Stránka 2 z 2

Napsal: 21 lis 2010, 16:05
od Dikobraz
Může a je to dost pravděpodobné. Ten válec ti bude -žrát- olej a zasírat svíčku.

Napsal: 21 lis 2010, 16:05
od stasek
Tak pokud máš rezavej válec a kroužky, tak to zrovna lehko točit nepůjde, ale to se podle mně velmi brzo rozšoupe, protože koroze asi bude jen povrchová. :lol:

Napsal: 21 lis 2010, 16:12
od WLAB
Ale pred opravou slo pry tocit hladce a behem ni to asi nezrezlo, tedy pokud samotna ta oprava netrvala mesic. Jestli to tam porezlo nejak vic, nez opravdu mikrovrstvicka povrchove lisky, tak je to na vyhoz. To ten motor stal nekde dlouho s vodou ve valci???
Kdyz tam nejsou svicky, ma starter taky problemy?
A jde to ztuha rovnomerne, nebo jen v urcitych uhlech?

Napsal: 21 lis 2010, 17:37
od valla
noo asi tak nejak mesiac som to opravoval, ako som zistil ze mam vo valci vodu tak som to nechal asi tyzden tak, potom som vypustil vodu a az asi za 2tyzdne som robil to tesnenie, v urcitych uhloch to ide lahsie a v urcitych tazko,..

Napsal: 21 lis 2010, 18:14
od EKKAR
Potěš koště - tím necháním na mokro po vypuštění vody jsi tomu pohnojil, že hůř už to snad nešlo. Měls to kuchnout co nejdřív, nebo aspoň po tom vylití vody do toho válce nacákat Konkor, naftu nebo petrolej, aby se povrch naimpregnoval proti vlhkosti a korozi - takhle se Ti klidně mohlo stát, že budeš mít vyrezlé rýhy ve vložce válce...

Napsal: 21 lis 2010, 18:30
od Hurvo
Pre istotu si skontroluj uloženie zdvihátok. Ak nejaké nesedí dobre v svojom uložení tak sa zdvihátko môže skrížiť alebo zohnúť a preto ti to môže ísť ťažko. Skontroluj to a aj to ako chodia ventily.

Napsal: 21 lis 2010, 18:48
od WLAB
Zdvihatko? Nebo rozvodova tycka? Zdvihatko se moc zkrizit nemuze a pokud by se kouslo, neotoci s tim motorem nic.


A jakou periodu ma to jiti ztuha - 180,360,720 st?

Uvidis, jak to bude jezdit... kdyz budou problemy, bude muset minimalne vlozka s pistem ven.

Jinak nezapomen tu hlavu po ujeti 500km, pokud to tedy rozhybes, dotahnout, jinak to budes delat znova.

Napsal: 21 lis 2010, 18:50
od pajosek2
No,tak to se Ti trošku nepovedlo.Doufám,že před prvním protočení po složení jsi do válců nalil trošku oleje ať to nejde zezačátku nasucho.

Napsal: 22 lis 2010, 07:37
od BOBOBO
Jen taková maličkost . Jestli jsi dal místo starého PALáckého rozdělovače čínský nový , tak jako ekkar vzdychnu potěškoště . Jestli jsi ho ještě nehodil do konťáku , tak si ho nechej . Ještě se k němu můžeš vrátit . Jinak pokud motor i trochu točí , tak na kostru pro samostatné přístroje to musí stačit . Zde půjde spíše o ukostření celé palubovky .