Stránka 2 z 2

Napsal: 08 bře 2010, 19:38
od milan222
PCmaniac99 píše:Můj švagr má Fabii rv 2001 a neustále mu praská žárovka v předním světle na straně řidiče. Ať koupil jakou koupil (drahou levnou) pomalu kazdej mesic kupuje novou...
musi si koupit kvalitni TESLA zarovku... ta vydrzi i 24V.
setkal sem se u skodovky, kde byla 6V 21W zarovka v blinkrech... rikal, ze mu drzi uiz puzl roku...

Napsal: 08 bře 2010, 20:55
od Lukas-Peca
To je ale tak napřesdržku, když na autě před tebou takové světlo v noci blikne.
Možná, že už má tu škodovku tak vyhnilou, že se na přechodových odporech dostatek napětí srazí.

Napsal: 08 bře 2010, 22:02
od Hill
Asi jsou na tom Japonci konstrukčně líp, je fakt, že skrz hlavní světla si ten proud pár metrů musí proběhnout (z baterky na hlavní pojistky, odtud pod palubku na vlastní pojistku, od ní ke světlu, od světla zpátky k přepínači dálkových a klopených, od něj na kontakt relé světel a teprve za ním na kostru, tam už se nějaká ta desetina ohmu nasbírá) - za 100 tis.km jsem měnil jednu žárovku v číslovce a jednu v přední parkovačce (obě bezpaticové celoskleněné 12V/5W). Ostatní žárovky jsou tam původní.
Ještě by mi slušelo vyměnit dvě ze šesti osvětlovacích žároviček přístrojů, jenže kvůli tomu musím sundat volant i s airpytlem, což se mi nechce. A už šestý rok čekám, až odejde třetí žárovička, aby to už stálo za úvahu, jestli to za tu námahu stojí.

Napsal: 08 bře 2010, 22:40
od EKKAR
Hille, já ve Ferdovi udělal asi půl roku po koupi jednoduchou věc - vyboural jsem palubku komplet a celou ji přeosadil LEDkama - sice mi trvalo celej den, než jsem napájel do patic k těm 2W bezpaticovým žárovkám odpůrky 560Ω a 470Ω, aby se to dalo případně po problémech na STK vrátit, ale pak jsem dalších 5 let jen jezdil... A H4 jsem měnil jednu - víc ani fň. A na STK nikdy nikdo nic nenamítal, že kontrolky ve dne skoro nejsou vidět...

Napsal: 07 lis 2014, 21:39
od ZdenekHQ
Přesunuto