![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Radar
Moderátor: Moderátoři
Zdravim našel jsem na netu schéma zapojení detekce radaru,ale zdá se mi že to je jak drát v oku,koukal jem na to a ten kondik podle mě funguje jak rezonanční obvod....nevíte někdo jakou mají ty přívody kapacitu......koukal jsem na datasheet,ale nějak jsem to nevyčet....a ještě mě zajímá váš názor na toto zapojení... ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Přílohy
-
- Detekce.GIF
- (28.44 KiB) Staženo 278 x
Poslední slova před smrtí: ''nebojte to je nulák''....Praskla žárovka:''vyměň všechny elity''
Nech si poradit, spoléháním na to, že tě to upozorní včas, jen rychleji přijdeš o body.
Taky mi na silnici I/35, hlavně v úseku Ktová - Turnov, jde na nervy, že jsem téměř trvale ve vesnici a nemá ani cenu mezi tabulemi zrychlovat. Takže průměr 45 spíše nedopatřením.
Hovořím právě na té silnici, o které dopravní hlášení stále tvrdí, že je rychlostní. A k jejímu asi 12 km úseku z Turnova po Hodkovice, který je placený, pro změnu neexistuje souběžná alternativa II/635. V tom nějak stát porušuje svůj vlastní zákon.
Můžu se utěšovat tím, že na druhou stranu až po Mohelnici sice taky není pětatřicítka rychlostní, ale průměr na ní jde udělat za dobrých podmínek i dost přes 60, aniž bych si o body koledoval.
A za Mohelnicí je (to jen tak na okraj) stará pětatřicítka přejmenovaná na II/635 a vede až do Lipníka souběžně s rychlostní R35 (o kvalitě povrchu, tedy která je na tom líp, můžeme místy polemizovat). Jako by ale tehdy někdo myslel hlavou, když ten úsek mezi Mohelnicí a Olomoucí stavěli...
Ty koukej jezdit aspoň slušně, jednou třeba dojde k tomu, že rychlost jednou nebude tak důležitá, v některých zemích se na ní bazíruje až moc, v jiných podle hesla "jeď jako ostatní, nezdržuj, neohrožuj a pokud možno neomezuj" se nějaké to překročení o 10-30 km/h skousne bez námitek. Kolik času na to naši borci budou potřebovat, je otázka. Počítám tak v přístí generaci nebo ještě později.
Taky mi na silnici I/35, hlavně v úseku Ktová - Turnov, jde na nervy, že jsem téměř trvale ve vesnici a nemá ani cenu mezi tabulemi zrychlovat. Takže průměr 45 spíše nedopatřením.
Hovořím právě na té silnici, o které dopravní hlášení stále tvrdí, že je rychlostní. A k jejímu asi 12 km úseku z Turnova po Hodkovice, který je placený, pro změnu neexistuje souběžná alternativa II/635. V tom nějak stát porušuje svůj vlastní zákon.
Můžu se utěšovat tím, že na druhou stranu až po Mohelnici sice taky není pětatřicítka rychlostní, ale průměr na ní jde udělat za dobrých podmínek i dost přes 60, aniž bych si o body koledoval.
A za Mohelnicí je (to jen tak na okraj) stará pětatřicítka přejmenovaná na II/635 a vede až do Lipníka souběžně s rychlostní R35 (o kvalitě povrchu, tedy která je na tom líp, můžeme místy polemizovat). Jako by ale tehdy někdo myslel hlavou, když ten úsek mezi Mohelnicí a Olomoucí stavěli...
Ty koukej jezdit aspoň slušně, jednou třeba dojde k tomu, že rychlost jednou nebude tak důležitá, v některých zemích se na ní bazíruje až moc, v jiných podle hesla "jeď jako ostatní, nezdržuj, neohrožuj a pokud možno neomezuj" se nějaké to překročení o 10-30 km/h skousne bez námitek. Kolik času na to naši borci budou potřebovat, je otázka. Počítám tak v přístí generaci nebo ještě později.
Schema antiradaru.
Něco podobného jsem zkoušel a dospěl k názoru, že je to asi tak funkční, jako různé plašiče myší, což už se tady na fóru taky řešilo. Když vezmeš v úvahu detekovanou frekvenci a použitý IO, mnohé to napoví.I kdyby to nakrásně fungovalo, měření trvá tak krátkou dobu, že by bylo dost obtížné snížit rychlost, nehledě k tomu, že bys riskoval "naboření" od následujícího vozidla.
jestli si myslím správně tak indukčnost přívodů s kapacitou kondu způsobý rezonanční obvot (uzkopásmový filtr s malou šířkou pásma) následně když se na tý frekvenci něco vysílá tak si to operáky zesílej vyburcuje to zesilovač a piezo začne řvát...akorá nevim jestli to zařízení nezpozoruje signál když už se rychlost oběví na radaru.... ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Poslední slova před smrtí: ''nebojte to je nulák''....Praskla žárovka:''vyměň všechny elity''
Tohle schéma už asi několikrát oběhlo svět a pochází patrně z USA, kde se jednak používaly svého času poněkud nižší frekvence, na rozdíl od nás tam zřejmě nebyl kondenzátor z Tesly Elektrokeramiky, jen tu MC1458 od Motoroly tam pamatuju.
A byly u toho i obrázky... jen to najít. Někdo tvrdil, že to má vyzkoušené i u nás a že to chodí. Náhoda je vůl a někdy slepé kuře zrno najde. Jen si stěžoval, že mu to hlásí i každé přehlašování mobilu na další buňku, takže jezdí předpisově - nikdy neví, jestli je tam radar, nebo to zas byl mobil.
Ale i tak - naši šéfové si antiradary pořídili, přesto nám do práce chodí předvolánky dál. Myslím, že je všichni zase vrátili - za nějakých 25 tisíc se to nevyplatilo.
Ono to oznámí celkem včas, že jest radar nablízku, ale častěji, že už je zradarováno. Takhle například před horizontem neříká nic a za ním je už pozdě. Záleží, jak chytře je radar umístěný. A u těch, na které neupozorňuje, je to jedno, může být umístěný i blbě.
Takže to přirovnání účinnosti k plašiči myší podepisuji.
A byly u toho i obrázky... jen to najít. Někdo tvrdil, že to má vyzkoušené i u nás a že to chodí. Náhoda je vůl a někdy slepé kuře zrno najde. Jen si stěžoval, že mu to hlásí i každé přehlašování mobilu na další buňku, takže jezdí předpisově - nikdy neví, jestli je tam radar, nebo to zas byl mobil.
Ale i tak - naši šéfové si antiradary pořídili, přesto nám do práce chodí předvolánky dál. Myslím, že je všichni zase vrátili - za nějakých 25 tisíc se to nevyplatilo.
Ono to oznámí celkem včas, že jest radar nablízku, ale častěji, že už je zradarováno. Takhle například před horizontem neříká nic a za ním je už pozdě. Záleží, jak chytře je radar umístěný. A u těch, na které neupozorňuje, je to jedno, může být umístěný i blbě.
Takže to přirovnání účinnosti k plašiči myší podepisuji.