Stránka 2 z 2

Napsal: 22 zář 2005, 21:59
od DjRix
To je teda blbost :!: Ani akumulátory ze stejné výrobní série nejsou ůplně stejné a při 100% nabití mezi takovejma 72Ah baterkama může téct klidně i 200A vyrovnávací proud :!: Skoušel jsi si doma někdy zapojit paralelně dva "ůplně stejné AA akumulátory :?: Už u 650mAh aku je vyrovnávací proud klidně i 5A :!: :!: 8O

Napsal: 23 zář 2005, 19:00
od Mirda
A co proražená dioda v alternátoru? Altík se jen trochu ohřívá když odpočívá!

Napsal: 25 zář 2005, 19:28
od syfon
pokud ma akumulator stejne napeti a stejny jmenovity proud tak s klidem.... pac proud tece z vetsiho potencialu do mensiho delr dohodnuteho smeru.... pak kdyz sou potencialy stejne - rozdil je nulovy => proud je tez nulovy

Napsal: 11 říj 2005, 00:27
od squer
Taky bych to tipoval na ten altik, konkretne diody. Uz jsem jednou podobny problem resil, shodou nahod na Fordu. Na rozdilne stari aku bych to nesvadel, nemyslim, ze to ma v danym pripade nejakou souvislost, kdyz pise ze mu je to vymlati do nuly. Jinak 24V sit se pouziva vsude kde je zapotrebi vetsi sila starteru na roztoceni motoru, starter ma pak dvojnasobny vykon pri stejnem proudovem odberu.

Napsal: 11 říj 2005, 01:04
od squer
Takze jsem zapomnel dodat, odpoj aku, odpoj tricitku od alternatoru, zapoj aku a skrtni si o sroub alternatoru kde byla tricitka, jestli bude jiskrit je zavada v alternatoru. Taky by slo misto jiskreni pouzit ampermetr, ktery zapojis seriove mezi tricitku a sroub na altiku, jestli ti rozsah dovoli. Jak uz psal nekdo vyse, alternator bude s velkou pravdepodobnosti "topit" takze muzes vyzkouset i hmatovou zkousku.
Zdar

Napsal: 02 úno 2006, 23:01
od vrky
Záleží Jak jsou baterie zapojené myslím že asi paralelně. Doporučuji změřit hustoměrem a voltmetrem napětí na prázdno. Byl tu dobrý nápad změřit jednotlivé větve, postupným odpojováním a měřením proudu. Prevít je taky centrál.