Zdravím,
s dovolením zrecykluji vlákno, protože se hodlám pustit taky do přeladění Spirituálu.
Bohužel stránky Petra Jeníčka zmizely v propadlišti dějin a s nimi i odkazovaný článek. Nemáte ho, prosím, náhodou někdo stažený?
Těch stránek je věčná škoda, odkazy na ně se to tady na Bastlírně jenom hemží a pamatuju, že už jsem z nich několikrát čerpal. Kdyby byly někde archivovány celé, bylo by to vůbec nejlepší, ale to bych asi chtěl moc.
Tesla SPIRITUAL 442A preladenie VKV
Moderátor: Moderátoři
Obrázek
- Přílohy
-
- Sextant_VKV_vstupj1.gif
- Schema vstupní jednotky VKV s vyznačenými úpravami
- (20.6 KiB) Staženo 86 x
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Stránky se přesunuly na adresu http://www.pjenicek.cz/
Je to jedna z posledních VKV jednotek, které se dělaly vždy jen pro jediné pásmo.
Ty malé kapacity v sérii s ladicím kondíkem mě kdysi taky vytrestaly - i když jsem zkrátil cívky o závit, pořád jsem tam nemohl celé pásmo dostat, než jsem si všiml, že dolní konec pásma má strašně roztaženou stupnici.
Ale to bylo dávno před internetem a nebylo kde se o tom dočíst.
Mám za to, že v příhraničních oblastech na způsob úpravy vstupní jednotky musel přijít každý sám.
Mnohem později, když se k nám dostaly přístroje s rozsahem OIRT zpoza železné opony, nejčastěji stačilo odstranit jen to, čím pro náš trh obohatili původní ladicí jednotku, původně určenou pro pásmo CCIR. To už bylo daleko snadnější.
Ty malé kapacity v sérii s ladicím kondíkem mě kdysi taky vytrestaly - i když jsem zkrátil cívky o závit, pořád jsem tam nemohl celé pásmo dostat, než jsem si všiml, že dolní konec pásma má strašně roztaženou stupnici.
Ale to bylo dávno před internetem a nebylo kde se o tom dočíst.
Mám za to, že v příhraničních oblastech na způsob úpravy vstupní jednotky musel přijít každý sám.
Mnohem později, když se k nám dostaly přístroje s rozsahem OIRT zpoza železné opony, nejčastěji stačilo odstranit jen to, čím pro náš trh obohatili původní ladicí jednotku, původně určenou pro pásmo CCIR. To už bylo daleko snadnější.
- jakubrosler
- Příspěvky: 200
- Registrován: 16 čer 2009, 02:00
Díky všem.
Se Spirituálem jsem uspěl, ale taky jsem měl problém nacpat tam celé pásmo, a to i po úplném odstranění C15. Nakonec jsem vypájený kapacitní trimr osadil na místo C18. Sice se tím zároveň s horním koncem pásma měnila i vazba AFC, ale neřekl bych, že její zmenšení bylo na škodu.
(EDIT: překlepy)
Se Spirituálem jsem uspěl, ale taky jsem měl problém nacpat tam celé pásmo, a to i po úplném odstranění C15. Nakonec jsem vypájený kapacitní trimr osadil na místo C18. Sice se tím zároveň s horním koncem pásma měnila i vazba AFC, ale neřekl bych, že její zmenšení bylo na škodu.
(EDIT: překlepy)
Já právě tím C16 začal, že jsem ho přemostil abych měl k dispozici celou kapacitu ladičáku. Vždycky jsem bojoval s obsahem celého VKV pásma. A největší opruz byly Seleny. Na druhé straně jsou docela citlivé.
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.