Máš-li na mysli řemenici náhonu servomotoru,tak ta by takovou vůli mít neměla. CTL hlava je ta těsně před hřídelí capstan motoru, snímá/zaznamenává zvuk a synchroimpulzy.
Turbo se skládá právě z té řemenice poháněné servomotorem, hřídele, pastorku a pak mechanismu uloženého o 90stupňů proti - šneková hřídel.
Při výměně (bývá častá) nutno zachovat jistý postup, zachovat polohu labyrintového kola časování mechaniky a pastorku polohy výtahové šachty. Ale to už tu padlo, na Filipsy je nutno mít určitý grif.....
Video VR840
Moderátor: Moderátoři
Turbo sa hovorí mechanikám ktore su konštrukčne robene tak aby boli veľmi rýchle, vôčšinou je stav mechaniky snímaný nejakým "opto" a vyhodnocovaný rýchlym chipsetom, ktorý rýchlo reaguje na polohu mechaniky, tie filipsove rýchle teda su ale maju aj svoje muchy. CTL (ConTroL) alebo A/C (Audio/Control) hlava je stacionárna hlava ktora sníma jak audio stopu tak aj TRACK stopu na nastavenie správneho snímania obrazu, synchronizácie a stability. správnym nastavením CTL hlavy sa odzrkadluje aj nasledná čistota a ostrost obrazu, gradacia jasu a ostrost kontur a obrisov.FERYACT píše:To že občas nešla vložit kaseta je spůsobeno tím že spodní kolo náhonu
od motorku lítá +-2mm.Je tam velký odpor který motoreček nezvládá.
Zítra další rozborka.
Podívám se po obrázcích.Nevím co je turbo.CTL hlava.atd
Budu-li moci, tak nepřijdu, ale nebudu-li moci, pak určitě přijdu
Za důležitější závadu považuji že ve chvíli kdy se má roztočit kapstan motor
tak dojde jen ke krátkému impulsu.Když točím kapstanem v obou směrech
přenese se pohyb až na unášeče cívek.Kapstan není mechanicky blokovaný.
Když není vložená kaseta měl by se kapstan točit snad volně.Teprve po zasunutí kasety potřebuji něco dělat s páskou.
tak dojde jen ke krátkému impulsu.Když točím kapstanem v obou směrech
přenese se pohyb až na unášeče cívek.Kapstan není mechanicky blokovaný.
Když není vložená kaseta měl by se kapstan točit snad volně.Teprve po zasunutí kasety potřebuji něco dělat s páskou.