železnièní autoblok

Problémy s návrhem, konstrukcí, zapojením, realizací elektronických zařízení

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 4499
Registrován: 10 kvě 2004, 02:00
Bydliště: Košice

#16 Příspěvek od Atlan »

ked niekto setri na ludoch tak je to tak... Hlavne dobry manazer na spravnom mieste co tomu ..figu rozumie...

Aj ked su puzite pocitace ... su pouzite 2x a vyhodnotenie oboch musi byt rovnake....

Uživatelský avatar
Brudr
Příspěvky: 374
Registrován: 12 črc 2007, 02:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Brudr »

Souhlas s Variolou. Desítky let se v kolejových obvodech používala kolejová relé typu DSŠ s těžkou kotvou, která spolehlivě odpadala i když šuntovací podmínky nebyly zrovna košer. V tu dobu se vlaky "neztrácely". Teď tam dávají jakési elektronické zázraky a problémy jsou na světě. Byly doby, kdy se k nám jezdili soudruzi z kapitalistických zemí učit zabezpečovací techniku na dráze, obzvláště kolejové obvody. Dvoupásové 50Hz obvody byly světový unikát a dodnes nebyly překonány.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29692
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#18 Příspěvek od EKKAR »

Přesně to mám na mysli - modernizace k ho*nu.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 4499
Registrován: 10 kvě 2004, 02:00
Bydliště: Košice

#19 Příspěvek od Atlan »

Hlavne ochrana tej kopy citlivych suciastok sa rovna kope dalsich prvkov :)
Zlate rele..... :D

Odpovědět

Zpět na „Řešení problémů s různými konstrukcemi“