka, odmietnuta zaruka ... ved predsa taketo terminy niesu zakonne .
Ja som zvedavy ci bude servis ochotny preplatit naklady na znalca ak bude znalecky v moj prospech ... podla zakona mu nic ine neostava ale ako vidim ich natvrdlost pri reklamacii tak oni su schopny vsetkeho .
A taktiez mi bolo odporucene aby som uz ja osobne stym servisom nekomunikoval onicom, jedine postou a cez pravnika ,,, cele je to maximalne nelogicke kedze naklady za vsetky tieto veci dvojnasobne presiahnu hodnotu telefonu mozno aj viacej,.... ale tak preco ja mam niest vinu za cin ktory som nespachal a ked som otom presvedceny ze som nic nespravil a servis hovori ze som spravil tak nato su znalcy aby sa to dokazalo .

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#21 Příspěvek od EKKAR »

MaTTo, máš na výběr - můžeš po nich jít, vzít si advokáta, soudního znalce, oni to stejně nebudou chtít zaplatit, tak je dáš k soudu, soud je odsoudí - a oni udělají bankrot a ty si na nich VŮBEC NIC nevezmeš, veškeré náklady půjdou na Tvůj vrub. Maximálně Ti budou posílat stovku měsíčně.
:wand: :cry: :wand: :cry: :wand: :cry:


Anebo můžeš tuto starost přehrát na někoho jiného, kdo má na takovéto ptáčky pádnější klacek - Obchodní inspekci.
:smash: :blood:


V Česku je zastoupení této bohulibé organizace v každém krajském městě, kontakty jsou i na webu www.coi.cz (to pro podobně postižené z Česka), na Slovači to tak neznám, budeš muset popátrat sám. Ale každopádně když dostanou i nepodepsaný, ale adresný (s uvedením firmy i problému) podnět, věc se prošetřuje. Doporučuju se i podepsat, protože pak můžou Tvůj mob použít i jako důkaz v případném soudním sporu. Hlavně Ti pomůžou se znalcem - mají jednak nasmlouvané znalce i právníky, druhak je zaplatí oni (ergo kladívko de facto i de iure STÁT), Tebe to bude stát jen pár pětek na telefon a poštovný při komunikaci... :brutalbox: :brutalbox:

A navíc co ještě můžeš - koneckonců tímto vláknem už jsi s tím začal - zveřejni svůj problém, nabídni ho nějaké investigativní relaci v TV, pošli to do nějakých spotřebitelských časopisů nebo to pověs na podobně zaměřený server. Když jim takto z ostudy střihneš na kabát, Tobě už to sice příliš nepomůže, ale co myslíš - budou moci ve svých oje*ávkách dlouho pokračovat, KEĎ BUDÚ TAKTO VYCHÝRENÍ?? :scared: :scared: :scared: :scared: :scared: :scared: :scared:
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
miroja
Příspěvky: 1779
Registrován: 28 úno 2006, 01:00
Bydliště: SK, Liptov/Tekov

#22 Příspěvek od miroja »

Mal som obdobny problem s dcerinym mobilom, Tiez ze tam doslo k oxidacii a teke zvasty, ze tam zatiekla voda...tak som na toho chlapika zvysil hlas, ze nech si memyli zatecenie vody so vzdusnou vlhkostou a ze nezijeme na pusti ale v miernom pasme s vlhkostou a ked sa ten mobil tu predava, musel byt aj pre toto pasmo a vlhkost navrhnuty a a ked som pohrozil SOI http://www.soi.sk/ uz sme sa zrazu dohodli.
Prednedavnom som mal tiez jeden problem s NEXTROU, ktora zacala sudne vymahat fakturu po troch rokoch aj ked som mal v rukach ich prehlasenie z pred dvoch rokov (ked sa o to pokusili prvy raz) ze mam vsetky pohladavky vybavene, navyse jednanie jednej ich pracovnicky pocas telefonickeho rozhovoru somnou bolo velmi zaujimave. Nezda sa mi totiz profesialne spravanie ak vam pocas opravnenej reklamacie ktosi zlozi telefona potom ho uz nezdvihne (CLIP ma aj svoje nevyhody :-( )
Netreba sa dat! MaTTo, bojuj!

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#23 Příspěvek od MaTTo »

No nic ine mi ani nezostava, len sa bojim jednej veci ze aj ked znalecky dopadne kladne v moj prospech teda ze ziadna kvapalina tam nebola ... tak tym to cele skonci ,, maximalne to dam znou cele do servisu a uz to neuvidim --- alebo mi opravia telefon ale 5000 SKK za znalca uz neuvidim,, mne osobne sa do zda dost nelogicke ze za telefon ktory ma hodnotu 5000 platit znalca za dalsich 5000, ale tak co ineho mi zostava ?? To mi teda zoxiduje kazdy telefon od sony ericssonu a aby som si kupoval rovno 4 do zasoby nech mam pol roka pokoj od reklamacii no ne ??

A teda vidi niekdo z vas na tych fotkach niekde na oxidaciu ?? Tam ten pas na plechu je lepidlo je natom nalepeny nejaky flex kabel ci co za kram .A jediny pristup vody do mobilu je tam cez joystick ....

NEONI
Příspěvky: 505
Registrován: 11 úno 2007, 01:00
Bydliště: SVK

#24 Příspěvek od NEONI »

MaTTo tu to uz zacina byt vazne ked to nejde podobrotky tak to musi ist inak...doslova nu natrhni picu a trvaj na svojom alebo ako tu spomenul kolega slovenska obchodna inspekcia :) su tu na to aby ta chranili...tak sa nechaj chranit

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#25 Příspěvek od MaTTo »

Tak zatial som to este nezacal riesit cakam na znalecky... ale tak pozname ako uzasne funguju zakony na slovensku a v cechach , navyse je telefon kupeny na nasu firmu ... a mam z toho celeho divny pocit, neviem preco ale uz na inom fore mi napisal uzivatel ze ked aj tak sa mi podari dostat funkcny telefon ale z uhradoui nakladou ktore mi tym vznikly to nevidi nadejne ... ajked je to urcene zakonom ale ajtak ... pozname nase zakony a pravny system a este aby nieco nevymysleli ze kupovali ste to na ICO tak neviem co bude ... je tam maximalne taka zmena ze sa to neriadi nejakym zakonom ale podmienkami predajcu to je vsetko ... takze nieco stym spravit musia len teraz je tu otazka ci dat do supliku a nechat tak , alebo vyriesit to .

Uživatelský avatar
jano2
Příspěvky: 1748
Registrován: 28 pro 2006, 01:00
Bydliště: Orava,sever

#26 Příspěvek od jano2 »

Skus to s nimi ešte pisomne a pred svoje priezvisko si daj JUDR,ako to bolo v nemenova nej televizii a zabralo...
Malo toho viem,radšej sa spytam.

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#27 Příspěvek od MaTTo »

Takze dneska sa mi ozval telefonicky znalec ktoremu som odovzdal telefon na vypracovanie znaleckeho posudku .Oboznamil ma o priebehu jeho skumania a prve poznatky : v telefone absolutne ziadna oxidacia nieje, praca servisu je na urovni amatera, neopravitelnost telefonu tympadom nieje spôsobena oxidaciou a vnikom kvapaliny ale kvalitou servisu ktory pri odpajkovani a pripajkovani integrovaneho obvodu znicil zakladnu dosku telefonu za co mu velmi pekne dakujem - GSMobile Praha .Cize dostanem do ruky znalecky posudok ktory potvrdi ze servis ma oklamal a spachal trestny cin kedze mi znicili telefon a este drzo napisali aby som si kupil novy za 5300 SK ci kolko . T.j. oni ma o 5500 obrali a ja mam dat dalsich za novy, v SR je nad 5000 SK trestny cin .
Servis uz môze ukazovat rozmazane fotky z imaginarnou oxidaciou tak maximalne detom v skôlke ktory tomu nechapu .

Cize znalecky posudok vsetky dokumenty a telefon poslem do alzy v Prahe ktora je predajca telefonu a som zvedavy ako sa to bude dalej vyvijat ... kludne sem dajte hlasovanie kedy dostanem svojich 10 000 SK naspet , t.j. 5000 telefon , 5000 znalecky ... navrhujem hlasovanie za 1 mesiac , 3 mesiace , 6 mesiacov a nikdy .

Uživatelský avatar
jano2
Příspěvky: 1748
Registrován: 28 pro 2006, 01:00
Bydliště: Orava,sever

#28 Příspěvek od jano2 »

MaTTo píše:Takze dneska sa mi ozval telefonicky znalec ktoremu som odovzdal telefon na vypracovanie znaleckeho posudku .Oboznamil ma o priebehu jeho skumania a prve poznatky : v telefone absolutne ziadna oxidacia nieje, praca servisu je na urovni amatera, neopravitelnost telefonu tympadom nieje spôsobena oxidaciou a vnikom kvapaliny ale kvalitou servisu ktory pri odpajkovani a pripajkovani integrovaneho obvodu znicil zakladnu dosku telefonu za co mu velmi pekne dakujem - GSMobile Praha .Cize dostanem do ruky znalecky posudok ktory potvrdi ze servis ma oklamal a spachal trestny cin kedze mi znicili telefon a este drzo napisali aby som si kupil novy za 5300 SK ci kolko . T.j. oni ma o 5500 obrali a ja mam dat dalsich za novy, v SR je nad 5000 SK trestny cin .
Servis uz môze ukazovat rozmazane fotky z imaginarnou oxidaciou tak maximalne detom v skôlke ktory tomu nechapu .

Cize znalecky posudok vsetky dokumenty a telefon poslem do alzy v Prahe ktora je predajca telefonu a som zvedavy ako sa to bude dalej vyvijat ... kludne sem dajte hlasovanie kedy dostanem svojich 10 000 SK naspet , t.j. 5000 telefon , 5000 znalecky ... navrhujem hlasovanie za 1 mesiac , 3 mesiace , 6 mesiacov a nikdy .
Bude to asi tvrdy oriešok....
Malo toho viem,radšej sa spytam.

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#29 Příspěvek od MaTTo »

tiez si myslim ze ked servis si stoji za svojim stanoviskom a ja mu dam neodvolatelny dôkaz otom ze jeho stanovisko je mylne tak z toho bude budto ze servis ustupi alebo sudny proces na ktorom mam ovsem ja 95 percentnu sancu na vyhru kedze budem v ruke drzat dôkazy proti servisu cize by ten servis musel byt fakt blby aby sa tahal na sud, uz takto ho to bude stat par tisic zbytocnych takze ....
teda nieje to tak uplne pravda ze neodvolatelny, proti mojemu posudku moze servis spravit len jednu vec , dat ma na sud a nechat vyhotovit nezavisle dalsi posudok za ktory zaplati servis ... ale tak tu su jasne dôkazy ze je to chyba servisu cize fakt by musel byt ten servis brutalne natvrdly aby este aj na sud to potiahli .Najhorsie je ze ten telefon je kupeny na firmu a teda obchodna inspekcia sa odtoho distancuje bohuzial ... no predajca mi napisal ze je im luto ze mam z ich vyrobkom taketo problemy tak ked je predajca v prahe , servis ktory to spachal tiez v prahe tak by z toho nemuseli byt nejake extremne tahanice .

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#30 Příspěvek od EKKAR »

MaTTo, pokud je ta dylina koupená v Práglu, zkus se obrátit na TV NOVA nebo TV Prima nebo konečně i na ČT - všecky mají nějaký ten investigativní pořad, kde se pokoušejí pomoci oklamaným spotřebitelům a svou zkušenost s českým podnikavcem jim předhoď okořeněnou svým zahraničním původem - můj dojem je, že minimálně jedna telka je rozmázne jak štěnici (PLOŠTICU po slovensky...) už jen za to, jak se pokoušeli vyje*at s cizincem - což bohužel pro nás od 1993 roku jsi...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Odpovědět

Zpět na „GSM / CDMA / LTE technika a telefony“