Stránka 2 z 3

Napsal: 28 úno 2018, 18:44
od Standa99
Jenže např. kamioňáci nemají na palubovce nic jednoúčelového a předpotopního s WinCE (128MB RAM), ale víceúčelový tablet s Androidem, na kterém běží třeba iGO Nextgen nebo Sygic (truck verze).

Napsal: 01 bře 2018, 09:38
od pocitujlasku
Standa99 píše:To fakt ještě frčí jednoúčelové krabičky? Co na tom běží, nějaké staré Primo, které tě protáhne přes sídliště, kde neprojedou ani popeláři :)
Staru navigaciu mam aj ja, igo stale dodava nove mapy pre primo. A pre mna je lepsie mat jednoucelovu krabicku so 7" displejom, ako cumiet na mobil, ktory ma polovicny.

Napsal: 01 bře 2018, 10:37
od Standa99
Primo ještě ušlo, ale už je překonané a byl bys překvapen, jaký pokrok se odehrál v něčem modernějším (samozřejmě s patřičnými licencemi ke všem možným funkcím). To že máš možnost přes odrbané licence používat mapy Navteq-Here (od Nokie, nyní vlastněné německými automobilkami) nebo TeleAtlas (od TomTomu), tak buď rád, že to stále jde.

P.S. A každý nemá 3,5" displej na mobilu, 3 roky mám 6" Nexus, který mám stále u sebe a vždy aktuální, žádná vybitá jednoúčelovka v kastlíku, do které jsem zapomněl 2 roky nahrát čerstvé mapy a která než si sesynchronizuje čas a satelity, tak ujedu 5 km :)

Napsal: 01 bře 2018, 13:42
od Elektronik55
Stando , co se týče umístění "navigace, telefonu či tabletu" na palubní desku, tak "tablet" bych bral, jenže "Dopraváci" (tuším) tolerují uhlopříčku do 7", spíš se mě líbí (Displej promítající na čelní sklo), nevím , je - li dost čitelný za slunečního světla . Neumí promítat "mapy", ale ty šipky včetně ukázky kruhového objezdu + číselné vzdálenosti by mohly stačit . Co Ty na to ?

Napsal: 01 bře 2018, 14:35
od Standa99
Když už jezdím podle navigace Vladimíre, tak v místech, kde to neznám. A tam se mi mapa hodí (s 3D terénem), vím přibližně, jak ostrá zatáčka mě čeká, jestli má cenu předjíždět, když se blíží obec atd.
Podle head-up displeje na skle jsem nikdy nejezdil, např. Sygic má světle zelenou šipku na černém pozadí, kdy jde zvýšit jas na maximum, tak by to mohlo být vidět i za slunečného dne viz. https://youtu.be/nBrTYshny-M
Když se přístroj fyzicky umístí z přímé viditelnosti skrz čelní sklo, tak není problém ani s tabletem. Kamarád ho má na palubovce v rohu u A sloupku.

Napsal: 01 bře 2018, 15:32
od Elektronik55
Používám navi. nebo tel. rovněž v levém rohu u ( VW Sharan ), kde mám přímou viditelnost aniž bych musel otáčet hlavou . Docela by mě zajímalo , použil - li bych na palubní desku "tablet" s max. podsvícením, zda - li by byl ( po zrcadlovém obrácení jak vodorovném, tak svislém ) dost dobře čitelný odražený obraz bez té průhledné textilní fólie, nebo s ní .
Je to jen takový nápad, nebo je to vyloženě blbost .

Napsal: 01 bře 2018, 15:40
od Elektronik55
Opravuji : - ten obraz by stačilo obrátit zrcadlově pouze "svisle" !

Napsal: 01 bře 2018, 17:27
od Standa99
Tohle je taky zajímavé, držák s lepší odraznou plochou, než má čelní sklo, pokud není pokovené.

Napsal: 02 bře 2018, 11:35
od Elektronik55
Stando , tak tenhle "držák" vypadá moc pěkně a nemusí být drahý ! Dík za příspěvek s foto .

Napsal: 02 bře 2018, 15:23
od Standa99
Nemáš zač, kdybych byl Vladimíre naučený na ten head-up displej, tak by se mi to taky líbilo.

Napsal: 05 črc 2018, 08:20
od milin
Používal jsem navigaci z Číny-IGO8- asi 7 let každý den a byl jsem spokojen .

Napsal: 05 črc 2018, 09:01
od Standa99
iGO8 byla na svou dobu dobrá navigace, potom přišlo Primo a dnes je Nextgen (v různých variantách). Stále mám iGO nejvíc oblíbené (v záloze se Sygicem).

Napsal: 05 črc 2018, 15:44
od Elektronik55
Docela mě překvapilo tehdy, že prý neexistuje prodlužovací kabel USB-mini, ten jsem potřeboval , jelikož kabel k navigaci byl v mém případě krátký, respektive "adaptér"5V od zapalovače do navigace . Musel jsem nakonec koupit adaptér do zapalovače s výstupem USB typu "A" a přikoupit kabel USB "A" - USB mini v dostatečné délce .

Napsal: 05 črc 2018, 16:54
od Elektronik55
Pro majitele VW SHARAN uvádím, že umístění navigace v levém bočním trojůhelníkovém okénku před volantem je skutečně dobré . Pohyb je pouze očima , nikoliv hlavou, nikterak to nezabrańuje (nepřerušuje) pohledu před vozidlem . Držák navi. je na přísavce bočního okénka a samotná navi. je v zorném poli řidiče .
Pod touto navi. ovšem na palubní desku jsem umístil DISPALY parkovacích senzorů .

Nemohu si odpustit "komentář" mého dobrého kamaráda řidiče s povolání na náklaďáku,který mě při couvání říká "dobrý stačí" já říkám "ještě mám 1,5m" a on "JO TY MÁŠ TO COUVÁNÍ PRO BLBCE" !!! Tak jsem hold ten "BLBEC", pořád lepší, než nacouvat na malé dítě, či kočárek na parkovišti před OD ! V mém případě nemám šanci ho vidět !

Samotná instalace parkovacích senzorů pro (VW SHARAN) je velice jednoduchá, né tak po stránce přívodu a mechanické práce (demontáž - montáž) . Na požádání rád poradím .

Napsal: 05 črc 2018, 18:10
od EKKAR
Tak vono vyvrtat do plastovýho nárazníku celkem 4 díry nebylo nikdy žádný umění - ale natahat introšem, kde všecko drží na plastikovejch opakovaně nepoužitelnejch čudlech nebo spešl suchejch zipech dráty od zpátečky a displeje k čidlům, za to bych zabíjel - především všecky soudruhy optimalizátory výrobních nákladů, co nařizujou nahrazovat obyčejný opakovaně použitelný šroubky tím jednorázovým svinstvem, který kolikrát ani nejde obvyklou cestou v prodeji ND sehnat. A s veeeeeeelikým gustem bych k tomu používal všecky nejpokrokovější metody práva útrpnýho, co jich jen svět středověku znal - pálení železem, trhání nehtů a kůže, lití rozpálenýho voleje po kapkách do ran, palečnice, španělský boty, natahování na skřipec, utínání neb upižlávání ouduov i dalších různejch částí tělesnejch, vypalování cejchů na tělo a v těch nejkřiklavějších případech (Dýzlgejt) klidně i čtvrcení a lámání kolem za živa... Protože to, jak za poslední roky zmrvili auta, to nemá obdoby nikde v historii.