Stránka 2 z 2

Napsal: 21 led 2009, 20:21
od Radek156
E8 píše:zdravím. pokud se jedná o 4 různé cívky, nejde asi o klasický třífázový aleternátor z auta. V tomto případě lze těžko odhadnout časové průběhy jednotlivých napětí. Bude nejjednodušší každou cívku zvlášť jednou diodou usmernit a přivést do jednoho bodu. v něm budě kolísavé proměné stejnosměrné napětí. toto napětí už jen stabilizovat...

Dokonalá odpověd, už vím co jsem potřeboval. Díky moc a zdravím všechny co nelení a pomůžou.

Napsal: 27 bře 2009, 02:36
od D.i.n.g.o
prima-den píše:pøi courání internetem jsem narazil na zajímavý integrovaný obvod
http://www.e-conrad.cz/regulator-nabije ... 7+dp45061/
je to v podstatì kompletní øídící elektronika nabíjeèky olovìných baterek za pouhých 30kè. škoda že se nedìlá i pro vìtší proudy. :cry:
Vpodstatì jde o klasický monolitický stábl s omezením proudu(což je každej), takže by se dal externím tranzistorem zvýšit i výstupní proud, staèí si najít publikaci zabývající se monolitickými stábly a prostudovat :wink:

Napsal: 03 dub 2009, 08:18
od MIKI250
Myslim ze na vetsine alternatovor s permanentnym budenim sa pouziva zkratovy stabilizator. Pri priepustnom stabilizatore hrozi ze ked sa zatazi cela sustava, tak alternator bude dodavat U < 14,4 + Udrop.