Stránka 2 z 2

Napsal: 22 zář 2009, 15:40
od Maskot
vrky píše:Měl jsem fiestu a ta to taky neměla. Copak asi udělal HENRY špatně?
To neni jen u Fordu,postizeno je daleko vic znacek.

Napsal: 22 zář 2009, 16:17
od Re5pekts
breta1 píše:Já bych použil budič LED LM3914 a použil bych např. poslední tři výstupy červených LED -1. varování, 2.varování a 3. varování = připrav se na tlačení.
Můžeš to napájet přímo z 12V a nemusíš nic stabilizovat, vstupní signál vezmeš z budíku paliva a odpory nastavíš okamžik indikace.
Toto sa mi paci a vedel by si mi povedat hodnoty odporov tak ze cca podla nejakeho auta to je fuk ,len potom pripojit cca objam paliva
:roll:

Napsal: 22 zář 2009, 17:44
od Maskot
To bys mel nastavovat na svem aute,podle konkretni nadrze a pod.Pripojis a pokud si s tim budes chtit hrat muzes doplnovat prazdnou nadrz a podle chuti ocejchovat.

Napsal: 22 zář 2009, 19:29
od Re5pekts
Maskot píše:To bys mel nastavovat na svem aute,podle konkretni nadrze a pod.Pripojis a pokud si s tim budes chtit hrat muzes doplnovat prazdnou nadrz a podle chuti ocejchovat.

Tak to jo.Ked bude cas.Najprv ju vyjazdim to nebude z taky problem pre mna :D

Napsal: 22 zář 2009, 23:17
od workhard
Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr :lol:

Napsal: 23 zář 2009, 00:39
od helios
workhard píše:Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr :lol:


Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu... :wink:

Napsal: 23 zář 2009, 09:18
od TomasX
helios píše:
workhard píše:Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr :lol:

Já jsem měl originál digitální, pak jsem ho ztratil a musel používat klacek analogový. :wink:
helios píše: Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu... :wink:
Po natankování se nesměl zapomenout vrátit zpátky, protože jinak došel benzín úplně. :lol:

Napsal: 23 zář 2009, 13:37
od Mirda
TomasX píše:
helios píše:
workhard píše:Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr :lol:

Já jsem měl originál digitální, pak jsem ho ztratil a musel používat klacek analogový. :wink:
helios píše: Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu... :wink:
Po natankování se nesměl zapomenout vrátit zpátky, protože jinak došel benzín úplně. :lol:
Při zastavení se stejně musel kohout zavřít protože by ráno byla pod trabošem kaluž benzinu.

Napsal: 23 zář 2009, 14:17
od vrky
Trabant měl ale palivoměr. Dřevěná lať se zářezy po pěti literch.

Napsal: 23 zář 2009, 15:34
od Re5pekts
Zaujimavo sme odbocili k TRABANTU hehe pefrefkne prispevky :D :D

Napsal: 23 zář 2009, 20:23
od Hill
Ještě podotknu drobnost: na plováku nebývá potenciometr, ale reostat.
Budík ukazuje jeho odpor proti kostře (nejmenší je při plné nádrži, největší při suchu na dně). Například Japonci používají téměř jednotně 120Ω (prázdná), asi 50Ω (1/2 nádrže) a 1-5Ω plná.
Reguluje se tedy proud do měřidla, ne napětí. A to ještě není všechno - měřidlo je poměrové. Ukazuje poměr proudu potenciometrem a proudu pevným odporem, nikoli jejich absolutní velikost, ta totiž závisí na napětí palubní sítě. Nebýt toho, tak by se ručička pořád hýbala podle otáček motoru, odběru spotřebičů ve vozidle, teploty atd.
Takže komparátor musí:
- umět vyhodnotit proud plovákovým reostatem
- zohlednit napětí v palubní síti.

Napsal: 24 zář 2009, 09:03
od marshal
a nešlo by tedy komparovat přímo napětí na měřáku ?