regulátor nabíjení

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Radek156
Příspěvky: 78
Registrován: 19 bře 2008, 01:00
Bydliště: Přerov

#16 Příspěvek od Radek156 »

E8 píše:zdravím. pokud se jedná o 4 různé cívky, nejde asi o klasický třífázový aleternátor z auta. V tomto případě lze těžko odhadnout časové průběhy jednotlivých napětí. Bude nejjednodušší každou cívku zvlášť jednou diodou usmernit a přivést do jednoho bodu. v něm budě kolísavé proměné stejnosměrné napětí. toto napětí už jen stabilizovat...

Dokonalá odpověd, už vím co jsem potřeboval. Díky moc a zdravím všechny co nelení a pomůžou.

D.i.n.g.o

#17 Příspěvek od D.i.n.g.o »

prima-den píše:pøi courání internetem jsem narazil na zajímavý integrovaný obvod
http://www.e-conrad.cz/regulator-nabije ... 7+dp45061/
je to v podstatì kompletní øídící elektronika nabíjeèky olovìných baterek za pouhých 30kè. škoda že se nedìlá i pro vìtší proudy. :cry:
Vpodstatì jde o klasický monolitický stábl s omezením proudu(což je každej), takže by se dal externím tranzistorem zvýšit i výstupní proud, staèí si najít publikaci zabývající se monolitickými stábly a prostudovat :wink:

Uživatelský avatar
MIKI250
Příspěvky: 20
Registrován: 07 črc 2007, 02:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od MIKI250 »

Myslim ze na vetsine alternatovor s permanentnym budenim sa pouziva zkratovy stabilizator. Pri priepustnom stabilizatore hrozi ze ked sa zatazi cela sustava, tak alternator bude dodavat U < 14,4 + Udrop.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“