Stránka 2 z 2

Napsal: 15 úno 2012, 12:33
od tatramacek
p32 píše:Další oživovač mrtvol. :lol:
Ale no tak... :wink:

Napsal: 15 úno 2012, 16:50
od EKKAR
Jen dodržel Pravidla - použil Hledání a napojil se na už existující vlákno - a rozhodně to neudělal nijak nesmyslně, jako že by po X letech odpověděl na první položenou otázku - ale rozumně nadhodil další téma k diskusi. Furt lepší než Kolesa...

Napsal: 15 úno 2012, 17:42
od Freedy
1.4 Hdi ano na 1.6 Hdi pozor, rádi se jim ucpává mazání a dochází k poškození turba a někdy i celýho motoru, většinou když maj nalítáno přes 100 t/km u 1.4 se to nestává ani u 2.0.

Napsal: 15 úno 2012, 22:15
od tatramacek
mam prave ze strach o to ze takovej malej moturek a turbo.. i kdyz je pravda ze treba Fiat a 1.3 JTD ma 66 kW a jaksi funguje... A 1.4 HDI ma jen 50 kW.. A co vstriky a celkova spolehlivost motoru ? myslite si ze je dobre jej zvolit jak budouci pohon vozu. At uz noveho nebo ojeteho ? :wink:

Napsal: 15 úno 2012, 23:07
od Philip_Fry
HDI obecně patří mezi nadprůměr, ať je řeč o spolehlivosti nebo o kvalitě "ježdění" s nimi. Celkem v klidu zvládají i naši "kvalitní" naftu a o jejich dobré úrovni svědčí například i to, že některé typy používá do svých vozů značka BMW. Francouzských aut jsem měl několik a ať vzpomínám, jak vzpomínám, tak s motorem jsem neměl problémy u žádného. Něco jiného je elektroinstalace, ta zejména u aut z přelomu století žila zejména kvůli nekvalitním konektorům svým vlastním a často nepochopitelným životem, ale i to se dalo v klidu řešit.

Napsal: 15 úno 2012, 23:29
od tatramacek
myslím si že pro mne bude ta 1.4 HDI akorát.. uvidíme.. u kamarádova 207 mne tento motůrek opravdu dostal... myslel jsem si že má pod kapotou dvoulitra... :roll:

Napsal: 16 úno 2012, 07:03
od p32
to tatramacek a ekkar:
Já myslel přispěvek od kevin_mitnick :lol: Od tatramacka to bylo naprosto ok, jak má být.
Ale já si musím taky občas dávat bacha na datum posledního příspěvku, abych taky nereagoval na příspěvek 3 roky starej. Proto jsem se smál na to jak zareagoval bez kontroly data. :wink:

Sám jsem měl kdysi P405 s 1.9 l v kombíku a mohu napsat, že jsem s ní byl velmi spokojený. Normální údržbu a opravy jsem si udělal sám, servis to vidělo jen kdysi po bouračce a známej, co měl P406, tak kupoval věci na P405, že to prej pasovalo. Dnes bych ty novější Peugeoty asi nechtěl, slyším na to pořád dost divné řeči. :wink:

Napsal: 16 úno 2012, 09:11
od tatramacek
p32 píše:Sám jsem měl kdysi P405 s 1.9 l v kombíku
Pažoutek 405 1.9l - jako benzín,dechťák nebo dechťák a turbo ? Bo 1.9l byl i benzín u tohoto modelu :wink:

Napsal: 16 úno 2012, 11:31
od p32
Byl to benzín a měl jsem tam 80l nádrž na LPG (1,50 Kč / 1 km) :wink: