ohrev motora
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
šň.flex.733079-1-X2 3x0,75 žehličková
zás.vařič s vyp.5882-21 remosková
http://www.elektro-jarolimek.cz/kabely- ... &order=plu#
http://www.elektro.pellar.cz/katalog-detail/1740/
http://www.elida.cz/cze/elida/skupiny.htm
http://www.sirio.cz/cenik.txt
zás.vařič s vyp.5882-21 remosková
http://www.elektro-jarolimek.cz/kabely- ... &order=plu#
http://www.elektro.pellar.cz/katalog-detail/1740/
http://www.elida.cz/cze/elida/skupiny.htm
http://www.sirio.cz/cenik.txt
- MartasBrno
- Příspěvky: 127
- Registrován: 25 lis 2007, 01:00
- Bydliště: Brno
Zdravím, opravdu mi jako nejčistší řešení připadne topné těleso do otvoru místo mrazové zátky na bloku motoru. Už tu pár lidí zmínilo Zetor, běžně se to dávalo do těchto traktorů, do Liazek, autobusů, vzv Desta, no a u osobáků by neměl být problém podobné těleso přizpůsobit. Jedna firma to na zakázku za lidské ceny dělá, bohužel adresu sem potratil... Jinak třeba takový žigul je na to taky nachystaný, nedivil bych se kdyby to snesla většina rozumných aut, hlavně dieselů.
Ja mam zasa znameho, ktory mal na strej skode 100 na spodnej gumenej hadici do chladica (prerusena) kusok ocelovej rurky a v nej ponornu spiralu na 230V, na kavu, caj, (vykon nepoznam, ale podla mnozstva vody v systeme sa odhadne). Bolo to izolovane, stacilo mu rano pred ranajkami zapnut vypinac, pretoze ked vecer zaparkoval pod orechom, zapojil vidlicu snury varica do zasuvky na dome. Pri odchode z domu to vypol a pri aute vytiahol zo siete. Stocil privodny kabel pod kapotou a motor bol pripraveny na teplejsi start. Bol maximalne spokojny.