Napsal: 22 zář 2009, 15:40
To neni jen u Fordu,postizeno je daleko vic znacek.vrky píše:Měl jsem fiestu a ta to taky neměla. Copak asi udělal HENRY špatně?
Vše, co potřebujete vědět o elektronice :-)
http://www.ebastlirna.tech/
To neni jen u Fordu,postizeno je daleko vic znacek.vrky píše:Měl jsem fiestu a ta to taky neměla. Copak asi udělal HENRY špatně?
Toto sa mi paci a vedel by si mi povedat hodnoty odporov tak ze cca podla nejakeho auta to je fuk ,len potom pripojit cca objam palivabreta1 píše:Já bych použil budič LED LM3914 a použil bych např. poslední tři výstupy červených LED -1. varování, 2.varování a 3. varování = připrav se na tlačení.
Můžeš to napájet přímo z 12V a nemusíš nic stabilizovat, vstupní signál vezmeš z budíku paliva a odpory nastavíš okamžik indikace.
Maskot píše:To bys mel nastavovat na svem aute,podle konkretni nadrze a pod.Pripojis a pokud si s tim budes chtit hrat muzes doplnovat prazdnou nadrz a podle chuti ocejchovat.
workhard píše:Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr
Po natankování se nesměl zapomenout vrátit zpátky, protože jinak došel benzín úplně.helios píše:workhard píše:Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr
Já jsem měl originál digitální, pak jsem ho ztratil a musel používat klacek analogový.
helios píše: Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu...
Při zastavení se stejně musel kohout zavřít protože by ráno byla pod trabošem kaluž benzinu.TomasX píše:helios píše:workhard píše:Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr
Já jsem měl originál digitální, pak jsem ho ztratil a musel používat klacek analogový.
Po natankování se nesměl zapomenout vrátit zpátky, protože jinak došel benzín úplně.helios píše: Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu...