Stránka 2 z 4

Napsal: 31 říj 2008, 09:37
od SIDTIM
Vše je jinak. V té škatulce je ukryt magnetický motor. Made in Germany, ISO, TS, TUV, Zertificate, Alles Gute!

Napsal: 31 říj 2008, 09:39
od jasin
Dvě minuty stačí. Sto vteřin 10A = deset vteřin 100 A :)

Napsal: 31 říj 2008, 09:40
od SIDTIM
zdenoeddie píše::lol: to je teda blbost. Ale zisla by sa mi ta krabicka do zasuvky 12V, chcem do toho integrovat pipatko na mysi, ku+rvy vyzieraju mi auto :?
Mně vyžíraly auto kuny, vymýšlel jsem elektrošoky, nakonec poradil kamarád-automechanik: Koupil jsem takové ty gelové vůně na WC, co nejintenzivnější, a kuny zvolily jiné auto.

Napsal: 31 říj 2008, 09:43
od helios
zdenoeddie píše::lol: to je teda blbost. Ale zisla by sa mi ta krabicka do zasuvky 12V, chcem do toho integrovat pipatko na mysi, ku+rvy vyzieraju mi auto :?


Do Trabanta naištaluj mačku, vyjde to najlacnejšie. :)

Napsal: 31 říj 2008, 09:51
od rnbw
Trabant nie je auto a zasuvka na zapalovac sa tam velmi nevyskytuje :D

Napsal: 31 říj 2008, 09:53
od zdenoeddie
No jedna sa o feliciu, a ani nie tak moju (skor nasu, ja si auto este dovolit nemozem), a mam to osvedcene to pipatko na nasej povale, odkedy je tam tak za tie 5 ci 6 roky tam boli asi 2 mysi, co inak kazdy rok ich tam bolo desiatky urcite (mama kazdy den vynasala pasce, boli tam 3, a kazdy den aspon jedna "pouzita")

Napsal: 31 říj 2008, 09:59
od SIDTIM
Také trpím Felicií...
Na STK jsem ztěží vysvětloval, proč mám v motorovém prostoru nádherně ohlodané kosti, ještě, že na mne nezavolali Policii ČR. To už bych nerozdýchal.
Ty ludry kuničky si mou feldičku oblíbily tak, že tam nejen chrápaly, ale i pořádaly rauty. Smrad z vůně WC gelů je přesvědčil o tom, že změna je život.

Napsal: 31 říj 2008, 10:41
od kevin_mitnick
Tenhle startovaci zazrak mam doma z Nemecka uz par let. Uvnitr je pomerne inteligentni step-up DC/DC menic z cehokoli nad 8V na 14,4V a baterku to nabiji proudem tusim kolem 500 mA.

Jasne, ze na baterku vyzhavenou na nulu pres noc zapomenutymi svetly to nepomuze, ale kdyz je baterka treba jen mirne vybita tak na oziveni staci ctvrt nebo pul hodiny a v pohode nastartujes.

Napsal: 31 říj 2008, 10:46
od SIDTIM
Na udržování životaschopné baterie si již nějaký rok vozím za zadním oknem fotovoltaickou desku. Ta dá v létě na plný pegl slunce až 0,8 A, ale i na podzim a zimě nějakých 100-300 mA do baterky dá. Skeptici nejdřív kroutili hlavou, dnes se vyptávají , kde fotovoltaickou desku sehnat...

Napsal: 31 říj 2008, 11:15
od Jindra2
Už jste někdy rozebrali startovací kabely koupené u pumpy? Silná je jenom PVC izolace, vevnitř je tak maximálně 2,5 měď. Tyto kabely slouží k propojení baterek aut, potom běžící motor dobíjí prázdné aku (stačí pár minut), po oživení se už startuje z oživeného aku.
Jindra

Napsal: 31 říj 2008, 11:40
od Crifodo
jasin píše:Dvě minuty stačí. Sto vteřin 10A = deset vteřin 100 A :)
Nad takovou účinností by každý klasický akumulátor zašuměl závistí :twisted:

Napsal: 31 říj 2008, 15:59
od jandu
Šak im daj najesť a autu dajú pokoj. Len klúčiki od zapalovania skovaj, aby ho tie potvory neodniesli.

Môžem im nasypať také do červena sfarbené semená pšenice a čo ja viem, čo to ešte v tom balíčku je - majú to celkom rady a po 2-3 dni je po nich.

Napsal: 31 říj 2008, 17:56
od zdenoeddie
jandu píše:Šak im daj najesť a autu dajú pokoj. Len klúčiki od zapalovania skovaj, aby ho tie potvory neodniesli.

Môžem im nasypať také do červena sfarbené semená pšenice a čo ja viem, čo to ešte v tom balíčku je - majú to celkom rady a po 2-3 dni je po nich.
to uz by vyzeralo aby som este aj mysi krmil.........
a tie psenicne zrna poznam, odskusane uspesne-neuspesne, mysi zdochli, a v zime ked sa kurilo, coze taky smrad z kurenia, a to oni tam pozdychali (chvalabohu sa to nestalo mne, ale znamemu), preto ich chcem len odplasit, nie usmrcovat, na to mam rafinovajnesie metody s okamzitym ucinkom smrti, moja vzdchovka by toho narozpravala :wink:

Napsal: 31 říj 2008, 20:08
od SIDTIM
Na diverzanty v motorovém prostoru nejlépe IR čidlo a plyn. Ať je to lasička, kuna, potkan, nebo myš.
Vyžrali mi tlumení dočista dočista, *ajzli. A má Feldička je teď jen o málo tišší, než Grípen...

Napsal: 31 říj 2008, 21:22
od Hill
rnbw píše:Trabant nie je auto a zasuvka na zapalovac sa tam velmi nevyskytuje :D
První půlka dobře, Trabant je často lepší, než auto.
Druhá půlka špatně, protože zásuvka se v Traboši vyskytuje vedle levého řidičova kolena. Jen jde o typ poněkud zastaralý a zapalovač se do ní nevejde.