Napsal: 14 zář 2005, 01:02
zdravím,
to s tím relátkem a 100000 km byl jenom stručný přepis návodu, který jsem četl na nějakém fóru ohledně TDI, rozhodně jsem neměl na mysli, že po 100000 km nepůjdou TDIčka nastartovat naprosto bez rozdílu, ale je fakt, že na volvu pomohla oprava alternátoru, kde při provozu bylo 13,4 - 13,6V a problémy s teplým, ale opravdu jen s teplým, startem se vyřešily na 90%, jenom při hodně teplém počasí teplý motor naskočí po cca 20 min odpočinku, ale i tak je to jak kdy.
Jenže přijelo audi a že nejde nastartovat teplý motor a chlapík projel několik servisů. Výsledek je výměna 2x váha vzduchu, 1x vstřikovací čerpadlo (jenže z vrakoviště, takže nikdo neví jak na tom je, kontrolovat ho teď už nikdo nebude), rejpání se v čerpadle v nádrži, výměna palivového filtru(v každém servisu kde to bylo), výměna různých ventilků a hadiček podlaků na motoru a kontrola+výměna rozvodů.
Souhrn: peněz a času spousta, výsledek nula.
Chlapík už nechce investovat do ničeho, tak radši 30 min počká a motor chytne na brnk, předtím točil tak 20 - 30 sec a teď už ani to nefunguje.
Nakonec jsem sedl k netu, protože mi vadí, když stroj nefunguje a ještě víc mi vadí, když je to všechno podpořený elektronikou, aby to fungovalo líp než motor v avii a všichni krčí rameny i tam kde se za hodinu krčení bere hodně peněz, a našel jsem jenom příspěvek právě s tím relátkem.
U audiny bych to vyzkoušel, abych podal informaci o něčem, co vím, že funguje, ale tam se asi dlouho nic dít nebude.
Tím jsem chtěl říct, že bych radši vyzkoušel verzi s relátkem, kde se směs obohatí oblbnutím jednotky a vím během 30 minut, že je problém ve směsi, než shánět programy a kabely a obohacovat směs softwarově
a nakonec třeba zjistit, že je to k ničemu protože závada je jinde.
to s tím relátkem a 100000 km byl jenom stručný přepis návodu, který jsem četl na nějakém fóru ohledně TDI, rozhodně jsem neměl na mysli, že po 100000 km nepůjdou TDIčka nastartovat naprosto bez rozdílu, ale je fakt, že na volvu pomohla oprava alternátoru, kde při provozu bylo 13,4 - 13,6V a problémy s teplým, ale opravdu jen s teplým, startem se vyřešily na 90%, jenom při hodně teplém počasí teplý motor naskočí po cca 20 min odpočinku, ale i tak je to jak kdy.
Jenže přijelo audi a že nejde nastartovat teplý motor a chlapík projel několik servisů. Výsledek je výměna 2x váha vzduchu, 1x vstřikovací čerpadlo (jenže z vrakoviště, takže nikdo neví jak na tom je, kontrolovat ho teď už nikdo nebude), rejpání se v čerpadle v nádrži, výměna palivového filtru(v každém servisu kde to bylo), výměna různých ventilků a hadiček podlaků na motoru a kontrola+výměna rozvodů.
Souhrn: peněz a času spousta, výsledek nula.
Chlapík už nechce investovat do ničeho, tak radši 30 min počká a motor chytne na brnk, předtím točil tak 20 - 30 sec a teď už ani to nefunguje.
Nakonec jsem sedl k netu, protože mi vadí, když stroj nefunguje a ještě víc mi vadí, když je to všechno podpořený elektronikou, aby to fungovalo líp než motor v avii a všichni krčí rameny i tam kde se za hodinu krčení bere hodně peněz, a našel jsem jenom příspěvek právě s tím relátkem.
U audiny bych to vyzkoušel, abych podal informaci o něčem, co vím, že funguje, ale tam se asi dlouho nic dít nebude.
Tím jsem chtěl říct, že bych radši vyzkoušel verzi s relátkem, kde se směs obohatí oblbnutím jednotky a vím během 30 minut, že je problém ve směsi, než shánět programy a kabely a obohacovat směs softwarově
a nakonec třeba zjistit, že je to k ničemu protože závada je jinde.