Stránka 2 z 2

Napsal: 01 črc 2008, 18:41
od nxn
Já bych ještě přes stab. dal diodu...aby při určité konstalaci hvězd neodešel stab. do věčnejch lovišť

Napsal: 02 črc 2008, 07:03
od Crifodo
Místo indikace LEDkama (nebo k ní) můžeš k indikování použít žárovku 5W sériově se stabilizátorem, odlehčí se tím zároveň tepelně tomu stabilizátoru. :twisted:

Napsal: 02 črc 2008, 09:17
od Návštěvník
Tak jo, to bude lepší, díky

Napsal: 02 črc 2008, 10:29
od ESTRA
Před časem jsem četl o problémech s použitím monolitických stabilizátorů jako 7805 v autě.
Kdyby ti to nechtělo fungovat zkus se podívat po netu, zda někdo nepopisuje zmíněný problém.
:?:
Jirka

Napsal: 02 črc 2008, 13:59
od MOTOROLA
Tesla Rožnov vyráběla obvody MA487,které byly přímo určené pro motorová vozidla. Jeho zahraniční analog je L487 od firmy SGS.Našel sem i datasheet. Tady se dá koupit: http://www.batlux.cz/

Napsal: 02 črc 2008, 18:44
od kony2807
Problémy dle mé maličkosti by teoreticky šly odstranit tlumivkou a filt. kondíkem , ta ochranná dioda je dobrej nápad ;) Nicméně tyto probémy jsem nepocítil , sice to nebylo auto ,ale jachta ,kde sem pokusničil na napájení z lodního motoru ,ale vše v pohodě ... A pokud by nebylo tak jak říkám ,tlumivka a filtrační kondy . (Vzpoměl jsem si ,že jsem při projíždění stařičkých katalogů tesla narazil i na napájecí filtr pro autorádia, ale ten už se asi nikomu nepoštěstí sehnat ....)