Tomu s tím rozprašováním bych až tak nevěřil. Ono by ji to upálilo. Samotná svíčka je zvyklá na teploty při nihž hoří palivo. Jinak kupuji brisk odsud.
http://www.luke.cz/ mám to pod nosem, ceny dobrý a kvalita taky.
Fakt je to komůrkáč?
Problémy se žhavením u dieslů
Moderátor: Moderátoři
rezis píše:Tomu s tím rozprašováním bych až tak nevěřil. Ono by ji to upálilo. Samotná svíčka je zvyklá na teploty při nihž hoří palivo. Jinak kupuji brisk odsud.
http://www.luke.cz/ mám to pod nosem, ceny dobrý a kvalita taky.
Fakt je to komůrkáč?
Věřit tomu nemusíte ale je to tak, při špatném rozprašování a nebo při kapající trysce vzniká v komůrce daleko vyšší teplota. Zrovna tady mám na opravu jedno BMW na kterém jeden vstřik stříkal jen jedním silným proudem přímo do komůrky a komůrka je celá rozpraskaná, a to jsou komůrky udělány z nějakého materiálu. To aby vám odešla žhavička tak kolikrát stačí i špatně nastavený předvstřik.
Samotna zhavicka pokud neni ochlazovana naftou odejde. Kamos mel na partnerovi jeden vstrik spatny a take mu zhavicka odchazela. Vstrik spravne pracoval jen nekdy. Koupil nove jehly, nechal nastavit a ma klid. Jinak kdyz zhavicky tak bosch. Mame doma 3 naftaky a nic jineho nekupuji. Pokud uz nejaka odejde, menim jen tu jednu a ne celou sadu
Radu dá ti každý dobrý přítel, ale málo který dá ti mouky pytel !!!
Zkusím trochu k problému . Na snímání větších sselproudů používám toto . Umístění a typ jazýčku a šířka štěrbiny ovlivní úroveň sepnutí .
- Přílohy
-
- snímání jazýčkem.png
- (1.16 KiB) Staženo 61 x